What's in my bag? vol.3 & New in

Od prošlog What's in my bag posta je prošlo skoro godinu dana, a pošto su mi ovako malo više random postovi zabavni za tipkati, odlučila sam danas napraviti novi post na tu temu. U posljednih mjesec dana svaki dan nosim svoj crni lakirani 90's ruksak koji sam kupila u second hand dućanu za 20 kuna, a odnedavno ga zovem "Timmy ruksak" jer ga krasi jedan ali vrijedan bedž na istoimenog (i meni najdražeg) lika iz South Parka.

A evo što se nalazim u dubokim ponorima i prostranstvima The Timmy ruksaka:


Crno-žuti novčanik od umjetne kože koji čuva sve moje kartice i potvrdice, planer u koji zapisujem svoje shopping liste i to-do stvari i tirkizna futrola iz H&M-a kojeg ste vidile još u drugom djelu What's in my bag? posta koji sad čuva eBay lennonice koje su mi jako drage i stalno ih nosim (inače sam ih uzela od dragog kojem jednako dobro pristaju, no ja sam uzornija po pitanju nošenja ikakvih okulatorskih spava na faci hehe).

Od ne-kozmetike tu su i mala džepna lampica koju mi je nedavno poklonio tata "da se čuvam i pazim" , USB sticka sa 4 GB memorije u koji stane sve što mi treba na putovanjima ili izlascima do grada - od serija koje pratim do dokumenata za faks ili poslove i mp3 player bez kojih bih teško psihički preživjela vožnju tramvajem ili autobusem. Neke od stvari koje se stalno na njemu vrte su:





Kozmetičke stvarčice bez kojih ne mogu i koje stalno nosim u ruksaku su: Afrodita Aroma Rich Care krema za ruke, Batiste Original šampon za suho pranje kose u putnom pakiranju, Essence Stay With Me sjajila, Miyu prirodna kozmetika prirodni balzam za usne i još hrpa ruževa, sjajila i olovki za usne (Revlon, NYX, Isadora, Illamasqua, Flormar, Look by Bipa, etc.). Apsolutno mrzim biti golousna i nešto se uvijek MORA nalaziti na usnama, makar samo balzam ili prozirno sjajilo, no najdraži su mi jaki mat ruževi i olovke. A ova velika crna shopper torba sa crvenim jelenom je kupljena na zadnjem zimskom Bazaaru, a brend se zove: Markulini handbags. Torba je uvijek puna Patuljčicinih dlaka no zato mi super dođe za iznenadne posjete do lokalnog placa ili Dione po namirnice za večeru jer mrzim one smrdljive plastične dosadne vrećice. 

Kao što vidite, u mom ruksaku ništa pretjerano uzbudljivo ili posebno, uglavnom more stvarčica za usne i par zbilja funkcionalnih stvari. :D A kad smo već kod nefunkcionalnosti, evo što sam šopingirala u zadnjih mjesec dana:


Preparativa - Laverina Basis Sensitive pasta za zube bez fluora koju sam uzela nakon što sam potrošila King Julio prirodnu pastu od zelene gline i odmah požalila jer sam se željela odmah vratiti potonjoj, no pričekati će svoj red dok ovu ne potrošim da ne bacam novce bezveze, Alverde šampon od breze i kadulje - moj #1 šampon (ovo mi je već peta ili šesta boca, trošim ga kao vodu), Eucerin Sun Lotion spf30 kojeg sam testirala prije koji tjedan nakon nabave testera u ljekarni i sjajan mi je - jako ugodno miriše, potpuno nemastan, lagan i njeguje kožu, Cattier maske od gline (prvi put sam ih vidila u Kemigu, bile su 12 kn pa sam uzela jednu za sve tipove kože i jednu za osjetljivu kožu), Zimzelena kozmetika krema za lice - moja najbolja krema ikad i Miyu prirodna kozmetika Stick Podočnjaković protiv tamnih krugova i suhe kože oko očiju. Sad sam shvatila da sam skroz zaboravila i pofotkati Kemigovo kokosovo ulje koje sam stavila u fridž pošto mi je kuhinja popodne okupana suncem (zapad) pa se sve živo van fridža topi u njemu jer prži već pošteno sad.


Dekorativa - nova Essence I Love Extreme Crazy Volume maskara s kojom sam za sad jako jako zadovoljna, Concrete Minerals Electric Eye Primer primer za sjenila koju gledam jako jako dugo, China Glaze Moulin Rouge koji sam dobila na poklon od drage Nuice, Essence Stay Matt Lip Cream u nijansi Silky Red koji mi je grozan, Classics ruž za usne u nijansi 253 (divan ruž, grozno pakiranje), Catrice Ultimate Color Pinker-bell kojeg sam dobila na poklon od drage cure sa forum.hr-a i dugo čekani Illamasquin Climax. Sad skužih da sam zaboravila pofotkati i Pristine, no dobro, vidile ste ga nedavno u onom postu sa Climaxom. :)

Slijedi jedan jako random post sa swatchevima nekih jako random stvari. :D

Post soundtrack: Oblivion OST (M83) - Oblivion (feat. Susanne Sundfør) - jeste li gledali film???


11 komentara:

  1. Zašto ti je Silky Red grozan? I molim recenziju Eucerina, thank you very much! Tražim nešto novo sa SPF 30+. Prošle godine s dolaskom sunca sam koristila Avene spf 50 Mineral cream, ali nije mi sjela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato jer mrlja svugdje, ima neugodnu, sintetičku aromu trule vanilije, nepostojan i nijansa mi nikako me paše. Budem recenzirala Eucerin uskoro kad ga istestiram na proljetnom suncu :)

      Delete
    2. Pitah jer ga i ja imam (imam sve osim 01) pa sam htjela tvoje mišljenje. Je, svuda ostavlja mrlje i nijansa je neka suluda crvena koja meni još nekako i stoji, ali samo kad sakrijem kosu (inače mi se clasha s ovom mojom crveno/narančastom glavom). U svakom slučaju, još nisam izašla s njim van, nosim ga po doma i pokušavam skužiti sviđa mi se ili ne. Vidiš, tu trulu aromu nisam primjetila. ? Anyhow, ne kupovati na slijepo, a ne kao ja odmah 3 kom u kolica u prolazu između Domestosa i četkica za zube :)

      Delete
    3. Haha, ja sam još mislila tada uzeti odmah i onu malina ružičastu, no rekoh ajd da vidim hoće li mi se crvena svidjeti, kad ono ćorak :(

      Delete
  2. Aaa daj, zašto je Stay Matt Lip Cream grozan?? :( Baš ga je frendica neki dan nosila i izgledao mi je svjetski, i taman sam ga namjeravala kupiti... Kako sad želim zaboraviti činjenicu da su mi tvoje recenzije uvijek bile realne i primjenjive u mom slučaju. K vragu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo odgovorila sam gore Tei, baš je bezvezan proizvod, a tako sam mu se veselila...

      Delete
  3. joj meni je torba uvijek teška kao olovo,nema što nema u njoj :) baš ću isprobati ovaj šampon jer više ne znam što da radim sa svojom kosom i tjemenom koje divlja od svega :/ ruževi i lak prekrasni <3

    ReplyDelete
  4. Šampon sutra kupujem (uvijek zaboravim na njega), a također čekam recenziju Eucerin sun lotion-a!

    ReplyDelete
  5. Ja još uvijek imam taj ruksak, a dobila sam ga za rođendan 1997.
    Malo se izlizao, ali je i dalje jako fora.

    Drago mi je da ti se sviđa China GLaze. Moram napomenuti da njihovi nešljokičasti lakove ne smrde ni poprilično blizu kao šljokičasta braća :)

    Inače - meni se sviđaju Essencova mat sjajila. Sasvim su ugodna za nošenje, a ako su usne dobro hidratizirane - dosta dugo i traju. Koji je tvoj problem s njima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisala sam gore Tei u prvom komentaru :)

      Delete

 

Newsletter pretplata