Ecotools Mineral Makeup Brush Set & Bamboo Buffing Brush

Prije podosta vremena, točnije par dana prije zadnjeg Božića, obavila sam svoju drugu narudžbu na iHerb.com i tom sam prilikom naručila nekoliko kistova koje sam dugo vremena vrebala - set od 4 kista i torbicom za mineralni makeup te Bamboo Buffing kist za podlogu.


Fotke sam vam pokazala na Tumblru, a sad bi bio red napokon recenzirati kistove pošto je prošlo skoro pola godine otkad sam ih počela koristiti i stekla dobar dojam o svima.

Set za mineralni makeup se sastoji od: kista sa dužom drškom za podloge, mini kabukija također za podloge, kista za blendanje sjenila i kista za korektor. Svi kistovi dolaze u malenoj praktičnoj torbici od prirodnog materijala u koji taman stanu, horizontalno ispruženi. Dužina torbice nešto manja od ispružene šake (cca 20 cm po mojoj procjeni i da, prelijena sam da ustanem i izmjerim vražju stvar) pa ju ta osobina čini pogodnom za putovanja i nošenje u torbici gdje god išli.


Kist koji najviše koristim i koji me oduševljava svaki dan je ovaj najveći, kojeg koristim za mineralnu podlogu ili podlogu u kamenu. Nebrojeno sam puta napomenula kako obožavam kistove sa kraćom drškom jer mi je sa takvima mnogo lakše rukovati nego sa onima koji imaju dugačku i uz to (da horor bude veći) usku dršku. Kao da idem pušiti cigar-špic stil s njima a ne šminkati.. Dlačice ovog kista (kao i ostalih) su napravljene od sintetičke dlake i nisu premekane da se raspekmezite kad ga koristite, no dovoljno su mekane da uživate u korištenju. Ovih dana ga koristim svakodnevno dok nanosim svoju Miyu prirodna kozmetika Mineralnu podlogu u prahu koju sam nahvalila u zadnjem postu o Trenutnim beauty favoritima. Sve u svemu, odličan kist za podloge i definitivno ide u moje sljedeće Trenutne b. favorite.

Mali kabuki kist je onaj koji me najmanje oduševio. Iako je ideja o imanju malenog a funckionalnog kista slatka i poželjna, ovaj kist je samo malen. Nosim ga u svojoj SOS torbici sa rezervnim rumenilom za popravke tijekom dana, a PONEKAD ga koristim za tekuće highlightere, no rijetko se nađe u mojim rukama. Iako preferiram kistove kratke drške, drška ovog maleckog je premala - praktički je nema! Zbilja mi je teško rukovati s njom iako je gornji dio kista skoro identičan kao u ovog prvog. Nisam presretna s njim i rado bih vidjela neki drugi kist u ovom setu umjesto njega.

Ostala dva kista su i slatka i funckionalna. Češće koristim kist za korektor nego ovaj za blendanje jer super dođe za detaljnije "radove" sa korektorom na licu, kao za npr. sitne ispucale kapilare na mom nosu i oko usnama. Za podočnjake radije koristim veće kistove za korektor, no to ne znači da je ovaj Ecotoolsov zbog toga zanemaren. Rado nanosim i bazu za sjenila s njim a jako je funckionalan za putovanja jer je najmanji kist te namjene koji posjedujem (i zasad jedini. Teško je zbilja pronaći baby korektor kistove ovih dana..) Kist za blendanje jako dobro blenda sjenila i vidim ga u rukama početnika, posebice onih koji koriste mineralna sjenila. Upravo zbog toga savjetujem ovaj set ako nemate pojma što pokloniti nekome tko je još neiskusan ili se sami nalazite u toj situaciji ili vas pak jako zanima mineralni makeup i/ili koristite ga svaki dan a niste našli adekvatan set kistova za vaše potrebe.

Dakle, sa setom sam više nego zadovoljna i kupila bih ga opet svakako, iako mogu i bez ovog mini kabukija. Set sam naručila preko stranice www.iherb.com i platila 9.73 US$. U tražilici izbacuje ovaj set pod nazivom "Bamboo 5 Piece Brush Set" koji mu je ujedno i drugi naziv.


I zadnji kist za danas sam spomenula u zadnjem videu "Proizvodi bez kojih ne mogu" - Bamboo Buffing Brush, kist za podlogu i "efekt zračnog kista" na licu. Kad sam ga tek dobila u ruke, planirala sam ga koristiti za konturiranje no razočarao me po tom pitanju jer ne nanosi puder za konturiranje ni približno dobro kao Sephorin #45 kist. Neko vrijeme je stajao sa strane jer nisam imala blage veze za što ga koristiti i onda mi je palo na pamet da isprobam sve živo s njim, uključujući i tekuću podlogu. Nakon toga je postao moj apsolutni favorit za nanošenje tekućih podloga i zato se našao u spomenutom videu. Kao što nisam, daje efekt zračnog kista na licu i odlično raspoređuje podlogu, ne upijajući niti malo proizvoda zahvaljujući kvalitetnim sintetičkim dlačicama. Tijekom pranja mu nije ispala niti jedna dlaka do sad, a drška je definitivno jedna od najkvalitetnijih koje sam držala u rukama, posebice ako se uzme u obzir da kist dođe nešto manje od 6 US$ ili 35 kn na iHerb.com.

Ukoliko ste u potrazi za kistom za tekući puder koji ne košta previše, pogledajte ovaj (sad su mu promijenili naziv u "Custom Coverage Buffing Brush" kao i izgled drške). Ako prvi put kupujete na stranici www.iherb.com slobodno iskoristite moj kupon za popust od 5 US$ na prvu kupnju - KPL205.

25 komentara:

  1. Odlično!Kupila sam baš nedavno kist za tekući puder pa me zanima kako ga održavati ako se koristi svakodnevno (jedan te isti kist),da li ga oprati ili s nečim našpricati,prebrisati?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prati ga minimalno jednom tjedno, a možeš ga u međuvremenu špricati sa dezificijensom za kistove (vidila sam jedan u Mulleru za 70ak kuna a imaju ga i Kryolan u Brozovoj 36/3 (kraj Cibonina tornja).

      Delete
  2. ovaj mini set je odličan! imam ga i ja, ne koristim samo kabuki jer je i meni premalen, dlačice su mu nekako rijetke i uopće ne znam koja bi mu bila namjena, al mi je zato ovaj najveći odličan za praškasta rumenila :s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajd dobro da nisam jedina kojom mini kabuki ne valja :/

      Delete
  3. ja čekam set da mi dođe, sad sam još uzbuđenija, a sljedeći na popisu je ovaj za tekući puder :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ćeš biti zadovoljna setom kao i ja :)

      Delete
  4. Joj ovaj set je meni super i bas bih volela da ga imam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na iherbu su smanjili poštarinu na 4 dolara, pa ti se isplati. Inače kupujem samo preko njih i izbjegavam eBay jer je pun fejkova..

      Delete
  5. Razmišljam da naručim Ecotools Eyebrush set pa još i taj ''kupon'' za 5 dolara manje, uh, to bi bila odlična kupnja :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da se definitivno isplati, svi linkovi koje sam stavila u post ti stavljaju kupon automatski u košaricu a možeš i sama ručno upisati, još su smanjili poštarinu sa 6 $ na 4 $.

      Delete
  6. Faktički izađu za džaba :-) Ma predivno. :-)

    ReplyDelete
  7. Eh, da, koka, da te nešto pitam.Nemoj se ljutiti ako ću biti dosadna, ali eto, ako se odlučim za kupnju na iherb.com, to će mi biti prva kupnja online.A pošto vidim da kod njih nema Paypal-a zanima me na koji se način plaća? Kakvu karticu moram imati itd? Molim te da mi malo detaljnije pojasniš jer sam totalni tutlek -.- Još jedno, oprosti na gnjavaži.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma daj nemoj se ispričavati :) Ne primaju Paypal, no zato primaju Visu, Mastercard i American Express. Samo ukucaš njezin broj tijekom narudžbe, na njoj logično moraš imati love (osim na Americanu jel) i nema provizije. I sigurna je narudžba, nema krađe podataka :)

      Delete
  8. Iz mini seta, veliki kist je meni odličan za rumenilo! Baš je nekako mekan i nježan i savršen mi je za jako pigmentirana rumenila jer ih fino izblenda. Buffing mi je na WL uz Fresh & flawless set :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga probala za rumenila, nemam ih puno mineralnih iako ih volim.. Demit, navodiš me u veći trošak iako mi ne trebaju :D

      Delete
  9. i ja imam ovaj set ali mi je lakše i brže mineralnu podlogu nanositi flat top kabukijem. nekako pokupi više proizvoda nego ovaj ecotools.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni takvi kistovi odgovaraju, npr. Everyday Minerals kabuki no i ovaj mi je super za neke podloge :)

      Delete
  10. Imam ovaj set već kojih 6 mjeseci i dobar mi je, nisam pretjerano oduševljena jer su mi dlačice mrvicu premeke za moj ukus, ali ga svejedno koristim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E vidiš, meni nisu premekane, baš sam si mislila kako neki kistovi poput EM ili Sephorine 45 su daleko mekše no zbijenije i čvršće :)

      Delete
  11. Ovaj zadnji mi se sviđa. Mogu li se ovi kistovi i konkretno zadnji kist kupiti u dm-u ili kozmu? Mislim da oni imaju tu marku kistova ako se ne varam.
    Btw, nedavno sam te otkrila, baš su ti dobri postovi. Zanima me zašto za neke starije članke nema prijevoda na hrvatski? Ili još nisam sve otkrila :)

    Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nažalost ne, u Kozmu imaju samo jedan drugi set i pojedinačne kistove.. Ovaj set i ovaj Bamboo Buffing nemaju. Samo ako naručiš preko interneta. Da, neki stariji članci nemaju prijevod jer sam prije pisala na engleskom, pa dvojezično i onda odustala te sad pišem samo na hrvatskom jer 94% čitateljstva mi je iz Hrv, BiH i Srbije. Ako imaš neki članak konkretno koji želiš da prevedem, javi. :)

      Delete
  12. Aha, ok. Prenestrpljiva sam i nepovjerljiva za to naručivanje preko neta, ništa onda od kista.
    Ma, ne trebaš prevodit, mislila sam da postoji opcija da se članak sam prevede. A i volim vjerovati da sam bolja od 'pipl mast trast as', tako da - ponekad treba mozak prešaltat sa sleep mode u turn on :)

    ReplyDelete
  13. naručila ovaj set s ebaya i naravno, dobila kopiju, a kad sam vidila baby kabuki umrla od smjeha... ovaj zadnji kist predobro izgleda, sad mi treba i on ;)

    ReplyDelete
  14. ozbiljno ću morati razmisliti o ovim kistevima, znas i sama kakvi su mi oni koje imam (tj. nemam :) )

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata