Kryolan Erase Stick X4 i ruž LP650

Sjećate se onog prastarog  posjeta Kryolanu i šopinga koji je tom prilikom pao na početku godine (točnije 08.01.)? Klikenzi na linkenzi. Tad sam isprobala malu hrpicu Kryolanovim proizvoda a kući ponjela dva najbolja - Erase Stick korektor u nijansi X4 i ruž u nijansi LP650 (ili samo 650, dok ovo LP označava "lipstick", nisam sigurna). Do sad sam imala hrpu vremena da isprobam oba proizvoda i donesem realne dojmove o njima.


Erase Stick je korektor u stiku, srednje do jače pokrivnosti. Tekstura mu je tvrđa i pomalo voskasta, te jako podsjeća na Illamasquine ruževe, iako mu je namjena očito drugačija. Namjenila sam ga za prekrivanje sitnih uspucalih kapilara i ožiljaka po licu jer se na njemu sjajno stapa, dok na ostatku lica poprima neobičnu breskvastu nijasnu kao što ćete vidjeti na fotografijama swatcheva. Usudila bih se reći da je ovaj korektor i vodootporan jer je jako izdržljiv i nije niti malo kremast, već mu voskasta suha tesktura omogućava duže prijanjanje na koži. Moja nijansa, X4 je srednje svijetla sa breskvastim podtonom (koristim i njihov Ultra Fluid Foundation u nijansi 4W, koja je svijetla neutralna pa me čudi razlika u tonovima iako su proizvodi navodno kompatibilni).


Ambalaža Erase Stick korektora i ruža je identična - srebrena mat kutijica na odvrtanje sa logom brenda sa prednje strane. Čvrsta je i kvalitetna iako neugledna na prvi pogled, no minimalizam i jednostavnost su za mene definitivno plus.



Isprobala sam ga i na području ispod očiju, no suha tekstura tu postaje velika mana. Iako je sjajno pokrio podočnjake nakon pola neprospavane noći te svojom blagom breskvastom bojom ubija sve sive ili ljubičaste tonove podočnjaka, uvlači se u bore i definitivno nije najsretnije rješenje ako imate suhu kožu ispod očiju. Na donjim fotografijama možete vidjeti kako izgleda preko ožiljka na ruci ili tetovaže.



4 grama proizvoda dođu 88,34 kune a za ovako kvalitetan korektor smatram da je to solidna cijena. Na umu sam imala i teksturu ovog stika, koja je suha i voskasta pa se proizvod sporije troši, a najbolje rezultate dobivam kad ga prije upotrebe protrljam po gornjem dijelu šake i nanosim sa Kryolan tanki kistićem za usne ili korektor 9410 (o njemu u nekoj drugoj recenziji).

Ruž za usne u nijansi (LP)650 je ubrzo nakon kupnje postao jedan od mojih najdražih "crvendača". Ne sjećam se jesam li ikad nosila jedan proizvod 5 dana za redom, no ako nisam, ovaj ruž je prvi dobio takvu čast. Tekstura mu je ni mat ni kremasta, već negdje u blaženoj sredini. Sjajno se razmazuje, pigmentacija je vrhunska a postojanost jako dobra. Ako bih ga uspoređivala sa poznatim markama ruževa, rekla bih da je pigmentiraniji od Illamasquinih ruževa, kremast kao Catrice Ultimate Color ruževi a postojanost mu je negdje na sredini to dvoje.



Nijansa je čista jarka crvena, skroz neutralnog podtona, a sigurno ste već čitali na drugim blogovima kako pristaje na svaki podton. Vjerujem da je to točno iako ga nisam isprobala na drugim podtonovima, osim svog neutralnog. U Kryolan Showroom-u mi je prodavačica rekla da je točno ova nijansa ultimativni Kryolanov hit i najviše ga naručuju kazališta u ogromnim količinama jer pristaje baš svakome, jako je pigmentiran i izdržava sve napore nastupa na pozornici.



Iako mu je postojanost sjajna, na kraju dana nakon svih obroka i obaveza blijedi u središtu usana i blago krvari na rubovima.

Cijena ovog ruža je u odnosu na kvalitetu i količinu sjajna - 4 grama dođu 63 kune. Otkad sam otkrila ovaj proizvod, sve teže izdvajam stotinu kuna više za Illamasquine ruževe osim ako me neka nijansa zbilja očara (kao Climax kojeg sam kupila nedavno na sniženju krajem ožujka). Mislim da se na našem tržištu trenutno teško može pronaći proizvod za usne sa ovakvim omjerom cijene i kvalitete, što će vjerojatno priznati sve ružoholičarke poput mene. Iako Kryolan ne testira na životinjama, ovaj proizvod može sadržavati karmin pa nije pogodan za vegane.

Kryolan je kao brend kod nas još uvijek relativno nepoznat i podcjenjen iako bilježe dugačku tradiciju u kvalitetnom kazališnom i profesionalnom makeup-u. Sve proizvod kod nas možete kupiti u Kryolan Showroom-u u Zagrebu, na adresi Brozova 36/2 (u dvorištu). Navijam za uskoro otvaranje pravog dućana u centru grada.  Možete ih kontaktirati i na Facebook-u ili na mailu: info@conure.hr ukoliko niste iz Zagreba.

Sve proizvode iz ovog posta sam kupila vlastitim novcem i recenzirala bez naknada ili bilo kakvog sponzorstva.


10 komentara:

  1. oboje mi je na wish listi, uskoro pohod na Brozovu! :)

    ReplyDelete
  2. Prekrasno ti ruž stoji :)

    ReplyDelete
  3. Kako ti je ten krasan, ne mogu se nadiviti :O
    Meni baš ne stoji takva crvena nijansa, ali definitivno želim par njihovih ruževa <3

    ReplyDelete
  4. Zaista je dobra nijansa ruža i izvrsno ti stoji.

    ReplyDelete
  5. Ja više kod nas ne kupujem skuplje ruževe od 65kn.
    Kryolan je za mene postao standard.

    Mogu si opravdati samo neku jedistvenu nijansu od MACa jer mi njihova tekstura jako paše.
    Ma Kryolan je fantastilan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bih strong woman. al nema ga a i skupi su mi...

      Delete
  6. tipkanje mi ne ide.

    Kryolan je FANTASTIČAN!

    ReplyDelete
  7. ten ti je fantastican, ali najvise me fascinira sto ti nemas podocnjake! Ja muku mucim sa njima, imam genetski izrazeniju crtu i niti jedan korektor mi ne pomaze zasad...a ruz, predivan! Nisam jos hrabra za crvene, ali bacit cu oko na kroylanove ruzeve odsad :)

    ReplyDelete
  8. kao nedvojbeni fan illamasque moram priznat da mi njihovi ruževi ne imponiraju ama baš ničim osim bojama. Osim Magnetism možda. Iako mi ne stoje crveni, moram probat neki drugi. Predobar post!!!!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata