"Photo editing & blogging: Part two" na Tumblr-u


Na Tumblr-u sam danas objavila drugi dio posta o editiranju fotografija i bloganju na engleskom, kao i zadnji put. Ovom prilikom sam tipkala o čestim pogreškama koje sam radila na početku po pitanju editiranja fotografija i samog fotografiranja, te o izradi vodenih žigova za fotografije na blogu. Nadam se da će vam i ovaj post biti od koristi kao i zadnji. Ukoliko imate nekih prijedloga, zahtjeva, pitanja ili kritika, ostavite ih u komentarima dolje.



Uskoro slijedi novi video post - Proizvodi bez kojih ne mogu! :D



5 komentara:

  1. Oooooo super, super, super!!! Pošto ja ne znam ništa o uređivanju fotografija, a pogotovo ne o Photoshopu, ovaj post (oba) je zaaaaaaakon! Da znaš da sam zabilježila sve, tako da mogu za koji dan kad uvatim malo više vrimena provježbat obrađivanje. Jupiiii!!! Tenks! :D

    ReplyDelete
  2. Ne treba video da se vidi koliko obozavas ovaj kist XD

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata