Proljetna 2013 lista želja

Što radite kad ste na putovanju, dosađujete se a imate samo mali laptop sa internetom i hrpu uvoznih gorkih naranača ispred sebe, a uz to sve skupa ste švorc? Pa pravite listu želja za nadolazeću sezonu, naravno.


Everyday Minerals IT Base u nijansi Light Medium - nedavno sam isprobala omanju hrpicu EM podloga koje mi je srećom proslijedila jedna divna cura sa foruma na kojem često visim i IT Base u nijansi Light Medium je bila pun pogodak za mene. Prekriva srednje do jače, matira lice i jako je fine teskture. Sigurno jedna od boljih mineralnih baza koje sam probala. Na iHerb-u ili Cocktail Cosmetics, cijena cca 10 £.

Everyday Minerals makeup kistovi: Angled Blush, Flat Top Kabuki, Eye Kabuki i Eye Blending - otkad sam kupila EM Long Handled Kabuki kist za mineralne podloge, zaljubila sam do ušiju u njega i odlučila nabaviti još EM kistova. Ovaj koji imam je jako jako mekan, gust i izrađen samo od umjentih materijala, a o divnom nanošenju kompaktnih ili mineralnih podloga da ne pričam.. Dostupni na iHerb-u ili Cocktail Cosmetics.


Everyday Minerals Natural Artist Makeup Kit - OK, ovo je zadnja stvar od EM, obečajem! :) Ovaj set uključuje 4 kista za oči i jedno mini pakiranje njihovog poznatog mineralnog highlightera Taj Mahal, sve za cijenu od 130 kn (bez poštarine). Pošto mi uvijek kronično nedostaje dobrih sintetičkih kistova za makeup na očima, nabaviti ću si sigurno ovaj set kojeg mjerkam na Cocktail Cosmetics stranici već neko vrijeme.


Dr. Organic Aloe Vera Gel i Vitamin E Skin Lotion - organski proizvodi koji se od nedavno (ako se ne varam) mogu pronaći i na našem tržištu, a dočepala sam se nedavno šake njihovih testera zahvaljujući jednog frendici. Aloe Vera Gel je spas za dane kad ima suhe i perutave noge i stopala, te je sjajan kao losion za cijelo tijelo a cijena mu je za 200 ml samo 69 kn. Vitamin E Skin Lotion za razliku od bezmirisnog AV Gela ima blagi cvijetni sintetički miris no hidratizacija mu je pristojna, a isprobala sam ga i kao kremu za lice i tu mi se svidio. Prvi definitivno namjeravam uzeti za prvo pravo proljetno sunce i kasnije eventualne ljetne opekline, a ukoliko mi bude preslab kombinirala bih ga sa Vitamin E losionom. (Da odmah kažem jer me mnogi od vas to pitaju: ovo su jedini proizvodi od Dr. Organica koje sam do sad testirala, ostale nisam isprobala.)

Illamasqua ruževi Climax i Resist - nikad dosta Illamasquinih ruževa, zar ne? Teško se skidaju sa mojih lista želja, a za ovu sezonu su mi privlačni nešto mirnije svakodnevnije nijanse Climax (mauve ružičasta) i Resist (prigušena ljubičasto roza). Jedan od njih ću uzeti u kombinaciji sa razmjenom jednom trećeg Illamasquinog proizvoda kojeg sam ionako planirala prodati jer ga ne koristim i popustu na proizvode za usne od 25.03.do 31.03. u Illamasqua dućanu ZG. Da imam lepo sređen plaćeni posel ili da sam bogata i slavna kupila bih sve sa WL odmah uključujući i oba ova ruža.. :priča o pašteti mode on:



Concrete Minerals sjenila: Hustle, Temptress, Smut i Vanity - mjerkam ova njihova sjenila otkad sam skužila da imaju Blogger/Guru Set sa popustom za 4 sjenila po izboru, a meni su baš ova davno zapela za očne jabučice. Kolegica Girly je kod njih nedavno naručila set sjenila i kaže da su jako pigmentirana i super se blendaju.


Isadora Perfect Lipliners - isprobala sam ove olovke početkom prošlog tjedna u Mulleru (kod nas se njihova kozmetika može pronaći jedino tamo), točnije nijansu Prime Red i to čudo je TOLIKO POSTOJANO da nisam mogla vjerovati svojim očima. Čak ga ni agresivnije trljanju maramicom nasred Mullera na opće zaprepaštenje zaposlenika nije skinula, pa sam bila osuđena na žarko crvene usne do kraja dana. Uz iznimnu postojanost malo i isušuju no moram imati takvo čudo teh'nike u svojoj kolekciji, makar modafoka košta 68 kn po komadu. Ako itko nađe jeftiniju ponudu na netu, nek mi šibne link, porfavor.


Bed Head Tigi Dumb Blonde Leave-In Conditioner - proizvod kojeg sam recenzirala ovdje. Moj HG proizvod za njegu kose, nezamjenjiv mi je i nestvarno dobar, a nedavno sam morala bacili svoju prvu, skoro praznu bočicu jer se pokvario. Inače se može nabaviti u Iris parfumerija za cca 100 kn, što je super cijena s obzirom da traje jako dugo (moj prvi je trajao 2 godine) i vrhunski njeguje i raspetljava kosu nakon pranja.


Real Techniques Travel Essentials i Core Collection setovi makeup kistova - ajd budimo realni, svi smo čuli za ove kistove, većina mojih kolegica ih ima (ja posjedujem samo bockalicu i kist za eyeliner za sad) i stvarno su odlični. Pokušala sam nabaviti pojedinačne kistove preko oglasa ili blog sale-ova no teško se od njih razdvojiti, pa ću si skratiti muke i naručiti oba oba seta. Iako je iHerb pomalo nepouzdan sa dostavom paketa, srećom HQHair ima česte akcije i popuste, pa ću kod njih pokušati barem jedan od setova.


Vintage Faith custom made traper prsluk i hlačice - prsluk je već u procesu izrade, a hlačice će dočekati toplije dane za početak radova (dati ću napraviti nešto slično kao na fotki no duže jer ne želim da mi dupe visi vani dok nosim bilo što). Upoznala sam ovaj šareni dvojac sasvim slučajno nedavno u gradu i cure su me oduševile svojim radom i osobnošću. :) Na prsluku planiram imati jedan poseban natpis - blog related, a to će te vidjeti naknadno iza praznika kad ljepotan dođe u moje ruke. Obje gornje fotke su vlasništvo Vintage Faith FB stranice (klik).


Custom made fangirl/otaku t-shirts ala Voodoo Blonde - kad zatopli, skidam sve i oblačim svoje gikerske majice, a za ovu sezonu sam već dizajnirala u PS-u ovaj par koji ću dati izraditi u Print Studiu. Prva je Hellboy dizajn jer sam veliki fan filmova i strip serijala (srpski prevod ftw) a druga je Bleach 11th Division dizajn jer unatoču svemu Bleach je moj anime života, a divizija kapetana Kenpachia je najkulmegadivizija ikad i tko kaže drugačije nema pojma o životu, a još manje o Bleachu. Wannabe otaku mode off.

Creepersice - prvo su mi bile ružne, pa lijepe, pa opet "meh" no kad sam ih probala zaljubila sam se u njihovu udobnost i fora izgled. Posebno me privlače ljubičaste ili modre, iako ih je kod nas u tim bojama jako teško pronaći, posebice od umjetne kože i bez zakovica. Za proljeće bi možda bilo pretoplo u njima, no rado bih nabavila jedan par uskoro makar ih nosila tek na jesen dolaskom na novi faks...

Što vi želite ovog proljeća? Rumenila, ruževe,.. male ponije, mir u svijetu..?


17 komentara:

  1. Sviđa mi se wish lista! :D Ja si želim par Bdellium kistića, Everyday Minerals tapered sculpting face kist (samo nikako napravit tu narudzbu na iherbu :D ) i pigmentiće s etsy-a <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da, taj vražiji Etsy, imam poveću wish listu tamo, mogla bih cijeli post samo o tome pisati a nikako naručiti..

      Delete
  2. trenutno nemam listu želja (osim spavanja i mira u svijetu :)), no pročitah te :) noć!

    ReplyDelete
  3. imam beskonacnu listu zelja :D
    izmedju ostalog, kistove (iam samo jedan poluraspadnuti kabuki),iste kripersice kakve imam samo u drugoj boji (najbolje cipele ikad),puno portland black co ruzeva i prirodne kozmetike. :D

    ReplyDelete
  4. Želim rumenila...Mir teško da ću dobit :P
    Sviđa mi se tvoja lista...Ovo proljeće svi poludili za traperima... :D
    Preporučam RT kistove..Imam desni set i stvarno je super...Kistovi su mi stvarno multipraktici ilitiga koristim ih za sve XD
    Lijepi su mi ovi Illamasqua ruževi-dosad sam isprobala samo nude i crvene ruževe (općenito), a otkad ste mi vi blogerice predstavile i ostale boje (xD) želim isprobati i njih...Pogotovo neke kričave ružičaste-čisto da vidim kak bi to meni stajalo...Tako mi je na listi Eurydice, Avene termalna, kvazi kožne hlače, Bioderma micelarna i Macadamia ulje za kosu...Eto bas sam skromna XD
    Uživaj na putu :P Pozz

    ReplyDelete
  5. baš te puklo na everyday minerals :)

    ja sam RT naručivala s iHerb i zadovoljna sam, došli su mi stvarno rekordno brzo. išla sam na rizik i isplatilo se :)

    svašta nešto bih ja s tvoje liste :)

    meni na list puno Sleek proizvoda (ruževi, blush by 3, V2 ultra matte), nešto lakova, a sad vidjet ćemo koliko brzo ću realizirati te elje (i koje od njih)

    ReplyDelete
  6. Ja imam Core Collection Real Techniques set i obožavam ga, s vremenom planiram akumulirati sve od RT čega se budem mogla dočepati. Ja sam svoje naručila s ebaya (bez brige, autentični su, barem ovi kod mog sellera) i stvarno se isplate svake lipice!

    ReplyDelete
  7. Ja si želim Too Faced Chocolate Soleil bronzer, Essie lakić u nijansi Lilacism, Benefitnovu They're Real maskaru.. I to je to od šminke :D

    ReplyDelete
  8. Ja sam valjda jedina osoba koja ne voli Illamasquine ruževe... ruho i nenosivo.
    Moram pod hitno naručiti mineralni puder jer mi je ovaj Borjouis koji sam imala u rezervi je sada pri samom kraju. Moj najdraži mineralni puder je Mad Minerals. Pogledaj njihovu stranicu. Vlasnica je jako korektna, poštarina je okej i cijene svih stvari tamo su stvarno povoljne i ima puno opcija od nijansi, veličina.. daje sve u vrečicama i u posudicama.

    ReplyDelete
  9. ne želim razmišljati što sve želim, neće biti dobro. ali samo ću reći da će među prvima biti illamasqua kist za obrve i blending brush 1. o ruževima ne želim ni počinjati :mama:

    ReplyDelete
  10. Zanimljiva lista :)
    Zanima me dal ovaj regenerator dodatno masti kosu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moju kosu ne masti, e sad ne znam kakva je tvoja i hoće li ju mastiti, teško mi je reći. Nikad ne znaš, možda ovisi o sastojcima.. Sori, ne mogu biti konkretnija :( :)

      Delete
  11. Probala na tvoju preporuku tigi regenerator, još je rano za recenziju, ali zasad mi se čini jako dobar, neka 3, 4 puta sam ga koristila.

    RT Core set posjedujem i same pohvale za njega!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da, zaboravila sam pitati, kako si zadovoljna RT liner kistom?

      Delete
    2. Jako zadovoljna, imam ih još nekoliko uz taj, najbolji je - ne linja se i radi super linije. Da je sužen pri vrghu bio bi savršen, ovako je 90% savršen :) Tople preporuke.

      Delete
  12. Super, imam elfov (angled studio) koji je odličan, ali liner kistova nikad dosta :) onaj iz RT seta za oči nije upotrebljiv za liner jer mi je nekako predebel. pa ga koristim za ruževe :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata