King Julio All Natural Toothpaste (recenzija)

Krajem veljače sam vam predstavila King Julio prirodnu pastu za zube kroz kratki post i mini darivanje, a sad je napokon došlo vrijeme da recenziram ovaj proizvod pošto je prošlo više tjedana otkad sam ju potrošila i stekla kompletni dojam o njoj.



Nisam znala za ovaj proizvod dok kolegica Meow sa bloga Grumpy Čke nije spomenula kako ga planira uzeti, pa mi je savjetovala da i sama isprobam ukoliko tražim 100% prirodni proizvod za pranje zubiju. Kontaktirala sam tvorca King Julia preko Facebooka i uputio me u Mojo bar na početku Martićeve ulice u Zagrebu (u blizini Narodne banke ili Trga burze) gdje boravi svaki utorak. Slanje poštom bi također došlo u obzir no usputne šetnje po Martićevoj su me ipak odvele u Mojo bar. Nakon kratkog ugodnog razgovora sa tvorcem King Julio paste, otišla sam kući prevrčući ovu preslatku teglicu i čitajući natpise.


Iako su natpisi na teglici na engleskom, ono što stoji na FB stranici je uglavnom prijevod istoga:

King Julio je prijatelj Vaših i svojih zubi te se pobrinuo da su svi sastojci vrhunske kvalitete. Zelena glina, 
kreda, neem prah, malo himalajske kamene soli, te spoj eteričnih ulja eukaliptusa, mente i malo grejpa je 
točno ono što Vaši zubi trebaju za ugodan i mirišljiv početak dana!

Prije ove 100% prirodne paste probala sam još jednu, također na bazi zelene gline i neema, no nije mi se svidila zbog slanog okusa i čudne granulaste teksture. Ova pak pasta je kremasto glatka i mekana, te jednake teksture kao skoro sve komercijalne paste za zube koje sam do tad probala. Okus je ugodan i svjež, mentolast i nikako prejak. Jedina stvar koja razlikuje ovu pastu (osim sastava, pakiranja i ostalog) je tamno zelena boja na koju sam se malo teže naviknula. Pasta se koristi tako da umočite vrh ili dno četkice (kako vam više paše, ja umočim vrh sa dlačicama) u pastu i koristite na uobičajen način. Nema potrebe da pastu miješate prije korištenja.


Ista ta boja je po meni jedina mana ove paste. Osim što će lagano obojati četkicu za zube, kapati će svuda po umivaoniku no plus je što se lako ispire jer nije gusta i ne pjeni se. Ako (kao i ja) držite glavu uspravno tijekom pranja zubiju, nećete imati problema sa kapanjem, pa jedini minus ostaje obojana četkica. No najveći plus ove paste je njena velika moć čišćenja zubiju. Nakon prvog pranja bila sam iznenađena kako su mi zubi bili škripavo čisti, što sam rijetko iskusila sa komercijalnim pastama, posebice onim sa okusom jagode, meda ili čega-sve-ne. Meso mi je manje krvarilo i stvarno su mi se zubi "bolje osjećali". Kad sam potrošila ovu pastu za zube, kupila sam opet svoju uobičajenu Lavera Basis Sensitiv organsku pastu bez fluora i odmah istu večer tijekom pranja požalila jer sam tek onda shvatila da mi Lavera ne čisti zube ni približno jednako kao što je čistio King Julio..

Na kraju mi ne preostaje ništa nego potrošiti ovu koju sad koristim i sljedeći put uzeti odmah dvije teglice da budem mirna cca dva mjeseca. Teglica sadrži 70 ml proizvoda, a rok trajanja joj je minimalno godinu dana i dođe 35 kn. Ukoliko ste za robnu razmjenu kao i King Julio ili pak samo želite dati novce, možete mu se javiti preko FB stranice, emaila kingjulioherbarium@gmail.com ili ga potražite sutra na Bazaaru koji se održava u MSU-u od 11 do 19 sati.



5 komentara:

  1. Thats the coolest thing ive ever seen. And ive actually never heard of it!
    Hope we can follow each other bc i really like your blog!
    x

    http://esmeebee.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  2. Joj ovo je super! Da mi je malo bliže odmah bih probala :)
    Nisam baš previše luda za klasičnim pastama za zube, pa već neko vrijeme koristim Weledinu, koja mi je super u svemu, osim u jednom - imam osjećaj da su otkad je koristim moji inače žuti zubi još više požutili :( tako da joj tražim bolju alternativu. A ovaj kralj Julio mi baš djeluje kao prava stvar :)

    ReplyDelete
  3. često mijenjam paste za zube, nemam pojma zašto... ne bih imala ništa protiv da probam i ovo čudo iako mi stvarno boja prečudno izgleda, ali ok, naši su stari prali zube ugljenom prašinom koja je još gore boje ;)

    ReplyDelete
  4. a moram probat ovo,zubi su mi žućkasti....fuj...

    ReplyDelete
  5. kakva stvar, odlično :) moram ju probati. inače ih već imam par na popisu. ovaj dabar na pakiranju mi je presladak :D
    zubar u rijeci

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata