Mala od Lavande prirodna kozmetika #2

Početkom ove godine sam vam predstavila Malu od Lavande recenzijom nekoliko njihovih proizvoda, a danas ću natipkati nekoliko riječi o dva proizvoda i jednom testeru kojeg sam kupila i dobila nedugo nakon prvog posta - krutom šamponu za kosu od neema i koprive, prirodnoj pasti za zube od neema i zelene gline te masažnoj peeling sapun pločici od ugljena i divlje maline.


Krenuti ću prvo sa proizvodom koji mi je najmanje odgovarao, a to je kruti šampon sa neemom i koprivom. Dugo vremena sam tražila proizvod za pranje kose koji će dobro očistiti moje seboreično tjeme, bez iritacija ili sličnih reakcija te će ujedno učiniti kosu svilenkastom i mekom. Znam, puno tražim, no srećom sam pronašla takvo nešto (više o tome u mom zadnje videu "Proizvodi bez kojih ne mogu"). Kruti šamponi mi nisu nepoznanica i nije mi ih čudno koristiti, pošto sam probala nekoliko Lushevih u životu (najbolji mi je bio Hybrid - 2u1 regenerator i šampon, no izbačen je iz prodaje cca 2009. godine, a bio je ionako pun SLS-a kad i sve njihovo), a s ovim sam lako rukovala jer je masivan 100 grama i izgleda kao veliki novčić te ima vezicu pa je genijalan za kukice u tušu. Šampon je dobro očistio tjeme, no osjetila sam isušenost (možda je do koprive?), a kosa mi je bila jako zamršena od njega. Ovo zadnje je bila presudna stvar zbog koje sam ga prestala koristiti nakon 5-6 puta koliko sam mu davala šansu te kasnije iskoristila za pranje ruku. Šampon je imao blag iako čudan miris (možda je ovdje do neema?) a sastav mu je: prah neema, mljeveni list koprive, eterično ulje limunske trave, eterično ulje kadulje, biljni glicerin, kokos i shea maslac. Cijena za 100 grama mu je 34 kn.


Proizvod koji sam dobila tom prilikom u obliku uzorka u posudici za kreme je njihova 100% prirodna pasta za zube sa neemom i ventiliranom zelenom glinom. Ovo je prva 100% prirodna pasta za zube koju sam probala u životu i moram priznati da sam ostala paf prvi put kad sam ju upotrijebila. Rečeno mi je da bi okus mogao biti odbojan jer u sastavu sadrži morsku sol, pa se čini slana što je za pastu za zube pomalo.. urnebesno? :D Prije svake upotrebe trebaju ju pomiješati a full size proizvod dolazi i sa steriliziranom drvenom špatulicom. U posudici sam imala paste za 4 ili 5 dana a tu tom periodu nisam bila skroz oduševljena sa njom. Tekstura joj je (u usporedbi sa još jednom prirodnom pastom za zube od zelene gline) zrnata, slan okus je čudan iako se da naviknuti na njega no u principu ovaj "čudak" jako lijepo čisti zube. Primjetila sam i manje bolno i krvavo zubno meso, što se po opisu ovog proizvoda pripisuje neemu, eteričnom ulju kadulje i medu. Puni sastav i djelovanje svakog sastojka možete pročitati na ovom linku. Vjerujem da bi se dala u potpunosti navući na nju kad bih kupila cijeli proizvod te koristila više od tih 4-5 dana, no odlučila sam probati neke druge paste na našem tržištu (organske bez fluora ili druge prirodne od gline), pa nisam kupila full size. Inače 100 grama ove paste dođe 52 kn.


Posljednji proizvod za danas koji me ODUŠEVIO je masažna peeling sapun pločica od ugljena i divlje maline. Inače jako volim njihove masažne pločice i do sad sam osim ove probala onu od kave koja me također oduševila (planiram ih uzeti obje uskoro). Ova u sastavu osim spomenutog medicinskog ugljena i mirisnog ulja divlje maline ima i: biljni glicerin i prehrambenu boju, pa je sastav skroman. I ova pločica ima vezicu kao i šampon pa je jako praktična za upotrebu u tuš kabini. Tijekom njene upotrebe se događa jedna jako luda stvara: naime, pločica ispušta crnu boju - a to je ugljen! :D Ja sam doslovno cijukala pod tušem kad sam ju koristila prvi put jer sam imala osjećaj da se polijevam tintom i bilo mi je prezabavno xD No ugljen se lako ispire i ne mrlja trajno tuš kabinu. Ne isušuje kožu iako dobro čisti i detoksificira, no nakon tuširanja sam svejedno morala nanijeti losion na suhe dijelove. Ova pločica je za razliku od one od kave jako blaga i ne struže, pa ju mogu preporučiti i onima koji su osjetljivi na grube peelinge. Ima predivan miris na malinu a kad se uperi prema suncu ima predivnu crvenu boju i izgleda kao gumeni bombon. Cijena za 120 grama je 25 kuna.


Niti jedan proizvod nije testiran na životinjama, a imaju dosta vegan friendly proizvoda. :)


Sve proizvode možete naručiti preko Facebook stranice ili nedavno otvorenog web shopa. :)


4 komentara:

  1. Masažna peeling sapun pločica mi zvuči predobro! :D

    ReplyDelete
  2. Kupujem malinu! prodano :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. The same here! ;)Malinu obožavam u svim mogućim proizvodima :)

      Delete
  3. razmišljam sad o ovoj pasti jer si spomenula manje bolno zubno meso,a to upravo i tražim zbog genetske predispozicije za paradontozu. :/

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata