Random swatchevi!

Opa, treći post za danas. Tako to ide kad ste cijeli dan doma, umirete od PMS-a i jedete odurnu pizzu iz dostave. Živila homemade hrana ipak. Fotić je danas super surađivao sa mnom unatoč manjku baterija (jedva čekam upisati novi faks da dobijem obećani supermegaobjektivni Canon ili Nikon teži od mene za koje kilo, znam razmažena sam, bla bla) a sunce je prižilo na sve strane pa sam fotkala random swatcheve za blog. Jednom sa u raspravi s nekom sitnom dušom dobila odgovor: Vi blogeri ste samo dobri za swatcheve i brze recenzije i ništa drugo :fakjudur:, pa rekoh: ajde da budem dobra swatchuša, napravim svoj posao i držim jezik za zubima.


Stvarno sam grozno raspoložena, jedva čekam vikend, tečaj i radionicu SketchUp-a i projektiranja na budućem faksu u koju sam se uspješno uguzila da napravim nešto korisno i kreativno. No krenimo na random swatcheve.

Random sjajila/miksevi:


- Essence Paparedzzi pigment + Color Arts Lip Base
- Essence WOW it's Orange! pigment + Paparedzii pigment + Color Arts Lip Base
- Essence WOW it's Orange pigment + Color Arts Lip Base
- Illamasqua Intense Lipgloss Mistress

Illamasquini ruževi:


- Illamasqua Lipstick Sangers
- Illamasqua Lipstick Growl
- Illamasqua Lipstick Pristine
- Illamasqua Lipstick Eurydice
- Illamasqua Lipstick Climax

Random rumenila:


- NYX Cream Blush Red Cheeks
- Illamasqua Cream Blusher Rude
- Catrice Definining Blush Love & Peach
- Flormar Pretty Compact Blush-On P112
- Illamasqua Powder Blusher Nymph
- NYX Cream Blush Glow
- e.l.f. Studio HD Blush Diva

Random highlighteri:


- Essence My Base Illuminating Makeup Base
- Alverde Gebackener Lidschatten Nude Rose
- Alverde Shimmer-puder Stadl Star
- Alverde Duo Highlighter (cream)
- Illamasqua Pure Pigment Furore

Ako vas ijedan proizvod zanima u detalje, pitajte slobodno. Čuvajte živce za razliku od mene do tad.



9 komentara:

  1. ELF diva, predivno, NYX red cheeks i glow, isto super, Illamasqua Sangers i growl, makar ne volim njihove ruževe (osim možda Magnetism- upravo radi teksture)

    ReplyDelete
  2. čime mažeš ta jaka rumenila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj swatch sam nanjela prstom, no na lice isključivo bockalicom.

      Delete
  3. Jako mi je lijepo Nymph rumenilo, ložim se na njega već dulje vrijeme no izgleda mi dosta hladnjikavo, je l' to do swatcha ili je takav i uživo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope, Nymph je jako hladan a fotke swatcheva su realne :) Ovdje sam ga nanjela prstom jako gustog i nezblendanog, no kad se zblenda na licu izgleda prirodnije :)

      Delete
    2. Onda ću pogledati Tremble ili Sophie, thanks na savjetu :)

      Delete
  4. Joj rumeila su mi sva super. Bas ih imas dosta :)

    ReplyDelete
  5. Draga, ajde neka ti brzo prođe taj pms, znam kako ti je :)
    Super su mi ovi random swatchevi :) Otkako je Illamasqua došla i kod nas u Mullera (Joker, Split) stalno nešto gledam što da kupim i sada sams e odlučila za tri proizvoda zahvaljujući tvojim swatchevima :D
    Nadam se samo da će ih imati :D

    ReplyDelete
  6. Growl me podsjeća na Deborah mat ruž u nijansu 14 :D

    Elfovo rumenilo je predivno :OO

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata