Batiste Original vs. Batiste Blush šamponi za suho pranje

Već zmajevi na granama znaju koliko obožavam Batiste Blush šampon za suho pranje. Prije koji mjesec sam prilikom kupnje fullsize Blush verzije dobila i mini Original, a kako do sad nisam isprobala niti jednu verziju osim Blush-u, bila sam razdragana.


Original je kod nas na boljem glasu od Blush-a jer navodno svima ima svježiji i ugodniji miris. Blush mi ne miriše neugodno te sam se naviknula na njegov neobičan no i dalje ugodan miris (a sve da je neugodan, protrpila bih zbog odličnog djelovanja jer se miris ne zadržava dugo u mojoj kosi). Original miriše citrusnije i pomalo podsjeća na osvježivač WC-a. Primjetila sam mu da je djelovanje skoro jednako kao i Blush verziji, a pod "skoro" mislim da Original bolje odmaščuje kosu. 
Ako niste upoznati sa šamponima za suho pranje, princip je da se sprej pošprica na par točaka u vlasištu kose, izmasira da se bolje upije i pročetka kosa. Oni mi djeluju bolje od baby pudera jer manje lijepe kosu i oblik spreja ih čini zgodnijima za korištenje, bez prosipanja na sve strane, a manje verzije poput ove original od 30 grama su super za nošenje u torbici. Ne, šamponi za suho pranje nisu ZAMJENA za pranje kose, već lijepo piše na njima "Instant hair refresh" što bi reklo na naški - trenutni osvježivač kose (produžuje svježinu i odgađa pranje barem jedan dan). Inače perem kosu svaka 3 dana, a bez ovih šampona bih komotno mogla prati svaki drugi dan jer mi je već na kraju prvog kosa bez volumena i sa prvim naznaka maščenja.
Svaki put kad spomenem ili recenziram šampone za suho pranje čujem dvije stvari "bolji mi je baby puder" i "ew, radije ću oprati kosu sa šamponom i vodom". Da, da, znam, čula sam vas prvih 369 puta. :))

Pošto je djelovanje praktični isto kao kod Blush verzije sa iznimkom mirisa, recenziju prvog pročitajte ovdje a uskoro mi se vraća prijateljica iz Engleske sa nekoliko novih Batiste verzija, pa ih jedva čekam isprobati.

Batiste je cruelty-free i ne sadrži sastojke životinjskog porijekla (vegan friendly).

5 komentara:

  1. ja volim suhe šampone, super dođu za osvježiti kosu drugi ili treći dan.
    batiste blush mi nikako nije bio dobar. ja sam svoj spas našla u schauminom suhom šamponu. ali sad me ove nove verzije batistea vuku da probam.
    je li imaju ove mini verzije u prodaji i po kojoj cijeni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da nemaju mini za prodaju, ovo su kao uzorci ili nešto jer imaju natpis na poleđini "Uzorak, nije za prodaju". Tražim ih mjesecima po Bipi i dm-ovima, nisu još nigdje dobili druge verzije :(

      Delete
  2. Prati kosu svaki dan nije ni pametno ni zdravo, onaj tko misli da jest treba odrasti. Ja si baš planiram uzeti koji suhi šampon jer mi kao i tebi, već pri kraju prvog dana kosa počinje se lagano sjajiti pri korijenu. Ovo mi zvuči kao super proizvod.

    ReplyDelete
  3. Dobre su mi cure koje kažu radije bi koristila baby puder ili oprala kosu. Baby puder pali samo kod cura sa plavom kosom, da mi je vidjeti crnku kojoj bi to prošlo. A da ne koristim suhi šampon, morala bi kosu prati svaki dan, a to je baš zdravo i korisno za kosu.
    Prije mjesec dana sam u Rijeci u novootvorenoj Bipi vidjela original i xxl volume, dok u Dm-u još ništa.
    Moram pothitno probati original :)

    ReplyDelete
  4. Da ne koristim šampon za suho pranje, morala bi prati kosu svaki dan, tako da mi je ovo spas. Koristim blush verziju i htjela bi isprobati i original jer jako volim citrusne mirise. Da ih bar uskoro dobe u dm-u :(

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata