e.l.f. Studio Complexion Brush & Powder Brush


Potraga sa dobrim cruelty-free makeup kistovima nikad nije bila lakša uz sve rastući broj web prodavaonica i brendova, no pitanje je - koji zbilja vrijede uloženih novaca? Danas ću vam reći nešto više o e.l.f. (eyes lips face) kistovima iz Studio linije - Complexion Brush (kistu za podlogu, rumenilo, pudere i ostale proizvode za cijelo lice) i Powder Brush (kistu prvenstveno namjenjenu za utrljavanje praškastih proizvoda, poput mineralnih podloga ili rumenila).

Oba kista sam kupila jako povoljno, po cijeni od 20 kuna po komadu na oglasima forum.hr-a. Inače na službenoj stranici stoje 3.75 funti ili oko 34 kune, plus poštarina. Donji dio drške je izrađen od mat crne plastike, gornji dio od sjajne crne plastike a dlaka je sintetička. Slova na dršci nisu ispisana kvalitetnom bojom jer se nakon kraće uporabe izližu, što je svakako minus. Dlačice stalno vire sa strane, iako ih uvijek nakon pranja držim u Brush guard mrežicama za kistove.

Powder Brush je njihov kudikamo najhvaljeniji kist, iz Studio linije ali i iz cjelokupne ponude. Dlačice su ravno rezane a kist je gušći iako ne pregust kao kod Sigma ili Everyday Minerals kistova. Jako dobro utrljava praškaste proizvode u lice a najviše ga koristim za podlogu u kamenu ili pak kremasta rumenila iako ga nerado koristim sa kremastim ili tekućim proizvodima pošto ponekad ispadne koja dlačica pa se zalijepi za vlažnu kožu. Tijekom pranja mu ne ispadaju dlačice, no dobila sam ga sa napuknutom drškom koju je trebalo vraški nabiti da se prestane klimati, a čitala sam na netu da se to često događa i drugima.

Complexion Brush je uži od prethodnog kista,  no duži je i nešto rjeđi. Ovaj kist je namjenjen za više toga iako mu nisam našla neku namjenu jer me nije očarao. Najbolje je nanositi rumenila ili highlightere s njim, no dlačice su pomalo grubo i čudno odrezane pa je nanos nepravilan. Kod ovog kista dlačice još više strše nego kod prethodnog, što mene osobno beskrajno nervira jer ih pažljivo perem i držim u Brush guard mrežicama dok se skroz ne osuše. Držka mu je čvršća od one na Powder Brush kistu.

Ako bi zamjenila dršku drugog i gornji dio prvog kista, ovo bi bio više nego dobar kist. Zajedno su samo - ok za tu cijenu. Na početku sam bila oduševljena Powder Brush-om no drška je postala toliko rasklimana da sam ga poželjela često puta baciti, koliko god ga jako nabila. Ako ste promatrali ove kistove sa željom da ih kupite, imajte na umu "koliko para toliko muzike" i dobiti ćete OK proizvod koji ima svojih mana, a nešto manje vrlina. Plus je što su oku ugodni i doimaju se jako elegantno, unatoč izlizanim oznakama na drškama. Moj savjet je da uštedite 30ak kuna više i kupite si originalne Real Techniques kistove, koji su svakako super povoljni za svoju kvalitetu. :)

Ostatak ponude e.l.f. Studio kistova pogledajte tu.

6 komentara:

  1. Eh steta sto su takvi. Doduse nekako mi na slikama i nisu izgledali predobro. I ja bih pre dala pare za RT.

    ReplyDelete
  2. Imam Powder Brush već godinu i pol. I nakon ziljun pranja i korištenja još je ko nov. Istina da tu i tamo koja dlačica strši-al meni to ne smeta. Koristim ga za nanošenje pudera u kamenu. I nemogu bez njega. Ali da, kao što kažeš-kolko para tolko muzike- a RT kistovi su *majko mila* ... Kakvi su tek onda Sigmini *.* :mašta o njima:
    Imam RT Core Collection i onaj mali detail brush i kist za konturiranje obožavam i koristim svakodnevno. Onaj najveći povremeno koristim za nanošenje tekućeg pudera(Revlon CS) no često dobivam zamaskiran look pa se ipak više puta radije poslužim prstima :D

    ReplyDelete
  3. Ja imam powder brush vec 4 godine i dalje je kao nov, a u stalnoj je upotrebi :)

    ReplyDelete
  4. I moj je isto star oko 4-5 godina i ništa mu se nije desilo, fakat je još ko nov a opran je trilion puta dosad. Dok se drugom koji sam kupila naknadno za zalihe drška rasklimala u roku keks a čini mi se ni da im oblik nije apsolutno identičan.
    Complexion isto imam ali ga koristim samo za puder u kamenu

    ReplyDelete
  5. imam powder brush i isto drška otpada - ali ja na to gledam ovako: s drškom je kist za po kući, a bez drške za putovanja :D kako god, obožavam taj kist :)
    blush brush me razočarao - minijaturan je i mekan i ne služi svrsi :/

    ReplyDelete
  6. i mom je powder brush otpala drška nakon 2 god. ali malo vrućeg ljepila i sad ne mrda nikamo. koristim ga svakodnevno za pudere u prahu/kamenu, savršen mi je. koliko ga mučim čudim se da je još dobar :). imam i RT powder brush koji je divan, ali puno rjeđe ga koristim.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata