Gorilla tretman lica u Lush-u w/ Girly


Danas sam sa Girly bila u Lush-u u Areni Zg na njihovom popularnom Gorilla tretmanu lica kojeg je ona osvojila prijavivši se preko njihove Facebook stranice. Čula sam nešto o tome još prije, no nisam bila 100% sigurna o čemu je tično riječ a kako sam imala slobodno poslijepodne, rekoh - zašto ne. Iako sam od Lush-a odustala krajem godine jer sam kupovala uglavnom proizvode koji su me jako isušivali zbog sulfata, neke nove stvarčice poput svježih maska za lice ili nedavno kupljenog Veganese regeneratora za kosu su me polako vraćali na njihove lokacije (inače svemu živom dajem više šansi, pa zašto i moj nesretni Lush ne bi bio iznimka po tom pitanju). :lijepe šarene fotke iz Lush-a mode on:



Ukratko, dođete u najavljenu Lush prodavaonicu i njihova vam zaposlenica ili zaposlenik kroz tretman lica sa njihovim proizvodima pokazuje kako ih koristiti, koji su sastojci, za koji su tip kože, itd. - dakle, ako ste novopečeni Lush kupac ili nikad niste isprobali njihove proizvode, ovo je super prilika jer je tretman besplatan iako ne dobijete nikakve gratis proizvode ili neki popust (što i nije cilj tog tretmana).

Pošto sam ja imala cijeli spektar ratnički boja na sebi kao i svaki dan, Girly je predala svoje lice u ruke Lush-eve prodavačice koja je započela tretman sa čišćenjem lica Ultrabland kremastih losionom koji se utrljava u lice i skida svu nečistoću i ostatke makeup-a (na blazinici se fakat vidilo koliko je zapravo očistio) a na dodir je Girly-ino lice bilo jako mekano. Mene nije zaintirigiralo dublje jer mi se formula činila prebogatom a ionako jako volim svoj Laverin Basis Sensitiv gel za umivanje lica s kojim se umivam svako jutro.


Iza čišćenja slijedi jače dubinsko čišćenje i piling lica sa svježom maskom. Ja sam nahvalila Love Lettuce masku no nisu imali njezin tester pa je na Girly-inom licu završila Catastrophe maska koja joj je baš šarmantno pristajala. :D



Nakon toga koža je dodatno razmažena tonikom Breath Of Fresh Air za kojeg nisam čula toliko puno kao za popularni Tea Tree Water. Za ovo nemam fotku jer sam slučajno odlepršala na drugi kraj dućana i zarila prste u 20 različitih testera koji su nedužno stajali na pultovima.

Slijedilo je nanošenje Full Of Grace krutom seruma za lice sa masažom. Ne znam kakav je to osjećaj bio, no Girly je izgledala omamljeno pa pretpostavljam da je poprilično uživala. :D Hm, kad malo bolje razmislim, i meni bi dobro došlo da mi neki ljudi u životu radije masiraju lice sa kremicama nego mozak sa glupostima. Okoloočno područje je tretirano sa Enchanted Eyecream kremom.


Dočepala sam se i ja dijelića užitka pa sam se prepustila anti-stres masaži sa divnom Karma Kream koja je jako slična Ro's Argan Body Conditioner-u iako potonji mnogo bolje vlaži i namjenjen je za jako suhu kožu. Ja sam više naklonjena Karmi jer ne bih dala te novce za nešto što samo sklizne sa kože ravno u umivaonik, uvjeravali oni mene u suprotno ili ne.


Osjećaj masaže je bio apsolutno divan i rado bih to ponovila opet i opet. Pitala sam mladu damu koja nas je masirala mogu li ju ponjeti kući no nije htjela, bu :(


Na kraju je Girly isprobala njihove tonirane kreme i Emotional Briliance ruževe i tuševe, a ja sam skakutala po dućanu i zapisivala si stvari na wish listu. Kvragu, evo zašto sam se uvjeravala da mi Lush do sad ne valja - da ne ulazim u dućan opet i tražim nove stvari bez SLS-a po razumnim cijenama.

Squeaky Green kruti šampon mi se učinio zakon jer sam probala njihove krute šampone prije (poput Hybrida kojeg su izbacili iz prodaje 2009. godine) i bili su mi fakat odlični;


Otkrila sam i novu namjenu tekućim pigmentima/tuševima - maskara za kosu, pa sam sa nijansom Misterija (shimmer modro plava) osvježila svoje tirkizne pramenove. Izgledali su mrak, pa sam poželjela kupiti tu nijansu koja je još bila na 50% sniženju no nisam imala love a i čula sam da se te njihove bočice jako brzo suše pa se visoka cijena (172 kn) i kupnja ne isplate (sry Lush). Šitasta fotka je tu jer je osvijetljenje u dućanu bilo.. čudnovato.


Girly i ja smo prije odlaska i dvosatnog uživanja u Lush-u isprobale i nove Gorilla parfeme s kojima ja osobno nisam očarana jer mi većina njih jednostavno ne miriše fino kako sam čitala (npr The Voice of Reason mi miriše na dimljenu šunku i duhan što me jako odbija), no Sun i Furze su ugodni cvijetni ili voćni mirisi koji su mi bili samo ok.


Unutra smo provele nešto više od dva sata i bilo nam je baš lijepo. Eto, ako ste se pitali kako izgleda taj njihov Gorilla tretman lica - sad znate. Fora iskustvo, najviše mi je pasala masaža no +2 sata ubiju čovjeka, što god da radili pa samo pobjegle na kavu nakon svega, satrale kolača i sokova a ja sam danas kupila dvije sitnice koje su me jako jako oraspoložile;


Everyday Minerals Long Handled Kabuki Brush sa kozmetičkih oglasa Forum.hr-a (moja hit destinacija za sve u posljednje vrijeme, kao što vidite hehe) i crni rajf sa spajksima kojeg sam zgrabila na štandu kreativaca u Branimir centru danas (ne znam koji je povod bio, nije Dan rijetkih bolesti iako su bili u njihovoj neposrednoj blizini). Uz kist sam dobila i brush guard koji je zakon stvarčica i svakako ću si nabaviti još EM kistića jer je ovaj pod prstima strašno sličan svim Sigminim kistovima koje sam do sad opipala (a i Girly se složila s tim).


16 komentara:

  1. hahah, da, baš mi je šarmatno stajala maska :D

    bilo nam je super, moramo ponoviti nešto slično :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja moram pod hitno naći nekoga tko će me ovako dobro izmasirati kao mlada dama danas, bilo mi je isssssssss divno <3

      Delete
  2. Baš sam jučer govorila kako bih si kupila ovakav rajf i eto - sad ga tu vidim u postu. Takva je moja karma - kad trebam nešto nikad te stvari nema. xD
    Apropos Lusha - Karma Kream je savršenstvo, u to se sama uvjerih. Sigurna sam da je i masaža istom bila *heavenly*. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ukrala sam ti rajf dakle :D o da, masaža je bila za sliniti od miline <3

      Delete
  3. Baš vam je super bilo! :)
    Nisan do sad ništa od Lusha isprobala, jer mi je van ruke. A, vuče me odavno da nešto proban.
    Nego, meni je Andrein lančić na super Mario gljivu, prekul!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. budem ju pitala gdje je kupila pa ti odg tu ;)

      Delete
  4. gljiva https://www.facebook.com/b8kreativa

    rajf https://www.facebook.com/pages/Plectrude/319777088142770?ref=ts&fref=ts

    sajam je bio Artoskop, povodom Dana žena. :D

    :my job here is done: :D

    ReplyDelete
  5. Opa, fino su vas tretirali... hehehe

    ajme odma sam gladna kad vidim ove njihove proizvode :)

    pusa,

    Matea

    ReplyDelete
  6. Oborio me s nogu ovaj rajf na kraju, ajme. <3

    ReplyDelete
  7. predobar tretman! :D čekaj, nisam skužila treba li se naručivat za tretman kao i u kozmetičkom salonu ili dođeš pa ako ima mista? baš ću sad bacit oko na njihovu stranicu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. prijaviš se na njihovoj stranici pa ako te izvuku, jave ti :)

      Delete
  8. ja idem danas :) bas me zanima :D

    ReplyDelete
  9. Squeaky Green je predobar za masnu kosu :)) toplo preporucan ako imate takav problem. inace san prala kosu svaki drugi dan dok nisan probala Squeaky. sad svaki 5-6 dan. na Lush-ovoj stranici pise da je Jumping Juniper za masnu kosu, probala san, ok je al nije rjesija problem masne kose. Squeaky <3

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata