Trenutni beauty favoriti #3


1 - Illamasqua rumenilo u kamenu Nymph: predivno rumenilo hladno ružičaste nijanse koje nudi izvrsnu pigmentaciju i jako dobru postojanost na koži. Nosim ga jako često u posljednje vrijeme iako sam ga kupila ovu zimu kad mi je u kombinaciji sa Eurydice ružem na usnama davao jako svježi hladni zimski izgled. Pošto je jako pigmentirano kao sva Illamasquina rumenila, trebam paziti kako rukujem s njim jer je samo lagani dodir kistom po površini dovoljan a nakon više mjeseci površina izgleda jedva taknuta. Definitivno proizvod koji ću koristiti jako jako dugo vremena.

2 - Eucerin ekstra lagani losion za zaštitu od sunca SPF30: jedan od mojih noviteta kojeg sam isprobavala koji tjedan (testeri) prije kupnje i bila oduševljena od prvog korištenja. Ovaj losion je zaista jako lagan, miriše predivno i brzo se upija u kožu. Primjetila sam da ju jako dobro njeguje i super djeluje i kao "obični" losion za kožu. Pošto ovo rano proljetno sunce još nije jako, napisati ću opširniju recenziju kad ga ispitam na prvim ljetnim zrakama i tako utvrdim njegovu stvarnu moć zaštite od crvenila i tamnjenja kože.

3 - Flormar Perfect Coverage Concealer: proizvod koji sam kupila prije nekoliko mjeseci na blef, a ispostavio se sjajnim i za okoloočno područje i ostatak lica. Jako pigmentiran i kremast, blendanjem sa sintetičkim kistićem se stapa u kožu i na dodir poprima teskturu praha. Malo se zavlači u borice i nije najsretnije rješenje za neutralizaciju boje kapaka (za što ionako koristim tonirane primere), no super prekriva podočnjake jer moja nijansa 02 ima blagi breskvasti podton i sitne ispucale kapilarice po licu.

4 - Alverde Shimmer Puder Stadl Star: možda sam ga spomenula u prijašnjim favoritima ili postovima, no ovaj highlighter u prahu mi je postao (uz Illamasquin Furore) najdraži. Daje jako jako suptilan sjaj i ide na sve lookove i prilike jer ne mogu pogriješiti s njim. Pošto je iz LE jesenske kolekcije, nije više dostupan u dm-ovima no ako ga nađete na blog saleovima ili oglasima, dajte mu šansu jer je zbilja fino mljeven, diskretan i neutralan.

5 - Concrete Minerals Electric Eye Primer: proizvod kojeg sam dugo mjerkala na netu no nikako ga nisam kupila, pa prije koji mjesec pronašla na oglasima. Ima zanimljivu teksturu - pomalo je masnjikav i sklizak ni zato sjajno drži sva sjenila na okupu i sprečava preslikavanje i mrljanje. Najdraži mi je u kombinaciji sa jako tamnim sjenilima koja rado "šetaju" po licu ili mineralnim sjenilima u prahu. Plus ide i zanimljivoj i cool ambalaži.

6 - Miyu prirodna kozmetika Mineralni puder, nijansa "Voodoo Blonde": puder izrađen po narudžbi i osobnim preferencijama. Ovaj moj sjajno prekriva i vrhunski matira (ne sjećam se jeli mi ijedna podloga ovako strašno dobro matirala masnu t-zonu kao ova) a u isto vrijeme djeluje jako prirodno, prekrivajući crvenilo i nedostatke te ne izazivajući reakcije. Čak mi se ne uvlači u pore kao neke podloge, što je ugodna promjena. Dosta sam ju koristila tijekom posljednjeg PMS-a kad mi je koža podivljala sa nekoliko prištića i jačim crvenilom i hiperpigmentacijom. Uskoro detaljnija recenzija! (Upiti i info o cijeni na Miyu prirodna kozmetika FB stranici.)

7 - Illamasqua ruž Climax: moj najnoviji Illamasquin ruž i definitivni favorit. Odlikuju ga odlična "gumasta" tesktura (nije ni presuh ni neugodno-mrljavo kremast kao večina njihovih), odlična pigmentacija (dovoljan je jedan sloj da prekrije usne u potpunosti) i još bolja postojanost (odoljeva hrani, piću i nježnim poljupcima). Pošto sam se dolaskom proljeća zaželila nježnijih prirodnijih nijansi na usnama, Climax mi je dobro došao kao žednom voda a nijansu bih opisala kao MLBB (my lips but better) sa hladnijim podtonom koji jako osvježi lice. Must have primjerak!

Swatchevi Illamasqua Nymph i Climax i Alverde Stadl Star su objavljeni u zadnjem postu "Random swatchevi!".

6 komentara:

  1. Baš su ti lijepi favoriti :) Illamasqua rumenilo izgleda baš prekrasno :)

    ReplyDelete
  2. Slazem se sa Sarom, jako mi je lijepa nijansa Illamasquinog rumenila i u iscekivanju sam recenzije Eucerina :)

    ReplyDelete
  3. Postoji li neki dupe za Climax?

    Preporucit cu spf kremu mami, ona muku muci s pronalaskom prave zastite jer su sve neke ili cudne, il masne, il se ne upijaju, ili pak izazivaju pristice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam tražila no pada mi na pamet NYX Round Lipstick u nijansi Tea Rose. No njihova tekstura je toliko katastrofalna, prekremasti su i nepostojani..

      Delete
  4. Jako lijepi favoriti :) Nymph mi je na WL

    ReplyDelete
  5. Eucerin losion mi je super. Od svega drugog mi se na dekolteu i ramenima na moru pojave Mallorca akne, prošle godine sam ga prvi put kupila i kupovat ću ga dok će se proizvoditi.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata