Lavera Trend Sensitiv Natural Liquid Foundation - Ivory


Ovu sam tekuću podlogu kupila prije početka zime, dakle tamo negdje u listopadu i od tad mi postala najdraža tekuća podloga ikad. Prije nje sam u ruke dobila tester Laverinom Makeup Fluida koji mi je bio savršen, pošto se radilo o laganoj toniranoj podlozi genijalnog mirisa (kombinacija meda i cvijeća). U Kemigu su mi rekli da se taj fluid nažalost više ne proizvodi, no zato je Lavera izbacila novu liniju tekućih podloga - Trend Sensitiv Natural Liquid Foundation i da je u suštini to skoro identičan proizvod, možda sa nešto većom moći prekrivanja. Ova podloga je tad bila na sniženju, pa sam ju platila oko 85 kn iako joj je regularna cijena blizu 105 kn, što je po meni za kvalitetnu organsku podlogu ok cijena. Proizvod je pakiran u bočicu od 30 ml na pumpicu (meni je ovaj način pakiranja najdraži jer je najuredniji i higijenski).

Natural Liquid Foundation uistinu prekriva nešto jače od prethodnog Makeup Fluid-a iako je prekrivanje i dalje lagano, baš kako volim. Kremaste je teskture, no jako se lako razmazuje i podsjeća na BB kreme, iako ovo nije takav proizvod. Miris je uistinu genijalan i nekima bi to moglo smetati ukoliko ne vole parfimirane proizvode (ne volim ni ja, no ovaj miris mi je posebno drag). Kasnije sam shvatila da skoro svi Laverini proizvodi, posebice oni u Basis Sensitiv liniji, imaju identičan medasto-cvjetni miris.

Nijansa koju ja koristim je 02 Ivory, koja mi idealno paše iako imam čisti neutralni podton kože dok je podton ove podloge pomalo ružičast, no odlično se prilagođava. Ostale nijanse - 01. 03 i 04 koje sam proobala su bile ili žutog podtona (01 i 03) ili pretamne (04). U Kemigu se mogu pronaći čitavi testeri svih nijansi, postavljeni na posebnom pultu Lavera dekorativne kozmetike (blizu vitrine sa uljima), pa pritom možete provjeriti odgovara li vam i nijansa i tesktura i miris ove podloge.

Podlogu nanosim sa Ecotools Bamboo Buffing kistom za podloge, kojeg sam kupila preko iHerb-a na ovom linku (kist izgleda nešto drugačiji u stvarnosti, no radi se o istoj stvari), a spomenula u prošlom video "Odgovori na vaša pitanja vol. 2". Prvo podlogu nanesem na gornji dio šake, uzmem manji dio sa kistom, utapkam na par ključnih mjesta po licu i razmazujem u kružnim potezima. Ovaj kist je sjajan jer je jako čvrst i daje efekt zračnog kista, a sintetička vlakna ne upijaju podlogu nego ju raspoređuju ravnomjerno po licu. Nisam primjetila da mi se podloga uvlači u pore ili borice, niti ističe suhe dijelove lica a i ne masti dodatno t-zonu.

(lijevo: bez podloge, desno: sa Lavera Trend Sensitiv tekućom podlogom)

Koristila sam ju stvarno često ove zime jer mi je koža bila isušenija nego ikad, posebice njezin gornji sloj. Podloga je taman nahranila i omekšala moju kožu, a pritom nije mastila ili izazvala reakciju bilo gdje. Sastav podloge je nahvalila i moja prijateljica farmaceutkinja (podatci poznati redakciji), koja kaže da nije dugo susrela tako zdrav sastav u tekućoj podlozi i da je puno korisnih ulja za kožu, pa zato njeguje i omekšava.


Proizvod je, kao što se vidi po sastavu, veganski a Lavera je poznata kao kvalitetan CF brend, ujedno i jedan od mojih najdražih u posljednje vrijeme (isprobala sam veći dio Basis Sensitiv linije i jako sam zadovoljna sa većinom njihovih proizvoda). Ostale proizvode u njihovoj veganskoj ponudi možete pronaći na  ovom linku.

Osim u Kemigu (Bauerova 5, Zagreb), možete ju pronaći i u Bio Terra dućanu (Vlaška 7, Zagreb) ili naručiti preko webshopa Terra Organica (klik na link) ili Kemig-ove online trgovine (klik na link).

P.S. Od sad na blogu možete pronaći novu stranicu "Shopping" na kojoj se nalaze sve lokacije i web dućani preko kojih kupujem kozmetiku, sa linkovima i opisima svih pojedinčano. :)




6 komentara:

  1. Moj tip podloge, definitino ide na WL kada malo ispraznim zalihe.
    Čini mi se da Lavera proizvode drži i ljekarna u Ilici, blizu Frankopanske, ali me nemoj držati za riječ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm, nisam tamo nikad bila, pa ne znam 100% no hvala na dojavi, ako netko ide tamo redovito može pogledati jel ima. :)

      Delete
  2. Jako mi se sviđa. Rijetko kad se nađe Ivory nijansa koja izgleda lijepo. Znaš li možda je li dostupno negdje u Rijeci?

    ReplyDelete
  3. Super recenzija :)) Reci mi samo misliš li da je podloga pogodna za mješovitu/masnu kožu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zbog nekih biljnih ulja u sebi bi mogla biti komedogena, no ne vidim problem u tome da ju nose masnokošci, pogotovo tijekom zime, kad je koža ekstra suha :)

      Delete

 

Newsletter pretplata