Illamasqua new in - Pristine & Climax

U posljednjih par mjeseci sam kupila nekolicinu stvari, a najdraže među njima su mi dva nova Illamasquina ruža - crni Pristine i MLBB Climax. Prvog sam kupila na UK sniženju za samo 50 kn (poštarina je bila besplatna jer je hrpa cura sa forum.hr-a naručivala u Sloveniju pri čemu smo izbjegle i carinu i poštarinu) a Climax je kupljen na nedavnom sniženju u Illamasqua dućanu u ZG-u (3+1 gratis na sve proizvode za usne) te sam za taj iznos zamijenila/prodala svoj Illamasqua Matt Primer koji mi je samo stajao u ladici (recenzija o njemu i Podlozi u kamenu uskoro). Na tu sam foru praktički kupila jedan za 50 kn, a drugi sam u razmjeni dobila za nula kuna (iako im je stvarna cijena na tim akcijama bila 170 kn za oba, dakle dva za jedan): :D Nadam se da će na sljedećoj ljetnoj rasprodaji biti Resist i Salacious ruževi iako nemam pojma trebaju li mi zapravo, no hej, ipak pričamo o mom najdražem brendu.. No dosta o matematici, evo fotki ruževa koji će sačekati svoj red za recenziju pošto prije njih moram blogati o spomenutom Matt Primeru i Podlozi u kamenu (kupljenih čak u studenom!) te rumenilu u kamenu Nymph, kupljenom također na akciji 3+1.

Pristine:




Climax:






Slijedi post o Mala od Lavande/Eco Lavander proizvodima!

9 komentara:

  1. prekrasna su mi oba, al crni <3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yap, Pristine je stvarno poseban :) I užasno suh! Treba ga kombinirati sa drugim bojama, da ih potamni (što mu je i osnovna svrha, umjesto kupovanja 300 tamnih ruževa :)).

      Delete
  2. Bas su lepi. Crni je naravno neverovatan. Bilo bi lepo videti swatcheve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Swatchevi će biti u postu kad napravim punu recenziju ova ruža, ovo je sad samo sneak peak :)

      Delete
  3. wooow ja bi to probalaaaa!




    http://babylovesfashion.blogspot.com/2013/04/protekla-dva-fashion-week-u-zagrebu.html

    ReplyDelete
  4. Uuuuu, crni je vrhunski, jedva čekam još slika! :)

    ReplyDelete
  5. Haha zakon! Imam i ja jedan crni ruž Catrice i moram priznat da je super kremast, ali eto, nažalost, nemam ga priliku baš nosit... A kad smo kod crnih stvari, nešto najgenijalnije i najluđe što sam ikad probala bilo je crno YSL sjajilo za usta. Nevjerojatna gustoća, pigmentiranost, usta izgledaju kao lakirana, ma predobro! Ah, memories... :D

    ReplyDelete
  6. Climax je tako divan! A moram priznati da mi se više sviđa nijansa koja se dobije miješanjem Pristine i Climaxa :D (fotka s fejsa)

    ReplyDelete
  7. Divno, sad mi i Climax treba. :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata