New in 01/03/13

Nisam imala u planu pisati New in post, zbilja, no pošto sam danas sa kolegicama blogericama "pazarila" po sajmu Dani ljepote koji se danas otvorio na prostoru Velesajma u Zagrebu, a za to ste sigurno već čule.

Što sam kupila i što se nalazi ispod ove hrpice brošura, računa i vizitki?


Isprike na ovoj treš posteljini, ni ja ju ne volim, a tijekom editiranja fotki sam zaboravila staviti neku deku ispod no preumorna sam za išta sad..


1 - Kryolan alkoholni dezificijens za makeup kistove (bez špricera, kojeg moram kupiti u ljekarni), 2 - Kryolan Ultra Fluid Foundation 4W (ugrabila zadnji primjerak), 3 - China Glaze High Roller, 4 - Ardell 120 Demi umjetne trepavice, 5 - Ardell lamour Wispies umj. trepavice, 6 - Ardell DuraLash Flare Long parcijalne umjetne trepavice, 7 - Ardell ljepilo za umjetne trepavice i 8 - tester John Masters Organics mlijeka za tijelo od crvene naranče i vanilije.


U dm-u sam jučer u zadnji tren iskoristila popust od 20% na svu prirodnu kozmetiku i hranu za 20 bodova sa kartice i kupila Alantura miks za vege burgere i slanutak, Alverde maramice za skidanje šminke sa ekstraktom ruže i Alverde balzam za usne od vanilije i madarine (bio mi je bolji od nevena, no jbg morala sam probati).


Na forum.hr-u sam ugrabila Illamasquinu Medium olovku u nijansi S.O.P.H.I.E. koju želim još od Beauty School Drop In-a sa Clare Lille koju je koristila dok me šminkala, a platila sam ju (jednom probanu) 80 kn. Inače sam prozvana kao ona koja kupuje 7 Illamasquinih rumenila mjesečno a ostatak mjeseca jedem paštetu. (podatci poznati redakciji) Jer sam toliko bogata da očito moram staklati oglase da ugrabim nešto probano od Illamasque ili kupovati uglavnom na akcijama i popustima, pošto to mi bogati studenti koji ne rade redovito prakticiramo.


Random shopping od prošli mjesec, uglavnom naturale stvarčice: 1 - Bubbleesh Bakin sapun (miriše presavršeno, kao buket svježih ruža, a jako je nježan i divan i sve), 2 - Oleo Therapy hladno prešano ulje suncokreta (jer ga toliko trošim da mi treba cca litra mjesečno) 3 - Batiste Blush šampon za suho pranje kose i mini Original koji sam dobila na poklon uz kupnju Blush-a u dm-u (ovo me jako razveselilo, ali JAKO), 4 - Darshan Sri Ganesh mirisni štapići, 5 - Satya Sai Baba Nag Champa Dhoop čunjići i 6 - parfemsko ulje jasmina (svo troje sam kupila u Ornament dućanu u Ilici, ZG) te 7 - L. A. Girl baza za sjenila u sticku koja se nije baš proslavila iako je ok kao korektor.


Ovog mališana sam također pronašla u Ornamentu za samo 5 kn, a kako ionako nisam dugo koristila štapiće nego samo čunjiće za meditaciju i miris u prostoru, nisam ih imala u što postaviti pa je ovo super uletilo. Inače mi je najdraže hindu božanstvo upravo Ganesh. :)

I naravno, zvijezda dana: Ikein Helmer kojeg sam ugrabila također na oglasima forum.hr-a, malo korištenog za 165 kn sa besplatnom dostavom. Tako sam žarko željela ladičar u zadnjih par mjeseci, a ovo mi je palo ko' budali šamar, a pošto sam se danas istrošila za mjesečni iznos džeparca za kozmetiku, tata mi ga je poklonio. Dolazi u nedjelju i jedva ga čekam.




Uglavnom smatram ovomjesečni šoping uspješnim, posebno zbog S.O.P.H.I.E. koja mi je duže vrijeme čučala na wish listi i naravno, Helmera.

Danas sam se družila sa Girly - šopingirale smo na Sajmu sa Persom, a naletili smo i na Nic i Maybe. Girly i ja smo nakon shoppinga produžile na kavu i zaokružile 5-satno druženje. Bilo nam je baš zakon, iako sam ja sad preumorna da natipkam ostatak posta, pa evo jedne čoporativne fotke sa Sajma (ja sam bila fotograf).


Ova verzija mi se više sviđa doduše:


Sajam je bio OK, ništa posebno no svakako nešto bolji od onog lani. Većina brendova je imala 20% popusta poput Kryolana no neki su imali i manje, oko 10%. Ja sam kupila točno sve što sam i planirala, te uzela si neke duže željene stvarčice. Toliko o tome za sad, laku noć svima.


23 komentara:

  1. Razmišljala sam o posjetu sajmu, no izračunala sam da imam toliko kozmetike da bih zapravo kupila malo toga i da je cijena ulaznice jednaka ili veća od mogućeg popusta, pa sam odustala. Super shopping, sve mi se sviđa. :)

    Meow

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su fakat trebale trepavice pod hitno jer nisam imala niti jedan par, kao i ovih par stvari od kryolana zbog kojih sam i čekala sajam i popuste :)

      Delete
  2. Hahaha super me nasmijalo ovo o pašteti XD Eh,who cares kaj netko misli-znaš i sama to...I donja slika hahha zakon je.:)
    Ja sam isto danas posjetila Sajam, stvarno nije ništa posebno i žao mi je što nisam došla u vrijeme nekog predavanja al nisam nikako mogla to uskladit sa rasporedom,isto tako ni napisat recenziju za nagradnu.
    Kupila sam si neki kistić samo i sad mi žao što nisam uzela i Maroccanoil -.- i neke rašpe xD Bilo je puno više štandova s nail art stvarčicama-i moram priznat sam se dosta razočarala -.- Super mi trepke izgledaju-ja ih hvala bogu(!) nisam kupila makar sam ih škicala s obzirom da patim na to i imam ih milju, a otkad nosim naočale ih ne koristim :(
    Lijep je Ikein ladičar,super ulov!:) E i želim isprobat smeđi Batiste,da. Javi nam kako ti se sviđa oriđiđi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. još da je istinito, bilo bi smiješnije :)
      da, čudna je ponuda sajma, meni bolja nego prošle godine, no ja sam si fakat kupila 100% od onog što sam i planirala, ja sretna :)
      naravno da javim dojam, nemaš frke.

      Delete
  3. Čestitam na dugo željenoj olovci, znam onaj osjećaj kad prekrižiš ljubimca s wish liste :)

    ReplyDelete
  4. U koliko novih i zanimljivih stvari !!
    Ja nažalost ne mogu na sajam :-( a svega lijepog ima tamo !!

    P.s. i ja sam jedna od onih koja jede štapiće i jogurt radi kozmetike i hoda u starim čizmama 5 godina! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nisam, no eto očito su neki dobili dojam da žrtvujem hranu zbog kozmetike i jedem mrvice kruha ostatak tjedna. bilo je i toga prije, no sad kako kupujem ciljano i trudim se zdravo hraniti, balansiram razumno sa novcem koji imam. i ne kažem da je loše to što ti trošiš toliko i toliko, pa zašto ne, svatko po svom :)

      Delete
    2. Ahaaa, nisam skužila da te zapravo prozivaju. Kod mene je tako, u svim sferama života štedim dok sam u kozmetici neumjerena :D

      Delete
  5. ma briga te za sitne duše, tvoji novci ;)
    divnu si kozmetiku kupila (i hranu), ali helmeeeeer ♥

    moja velika želja, ali stvarno više nemam kod sebe ga gdje ugurati. tako da samo radim wishlistu za kad se preselim (a mogla bih usput i počet skupljat pare da ne završim pa pašteti XD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvijek ja finu hranu kupujem, u zadnjih pola godine jedem tako fino i puno kao nikad u životu, sve su mi traperice uske i steže me kad sjedim lol.

      ja sam si željela ladičar onak ogromni dugo vremena, no nikako otići u one salone namještajan jer su sve van grada i neam auto, a ovo mi je uletilo ko budali šamar i znaš sama koliko ga čekam. :D

      Delete
  6. Nadam se da ćeš nam spomenuti u nekom od sljedećih postova kakav je učinak ovog Batiste Originala u usporedbi sa Blushem, baš me zanima. Blush me bio počeo gušiti mirisom pa se nadam da je taj manje intenzivan.
    ...A za ove komentare o "pašteta ishrani" - znaj da vjerojatno dolaze od neke isfrustrirane tinejdžerice jer ne znam tko inače ima vremena analizirati tuđe prihode i rashode umjesto da, kad te već čita, bude zahvalna što izdvajaš vrijeme i pišeš o kupljenim proizvodima kad bi svakome sigurno bilo lakše potrošiti ih, baciti u smeće i zaboraviti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa zapravo sam i mislila napraviti usporedbu dok ih budem recenzirala. :)
      Ne, ne dolaze od takve zapravo, no nije ni bitno jer kao što napisah dolje sere mi se od cijele te priče, da prostiš iskreno. :)

      Delete
  7. Isuse ladičar mi se čini kao ulov ulova, godine a ne tjedna ili mjeseca! Zar ću se sad navući i na forum.hr? Je**n!! I sve ostalo je super, ali ladičar me knock outao. Žicam jedan post kad ga staviš u pogon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. biti će before-after post kako sam sredila kaos u sobi sa Svemogućim Helmerom :D

      Delete
  8. Pa što se uzrujavaš zbog bezveznog komentara s chat foruma?
    meni je to zaključak moje bake koja sve vegetarijance smatra anemičnim jedačima trave :D Ja bih to uzela kao kompilment. I to još 7 RUMENILA!
    pa znaš, nije ni pašteta danas jeftina XD

    ma komedija.

    meni je sajam bio razočaranje.
    nazvala bi ga sajmov lakova za nokte. još uvijek mi je zlo od natjecanja u geliranju, a popusti od 10-20% me nasmijavaju, kao i to da su China Glaze prodavali po identičnoj cijeni kao i u dućan u maloprodaju. Bez naravno iti jedne limitirane edicije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh da je bilo samo taj komentar.. no nije bitno. sere mi se od cijele te priče ukratko.

      a čuj, ja sam točno znala kako će izgledati jer sam prošle godine radila tamo i sve je to jako blesavo organizirano i kako čujem ni probližno kao u ostatku Europe. jednom ću otići na tako neki strani sajam da vidim razliku i skužiti u kojem jadu živimo, meh. :D

      Delete
  9. koliko košta ovo parfemsko ulje? :D već neko vrijeme razmišljam o 'miksanju' vlastitih parfema ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovo u Ornamentu dođe 40 kn, doduše mislim da ovdje ima cca 5 ml što je jako malo i meni će ovim ritmom korištenja trajati jedva mjesec dana.

      Delete
  10. Replies
    1. daaa, jedva sam ih dočekala kupiti :)

      Delete
  11. Ja ti želim da si jednom budeš mogla priuštiti 7 Illamasqua rumenila mjesečno bez da spadneš na paštetu. :D

    Samo to sam htjela reć. ;)

    ps. Kad će neki novi tutorial/FOTD?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala! :) ne znam, sigurno ne uskoro jer sam u velikoj gužvi i imam previše obaveza u posljednje vrijeme, jedva stignem blogati :((

      Delete

 

Newsletter pretplata