New brands in: Tebe Skin Care & Aromateka

Početkom tjedna išla sam u nabavku namirnica za fridž, a na njemu se potkralo par beauty sitnica bez kojih trenutno "ne mogu" (tj. mogu no ne želim biti) - među njima pasta za zube, gel za umivanje lica i krema za tijelo. Zeznute su stvari te mazalice za tijelo - maslaci su prebogati, losioni prelagani ili zimi je sve nedovoljno hidratantno a ljeti je sve previše hidratantno. Od svih tekstura u njezi kože najviše mi odgovaraju mlijeka i lagane kreme, pa sam zato za ovo ljetoproljeće (čtiaj: prevruće proljeće) htjela nabaviti nešto lagano, mirisno i nikako masno ili bogato. U Bipi sam uvijek naletavala na domaći brend Aromateka, no iz nekog razloga nikad se nisam zadržala na policama sa njihovim proizvodima dovoljno dugo da nešto zapravo i kupim. Ovaj put sam mjerkala njihove hidratantne kreme za tijelo koje su odlikovale praktičnim pakiranjem na tubu, pristojnom količinom (200 ml) i OK cijenom (30 kn). Uzela sam mandarina i lavanda verziju jer je mirisala najbolje.


Na pozadini piše:

Sastojci (INCI): aqua (voda), prunucs dulcis (ulje badema), potassium palmitoyl, hydroglyzed wheat protein, glyceryl stearate, cetaryl alcohol (biljni emulgator), lavandula hybrida (eterično ulje lavandina), citrus reticulata (eterično ulje mandarine), pxenoxyethanol, methylparaben, butylparaben, ethanylparaben, propylparaben, sobutylparaben (konzervans).

Aromateka jamstvo - sa 100% čistim, prirodnom eteričnim uljima. Bez umjetnih mirisa, boja i parafina.

Nije testirano na životinjama.

Za ovom kremom sam, ukratko, luda. Sjajno miriše a još bolje hidratizira kožu. Djeluje kao bogata krema, no nikako masna ili ljepljiva što je za ove sve toplije periode presudno u odabiru proizvoda za mene. Miris je prefin i jako prirodan (miriše baš na eterična ulja) i zadržava se na koži, no postepeno slabi. Meni je odlična i za mazanje ruku, nogu ili cijelog tijela nakon tuširanja. Nakon kupnje sam dala malo frendici da ju proba na ruci i kaže kakva joj je, pa je bila oduševljena mirisom i mekom kožom iza. Krema mi nije izazvala nikakve reakcije ili začepila pore, a uz sve zajedno je hrvatski CF proizvod, pa ga definitivno preporučujem. Dođe mi da pojedem ovu kremu koliko je fina. :) I isprike na lošoj fotki, pošto se apsolutno nikako ne da fotografirati normalno (probala u više dana).. Aromateka me ovim proizvodom "kupila" i jedva čekam isprobati još njihovih proizvoda.

Drugi brend koji sam otkrila nedavno je Tebe (Skin Care), novozelandski brend. Dobila sam na poklon od bliske osobe ovu divnu vrećicu od mutne plastike sa brošurom i 4 mini proizvoda unutra za testiranje - hidratantni tekući sapun za ruke, noćnu hidratantnu kremu za lice, mlijeko za čišćenje lica i hidratantnu kremu za ruke.



Svaki mini proizvod sadrži 10 ml i dolazi u obliku tubica. Meni se dizajn cijelog brenda jako sviđa i djeluje jako mediteransko-vilenjački. Od ukupno četiri proizvoda tri su mi se svidila, dok samo jedan nije a to je - mlijeko za čišćenje lica. Jednostavno je preslabo i loše je skidalo čak i podlogu, koja mi se lako skida sa većinom sredstava za skidanje šminke čak i onim najslabijim. Svaku večer u zadnjih tjedan dana sam morala skidati šminku sa uljima i gelom za umivanje dodatno nakon korištenja ovog proizvoda što je veliki no-no. Što se tiče ostalih proizvoda, najviše sam zadovoljna sa tekućim sapunom i kremom za lice. Hidratantni sapun za ruke je zbilja hidratantan i ne isušuje kožu, već ju njeguje a isprobala sam ga i kao gel za tuširanje i tu je odličan (prepostavljam da nema SLS). Hidratantna noćna krema za lice me strašila da bi mogla biti prebogata (kako najčešće i budu noćne kreme za lice po mom iskustvu), no iznenadila me ugodnom laganijom formulom. Koristila sam ju i kao dnevnu kremu za lice i baš mi je dobro sjela. Hidratantna krema za ruke je dobra, no nije spektakularna jer vlaži kožu no ipak mrvicu slabije nego što bih osobno poželila. Odlučila sam ju potrošiti do kraja tako da ju nosim u torbici umjesto svoje fullsize Afrodite, pa eventualno kasnije puniti sa potonjom radi više prostora u torbi (ako uspijem skinuti čep s nje).

Jedina stvar koja mi se čoporativno kod proizvoda nije dopala je miris. Nemaju neugodan miris, no on je daleko od ugodnog jer mirišu pomalo na.. sintetičko maslinovo ulje? Vidim da u sastavu imaju djevičansko maslinovo ulje i ekstrakt lista masline (nije mi jasna svrha potonjeg, pa nek me netko prosvijetli), no pitam se s čim je to reagirano tako da stvara ovaj miris? A možda je samo do ovog seta ili pakiranja iako sumnjam da su pokvareni jer im je rok trajanja u redu i tubice su zaštićene sa zaštitnim naljepnicama ispod čepa.

Tebe proizvode sa viđala u dm-u kod nas, pa pretpostavljam da se za sad samo tamo mogu kupiti. Nisam vidila točnu cijenu ovog seta, a pošto sam dobila na poklon bilo mi je neugodno pitati za cijenu. Svakako ću bolje proučiti njihove proizvode sljedeći put kad ih vidim. Više o njima sam pronašla na ovom linku.

Jako mi svidio koncept sabiranja proizvoda u mini pakiranja, te vrećica uz brošuru na kojoj stoje informacije o brendu i proizvodima jer na taj način možete za povoljniju cijenu isprobati nove brendove. Ovo sam jako rijetko viđala kod nas i voljela bih da ima više ovakvih paketića za kupiti kod nas. Pogotovo bih voljela to vidjeti na domaćim proizvodima, posebno onima koji se prodaju u drogerijama kao Ulola ili Biobaza. čak bi bilo super imati napokon Glossybox ili slično dosutpno kod nas. :(( Vjerujem da se svi slažete sa mnom.



12 komentara:

  1. Hoćemo Glossybox i u Bosnu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako mi dobijemo, nadam se da ćete i vi brzo iza nas :)

      Delete
  2. uuuu, sad me ova Aromateka totalno privlači! :D Nisam nikad probala, a doduše, nisam ni računala da Bipa ima takve prirodnije proizvode. Hm, sad kad malo bolje razmislim, pa ja nikad nisam kupovala preparativu u Bipi (ne znam zašto?!)! Tamo uđem samo kad mi treba nešto od dekorative. :) E, kupila sam u Bipi tuš za zube - to bi se moglo kontat ko preparativa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuš za zube? To moram probati :))) :D

      Delete
    2. Ma super je tuš (ja uzela obiteljski jer sam mislila da će ga i muž koristit, al ništa od njega), na akciji u Bipi je koštao oko 500 kn, a inače košta oko 700. Jeftiniji je nešto sitno ako uzimaš ovaj "ne-obiteljski". Košta dosta, ali se isplati. ja ga koristim prvenstveno zbog toga šta nosim aparatić :sramiseicrvenitrenutno: pa mi je lakše isprat zube s njim. :D

      Delete
  3. Ove kozmetike je bilo davno u Dm-u, nisam sigurna da li je još ima ali probala sam samo balzam za usta koji mi je ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balzam za usne? I to bih rado probala, no nisam ga vidila u Bipi među Aromatekinim proizvodima...

      Delete
  4. meni je taj glossybox preskup za $21 mjesecno, ne znam sto cu dobiti i ne isplati mi se, samo mislim da bi nagomilala stvari za rijesiti se! preizbirljiva sam :)
    a pogotovo vama curama koje ne koristite proizvode koji se testiraju na zivotinjama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih uzimala samo ako bi radili onu šemu "po osobnim preferencijama", čitala sam da to neki boxevi imaju pa bih odabirala ugl većinom prirodne ili organske brendove ili neke druge CF, no da imala sam i ja to na umu i malo je bed :/

      Delete
  5. Ja sam si uzela nedavno Tebe kremu za ruke i stvarno mi je okej sad za ovo toplije vrijeme. Mene isto odbija miris, miriši mi kao one najjeftinije kreme, ne znam po čemu, po belobazi ili tako nečemu.

    U svakom slučaju nisu preskupi brend i ja mislim isprobati i sve ostalo što se nudi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U dm-u jel? Ja sam ih samo tamo viđala, ne znam ima li ih još negdje kupiti?

      Delete
  6. Šteta samo što ima toliko parabena u ovoj Aromatekinoj kremi, inače bih je odmah nabavila...

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata