Galant - CF frizerski i kozmetički salon u centru Zagreba

Danas sam posjetila novootkriveni Salon Galant koji se nalazi u Zvonimirovoj 20 (blizu Tvornice kulture) u Zagrebu. Otkrila sam ih tako da sam poslala mail Paul Mitchell zastupništvu u Hrvatskoj u kojem sam ih zamolila da mi jave lokacije na kojima se mogu kupiti njihovi proizvodi. Za par sati je uslijedio super brzi i uredni odgovor sa popisom prodavaonica (najviše frizeraja), a Galant je bio prvi na popisu i meni najbliži. Srećom sam odmah potrefila jer sam shvatila da salon radi isključivo sa Paul Mitchell proizvodima za kosu, a to uključuje i šampone, proizvode za njegu, proizvode za stiliranje i boje za kosu. Na ulazu vas odmah "pozdravljaju" njihove reklame i Cruelty-Free International ružičasti zeko.


Osoblje čini nekoliko mlađih ženskih osoba, a danas su me dočekale vlasnica Zrinka i njena kolegica Sanja. Zadnji put (kad sam ih prvotno obišla prošli tjedan) sam upoznala i njihovu kolegicu Natašu koja mi je tom prilikom temeljito i upućeno objasnila proizvode, cijene, usluge i dala prijedloge za kosu. Danas mi je cilj bio u potpunosti ošišati ispucale, suhe vrhove moje svačim tretirane kose i isprobati dobar dio proizvoda na sebi.  Predložile su mi zbog seboreje na vlasištu Tea Tree Special šampon, a kosa je njegovana Original regeneratorom, Super Skinny Serumom pomiješanim sa malo Super Sculpt Quick-drying Styling Glaze (pomade za vrhove koja se brzo suši i upija) a nakon sušenja vrhovi su dodatno zaglađeni Gloss Drops kapljicama protiv elektriciteta i "napuhnutosti".


Sanja je bila jako nježna i imala je dvije osobine koje su tako rijetke kod frizera: 1) zna što podrazumijeva 2 cm (iako sam ju ja hrabrila da skine sve :D) i 2) ne propitkuje gluposti, ne priča čisto reda radi i s njom sam uživala u trenutcima tišine dok se koncentrirala na moju kosu.

Dojmovi proizvoda: Tea Tree Special šampon je bio jedan od dva proizvoda koje sam jedva čekala isprobati i svidio mi se jer zbilja očisti kosu u potpunosti od svih sranja i preparata (update-ati ću ovu rečenicu nakon par dana kad vidim za koliko dugo će mi se omastiti kosa). Jedini minus je što zbilja jako hladi kosu, no to nikako ne peče nego jako HLADI pa mislim da (ako ću ga kupiti), zimi ću ga koristiti tu i tamo. Inače se preporučuje kombinirati sa drugim blažim šamponon jer zbilja jako pročišćuje pa može isušiti.
Super Skinny Serum je odličan na prvi dojam! Ugodan miris zelene jabuke i nemasna tesktura, te odlično zaglađuje kosu. Njega 100% kupujem a znam da će mi trajati barem godinu dana te je odlična investicija za nekoga sa zeznutim vrhovima poput mene.
Ostale sam proizvode proučavala no nisu me nešto dojmili jer ih nisam ni isprobavala mirisom ili teksturom na ruci, a i izmješali su se kroz procese pranja, njege, friziranja i sušenja. No sljedeći put rado isprobavam još toga.


Prostor je prostran i dijeli se na dvije razine - u prizemlju je frizeraj, a na katu je kozmetički prostor koji nisam proučila. Vlasnica mi je istaknula da kozmetičke usluge vrše sa Dr. Temt kozmetikom (lice) i Afrodita preparatima (tijelo), koji su također lišeni okrutnosti prema životinjama. Na jednom od zidova se nalaze brojne diplome i priznanja osoblja (bilo ih je 15ak sigurno) a na drugom Paul Mitchell Color Bar (sa proizvodima za bojanje kose):


Sam salon je osnovan davne 2001. godine a odlikuju se vjernim mušterijama (koji odmah razgrabe kolekciju koja netom dođe u salon, kao nedavnu Blonde liniju koju sam planirala danas malo bolje proučiti, no nije mi ništa ostalo kmu :( ) i dugogodišnjim iskustvom.

Usluge se naplaćuju po dužini kose ili potrošenim mililitrima proizvoda. Ja sam pranje, njegu i šišanje platila 170 kn. Pranje, frizuru i njegu bi inače platila samo 120 kn, a pramenove, pranje, šišanje, frizuru i njegu 250 kn. Smatram da su cijene sasvim prihvatljive za profi salon u centru Zagreba koji radi sa vrhunskim proizvodima. Sami PM proizvodi odlično balansiraju odnos militraže i cijena pa je većina bočica između 100 i 150 kn sa barem 200 ml proizvoda (neki imaju i duplo više), a poneki imaju i manje bočice za probu od 50-60 kn. Ne znam koliko je što napamet, pa me nemojte ni pitati. :)

I za kraj da natipkam napomenu: ovo nije reklama, niti su mi poklonili ili platili ovaj posjet (nja nja ja sam poznata blogerica njaaa), kao i sve na ovom blogu uvijek i zauvijek, nego samo moj dokumentirani odlazak u frizerski salon. Napravila sam ovu reportažu da djelomice odgovorim na upite "U koji frizerski salon u Zgu otići ako želim da me njeguju samo sa CF proizvodima?". Ja sam se do sad sama bojala a nisam se šišala mjesecima jer sam prestala ići u dosadašnji salon jer ne koriste proizvode sa bijelih lista. Nakon ovog iskustva ću svakako skupljati kunu po kunu da odem redovito u Galant na cjelokupni tretman. Za prvi posjet sam zadovoljna uslugom, proizvodima i cijenama. Galant možete pronaći na njihovoj službenoj web adresi ili Facebook stranici.

7 komentara:

  1. Lijepo te je sredila, i zaista je je dobra osobina kada netko ne osjeća potrebu da svaki trenutak ispuni blebetanjem nego se koncentrira na rad a i ti pritom uživaš.

    ReplyDelete
  2. predivna si!!!! <3 dobro su oni to napravili!! ponosna sam, ni nevidi se da te nešto skratila :))) , divno <3 <3

    ReplyDelete
  3. Jako lijepa frizura, volim kad se primijeti na kosi da si bio kod frizera, ali isto tako zamračim kad mi frizerka kaže da će mrvicu poštucati vrhove jer nisu toliko ispucani pa mi skine 5 cm kose! Sviđa mi se interijer salona, baš izgleda luksuzno :)

    ReplyDelete
  4. Ajme, baš sam i ja danas bio tamo. :D

    Sad kad vidim tvoju updateanu frizuru (koja je odlična BTW), jedva čekam i svoje šišanje. :D

    ReplyDelete
  5. Ovo je stvarno super cijena! Mislim da ih isprobavam :)

    ReplyDelete
  6. nemrem nigdje nac njihov cjenik :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema ga na netu, zovni ih pa pitaj (broj na službenom sajtu) :)

      Delete

 

Newsletter pretplata