Illamasqua Mat primer i Podloga u kamenu 200


Još davno, u studenom taman negdje oko rođendana, počastila sam se sa dva Illamasquina proizvoda - Mat primerom i Podlogom u kamenu u nijansi 200 (srednje tamna koža sa toplim podtonom). Pošto sam skoro cijelu prošlu godinu koristila BB kreme, osjetila sam da mi više ne ostavljaju jednak efekt na koži kao na početku, već su ju počele pretjerano mastiti i nikad nisam imala matirano lice (posebno masnu T-zonu). U razgovoru sa Illamasquinim prodavačicama, odlučila sam isprobati ova dva proizvoda koji bi mi nudili dovoljno jako prekrivanje i matiranje koje sam tražila.

Mat Primer (u originalu Matt Primer) je primer/baza za podloge koja dolazi u zanimljivoj tubici od 30 ml. Pakiranje ima crni čep a tubica je mutno prozirna pa uvijek možete vidjeti koliko vam je proizvoda ostalo. U opisu ovog proizvoda na www.illamasqua.hr piše:

Neophodan za sve božice kamere, Illamasqua Mat primer stvara besprijekornu bazu protiv sjaja. Koristite kao bazu ili samostalno. Ta profesionalna tekstura je s UVA i UVB zaštitom
i ostavlja mat finiš. Pripremite se impresionirati.




Proizvod je mliječno bijele boje i neproziran. Nema miris i srednje je viskozan, te je osjećaj pri nanošenju mokar (kao da nanosite vodu), no brzo se upija a pošto ne sadrži silikone, nije masan, uljast ili sklizak. Na početku nisam imala neki dojam o njemu jer sam ga koristila isključivo sa Podlogom u kamenu, no kasnije sam u kombinaciji sa više proizvoda, bilo u prahu, kamenu ili tekućih shvatila da mi ovaj primer - i ne matira bogzna što. Inače mi koža čudno reagira na primere - sa silikonskim mi podloga samo malo duže drži a sa onim koji nemaju silikona u sebi je koža mrvicu više nahranjena (što je bio slučaj i sa Mat Primerom) i to je to zapravo. No na pitanje jeli mi koža bila više matirana s njim nego bez njega odgovor je - ne. A ako i je bila, ja to nisam primjetila. Na kraju sam ga prodala/razmijenila za ruž Climax s kojim sa prezadovoljna.




Iako nisam imala nikakve reakcije na Mat primer osim ravnodušnosti, htjela sam provjeriti njegovu komedogenost za sve vas koji imate osjetljivu ili problematičnu kožu. Nakon upisivanja sastojaka u CosDNA.com (sajt za analizu sastojaka), ispostavilo se da sadrži neke potencijalno visoko komedogene sastojke na koje bi i sama vjerojatno reagirala da imam takvu kožu, no na sreću nemam:


Svakako savjetujem testiranje proizvoda na koži prije kupnje jer vjerujem da vam neće biti svejedno dati 225 kn za njega a ispostavi se da vam ne matira uopće kao meni (ja sam ga trebala testirati više od jednog puta prije kupnje, no eto..) ili pak začepljuje pore i izaziva prištiće. 

Proizvod koji ću svakako nahvaliti u ovom postu za razliku od Mat primera je Podloga u kamenu, u nijansi 200, za srednje svijetli ton kože zlatnog podtona (iako sam ja neutralnog do hladnog podtona, no ova nijansa mi izvrsno pristaje).



Podloga u kamenu je na www.illamasqua.hr opisana riječima:

Budite zvijezda vlastite priče. Kao nezamjenjiv saveznik filmskih i kazališnih vizažista, podloga u kamenu zaglađuje kožu, prekriva nepravilnosti i ujednačava ten s mat efektom koji traje cijelu noć. Stvorite nevjerojatno besprijekornu podlogu koja moli da je se dotakne. Dolazi u praktičnoj kutijici s ogledalom za popravke kad god zatrebaju.
Podloga u kamenu može se nanositi vlažnim kistom za jače ili suhim kistom za srednje prekrivanje. Ako nanosite vlažnim kistom za rumenilo i brzim kružnim pokretima, postići ćete srednje prekrivanje i neutralni finiš. Ako nanosite vlažnim kistom za podloge, već jednim nanošenjem postići ćete potpuno prekrivanje i besprijekoran finiš. Nanesite kosim kistom za rumenilo ako podlogu u kamenu želite koristiti za konturiranje.


Proizvod dolazi u elegantnom i čvrstom Illamasquinom pakiranju sa ogledalom za lakše rukovanje i jastučićem za nanošenje, skrivenim unutrašnjem kartonskom džepiću kutije, što mi se čini jako dobrim rješenjem, za razliku od dosta jastučića i podloga na tržištu koji dolaze pritisnuti uz podlogu unutar pakiranja ili zalijepljeni bez posebne vrećice ispod ili iznad pakiranja. 


Podloga u kamenu je odlično rješenje ako, kao i ja, tražite samo dvije skromne stvari od nje: srednje prekrivanje i matiranje. Nije me razočarala u obje želje i zato obožavam ovaj proizvod. Spomenula sam ga i u nedavnom videu "Proizvodi bez kojih ne mogu" i ovo je zaista najbolja podloga u kamenu koju sam do sad probala (sve od Essencea do Sephore, van HE ranga). Prekrivanje se može nadograđivati, a u kombinaciji s laganom tekućom podlogom prekrivanje je potpuno (ja koristim Kryolan Ultra Fluid Foundation ili Laverin Natural Liquid Foundation).

Što se tiče sastojaka i komedogenosti, nakon traženja proizvoda na CosDNA.com, ispostavilo se da ovaj proizvod nije poprilično komedogen kao Mat primer, ima samo nekoliko sastojaka koji su potencijalno srednje komedogeni, no ostalo je označeno kao sigurno. Sadrži i titanijev dioksid, koji služi za zaštitu od sunčeva zračenja (SPF).


Nisam imala nikakve reakcije na ovaj proizvod, iako mi se tu i tamo činilo da zna pretjerano ispuniti pore oko nosa, no to je nešto što mi se događa sa dosta podloga. Matiranje je srednje i "pristojno", te se zamastim za 5-6 sati nakon nanošenja, što je sasvim solidno. Kao što vidite na fotografijama swatcha na licu, podloga jako lijepo prekriva sitne nepravilnosti poput ispucalih kapilara oko nosa iako prije nje trebam nanositi korektor (kad želim potpuno prekrivanje i izgled besprijekorne kože). Podloga je pod prstima mekana i baršunasta, te jako fino mljevena. Blagi žuti podton nijanse 200 fino neutralizira crvenilo i ispucale kapilare, te se odlično stapa sa mojom kožom.

Cijena Podloge u kamenu je 230 kuna za 10 grama poizvoda, a ovim ritmom korištenja podlogu ću u potpunosti potrošiti uskoro i biti će 6 mjeseci otkad sam ju kupila (i nosila jako često, skoro svaki dan). Za ovako dobru podlogu mi nije problem uštedjeti toliko novaca jer znam da ću dobiti stvarno kvalitetan proizvod. :)


10 komentara:

  1. Odlična recenzija! :) Pročitala sam ju u jednom dahu :)
    Baš sam se razočarala za ovaj primer jer bi i meni nešto slično trebalo, ali sad definitivno ne kupujem. ;)
    A ova podloga super izgleda i ako odrađuje svoj posao, definitivno ide na wishlistu :)

    ReplyDelete
  2. O hvala puno na ovoj recenziji, već dugo čežnjivo gledam taj mat primer (ja čežnjivo gledam sve šta ima "mat" u nazivu :D), baš dobro što ga ne moram kupovati!

    ReplyDelete
  3. I ja sam tako prošla s tim mat primerom..
    Meni ima čudan miris, nekako zagušujuć i smeta mi :(
    No, ionako još nisam naišla na neki proizvod koji će držati moje "ulje" pod kontrolom.
    Čak mi niti Skindinavia spray ne produžava make up..
    Sada razmišljam o MAC Blot Powder-u..

    ReplyDelete
  4. :eek: podloga se čini tako super *-* odlično prekrivanje :top:

    ReplyDelete
  5. Taman tražim neki novi puder u kamenu, razmišljala sam između Clarinsa, i Clinique-a, morat ću i ovo isprobat :) Jesi li imala možda iskustva s Clinique puderima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, nisam nikad probala Clinique podloge :)

      Delete
  6. fala za tip, mogla bi bas uzeti oko ljeta kad potrosim stogod od ovog sto imam, valjda bum nesto do tad jos :D nadam se da imaju nijansu dovoljno svijetlu za nc/nw10!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ženo, imaju BIJELU, tako da nemaš brige :D

      Delete
  7. Da li mi možeš molim te odgvoriti kakva je koža nakon dugoročnog nošenja te podloga , da li jako isušuje kožu, i zanima me da li imaš reakciju da ti se rade miteseri ili prištići? Ja sam je danas isprobala i nosim je cijeli dan , super mi je ali neznam kako bi bilo da je nosim par dana zaredom.....da li ti začepljuje pore? Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne isušuje i ne ističe suhe dijelove kože, iako se znao nakupiti u porama no nije mi ih začepio skroz.. Nisam imala reakcije, iako ja nemam problematičnu kožu i nisam sklona prištićima. Moja pretpostavka je da je puder slabo do blago komedogen.

      Delete

 

Newsletter pretplata