Essence Colour Arts Lip Base + pigmenti

Krajem siječnja isprobala sam jedne od tadašnjih noviteta u ponudi Essence brenda: prozirnu bazu/sjajilo za usne i čiste pigmente (koji se mogu nanositi svugdje po licu ili tijelu) iz Colour Arts linije, koja je postala djelom stalne postave.



Colour Arts Lip Base ili baza za usne je u biti prozirno sjajilo guste teksture i slatkastog mirisa (jednakog kao Stay With Me dugotrajna sjajila). Kada se koristi samo daje transparentni sjaj usnama i ne isušuje ih, te stoji na usnama do prvog jela (piće podnosi nešto bolje) a kad se kombinira sa pigmentima intezitet boje ovisi o omjeru sjajila i pigmenta u njemu. Naravno, možete staviti jednu ili više nijansi pigmenata u bazu da bi postigli različite efekte i nijanse. Cijena baze je 23 kune u većini drogerija.

Pigmenti su jako poseban proizvod. Radi se o čistim pigmentima u prahu, iznimno pigmentiranima i postojanima. S obzirom da dolaze u praškastoj formi, lete na sve strane i trebaju se oprezno dozirati i koristiti, a nered je veći što je boja intezivnija.


06 WOW it's orange! je intezivna neon koraljna nijansa koja (unatoč imenu) ima manje narančastog u sebi, a više ružičasto-koraljnog tona. Jedna od rijetkih (ako ne i jedina) mat nijansa u ponudi. Izgleda odlično na obrazima, te je jako postojana i treba vam jako jako malo za oba obraza. Rado ju kombiniram sa bazom za usne i ovisno o količini pigmenta u bazi, svaki put dobijem drugu nijansu sjajila.


13 Paparedzzi je super intezivna crvena, hladnog podtona i sa sitnim shimmerom. Pravi apsolutni nered kad god ju koristim, no njena postojanost i multipraktičnost ju spašavaju. Idealno izgleda na usnama, a može se koristi i kao rumenilo ili sjenilo no u bilo kojem slučaju traži super precizno doziranje jer s njom u 90% slučajeva izgledam kao statist iz Face-offa.


09 Cop & copper je prekrasna bakrena nijansa, svijetlija i ne pretjerano duboka, idealna za kombinacije na očima no možda bi mogla poslužiti (u iznimno malim količinama) kao highlighter ili preko ruževa za tamnopute. Ima hrpetinu zlatnog shimmera u sebi pa se na trenutke doima kao zlatna. 

Swatchevi:




Cop & copper u sredini gornjeg kapka

Cijena ovih pigmenata je zbilja jako pristupačna s obzirom na kvalitetu i količinu: 23 kune po komadu. Ono što me čudi kod ovih pigmenata jest što jedni imaju potpuno drugačije pakiranje od drugih: npr. WOW it's orange! pigment ima ispod poklopca dodatni poklopac da bi se izbjeglo prosipanje, dok ostala dva pigmenta  to nemaju. Također, Cop & copper pigment ima čak 1.8 grama proizvoda u svom pakiranju, dok ostala dva imaju samo 1.2 grama. Nije mi jasno što su tvorci ovih pigmenata htjeli poručiti sa ovim razlikama u količini i pakiranjima za identičnu cijenu, no nisam oduševljena da budem iskrena. 

Unatoč svemu tome, ovi pigmenti i baza za usne su zanimljiv i kvalitetan drogerijski proizvod i preporučujem da ih pogledate ako već niste do sad jer imaju zbilja posebne nijanse, a pigmentacija i dugotrajnost im je zavidna. U ovom postu na Tumblru sam objavila swatcheve drugih nijansi u ponudi.

3 komentara:

  1. Imam Paparedzzi i jako sam zadovoljna, koristim ga kao rumenilo, ali se mora jakooo paziti. Jedino bih bila sretnija kad bi i taj imao poklopac da mi soba ne izgleda kao mjesto zločina svaki put kad ga koristim.

    ReplyDelete
  2. Ove poklopce su, kolko čujem, kasnije krenuli dodavat da bi se radio manji nered, tako nešto.
    Ja imam 09 Be My Brightsmaid i koristim ga kao highligher i odličan mi je u tu svrhu. :) I baš gledam, piše da ima 2 grama. :P Trenutno si razmatram i Safety First u svrhu rumenila. U to ime - čime si ga nanosila na obraze? Odlično izgleda.
    I znaš kaj, ak je to stvarno dio stalne postave, ja ću skakat tri dana i tri noći jer mi je njihova Colour Arts baza jedino što mi drži sjenilo, izdrži mi 5-6 sati, prije mi je maksimum bio 3! Osim bez baze, onda se nakupilo u pregibima u manje od sat vremena. Imam stvarno jako masne kapke. -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasula malo na papirić i nanjela standardnim kistom za rumenilo, mislim da sam tad koristila Look by Bipa veliki rozo-bijelo jer je rjeđi i ne napravim klaun efekt kao oni gusto rezani..

      Delete

 

Newsletter pretplata