China Glaze swatchevi #1

Pošto sam nakupila lijep broj China Glaze lakova u proteklih godinu dana (od posjeta prvom sajmu Dani ljepote 2012.), odlučih napraviti seriju swatcheva i recenzija nijansi pošto je ipak riječ o mojem najdražem brendu lakova za nokte. Bez puno filozofiranja, krenimo redom.

China Glaze Rosita


Fotografija je izrađena prije skoro godinu dana, pa moji nokti ne izgledaju ovako danas. Ovo je jedan od mojih prvih CG lakova za nokte, a na prvu loptu me privukla nijansa jer ne posjedujem puno ružičastih nijansi koje su mi lijepe (mislim da je ovo zapravo jedina koju imam). Rosita je boja ružičaste žvakače gume, sa ružičastim shimmerom (sjajne čestice su skoro nevidljive, pa na nekim swatchevima na netu Rosita izgleda kao krasični lak krem finiša). Nešto je rjeđa, pa vam za prekrivanje koje vidite na fotografijama treba 3 tanka sloja. Postojanost je srednja iako ju nisam nikad imala na noktima duže od dva dana. :zubo: Bi li opet kupila? Pa vjerojatno i ne, iako je nijansa lijepa, formula je nešto lošija, pa vjerujem da na tržištu ima i boljih lakova za sličnu cijenu.

China Glaze Starboard


Također jedna starija fotografija, od proljeća 2012. godine. Starboard je jako lijepa nijansa zelene, na meni izgleda mnogo hladnije nego u bočici, no u stvari je alga-zelena krem finiša. Formula ovog je jako dobra, srednje gusta, sjajno se maže i dobro je pigmentirana. Za potpuno prekrivanje traži dva sloja i postojanost mu je jako dobra pošto sam ovu nijansu znala imati 4-5 dana na noktima. Uglavnom je očiti tipwear jer imam lošu naviku držanja prstiju u ustima zbog godina griženja noktiju iza sebe. Ukratko, jako dobar CG lak i jedan od mojih dražih. (Anchors Away kolekcija, proljeće 2011.)

China Glaze Sunset Sail


Fotografija novijeg datuma, sa još jednom nijansom iz Anchors Away kolekcije, koja mi je zapravo najbolja njihova kolekcija do sad, te planiram jednom imati skoro cijelu. Sunset Sail je neobični nude lak za nokte, sa srebrenim mikro glitterom koji je skor nevidljiv pa (kao i kod Rosite) ispada kao klasičan lak krem finiša na nekim swatchevima. Upravo mu ovaj mikro glitter daje malo živosti jer je ovo jedna od onih nijansi s kojima vam nokti mogu izgledati jako mrtvo i loše. Iako mi je pomalo dosadna nijansa, nosim ju barem jednom mjesečno jer je neupadljiva i za poslovne i druge formalnije prigode. Formula je srednje gusta iako na noktima ispada rijetka pri nanosu, ostavlja crtice i zahtjeva barem dva sloja za prekrivanje i ujednačavanje. Nešto se sporije suši od ostalih lakova no postojanost je ok iako je tipwear strašan kod ove nijanse (uvijek se pojavi unutar 24 sata). Ne bih opet kupila jer ne volim nude boje i iritantan tipwear.

China Glaze Spontaneous


Spontaneous je predivna živa no nikako neonska ili preupadljiva ljubičasta nijansa krem finiša. Iako ne volim pretjerano ljubičaste lakove, ova me oduševila i rado ju nosim. Formula je jako dobra, nešto rjeđa no nikako lišena pigmentacije i traži samo 2 tanka sloja za potpuno prekrivanje. Ne ostavlja crtice, postojanost je odlična i nema iritantnom tipweara. Definitvno must have za sve ljubitelje China Glaze ljubičastih nijansi ili ljubičastih lakova općenito. Ova nijansa konkretno dosta naglašava eventualne ružičaste tonove kože, iako se radi o neutralnoj ljubičastoj. Rado bih kupila opet.

China Glaze Ruby Pumps


Naravno da sam ostavila najbolje za kraj, njeno visočanstvo nijansom i čepom - Ruby Pumps (Wizard Of Oz kolekcija, reizdanje iz 2009., originalno iz 2001.). Sigurno ste za nju već 100 puta čuli i jednako toliko puta vidjeli. Ovo je je jedan od mojih najdražih a možda i najdraži CG lak za nokte. Ruby Pumps na noktima uistinu izgleda kao rubin kao što mu ime kaže, a izaziva oduševljenje i kod muškaraca i žena (ima nešto u crvenom lakom i muškarcima). Baza je hladna srednje tamna crvena boja sa jako sjajnim crvenim glitterom sitnije građe iako lak na mojim noktima izgleda neutralno a ne hladno. Formula je odlična - iako rjeđa (kao velika većina njihovih lakova), sjajno se nanosi i lak je solidne pigmentacije. Za potpuno prekrivanje trebaju 2 sloja ili 3 jako tanka za fetišiste. :D Postojanost jako dobra i nema tipweara osim ako nemate ružnu naviku držanja noktiju u ustima kao ja. Definitivno bih kupila opet a mislim da ću i morati kroz sljedeću godinu jer sam već potrošila cijelu trećinu sadržaja.

Svi CG lakovi dolaze u povećim bočicama od 14 ml, mat čepom i imaju dugu usku četkicu koja je idealna za sve koji imaju usku ploču nokta. Pazite odakle naručujete jer postoje i rijetki no pristuni fejk CG lakovi. Ja naručujem od pouzdane sellerice sa eBaya, a svi mi lakovi i ostala roba dođu od nje za 6 dana. :) China Glaze proizvodi su cruelty-free no nisu veganski.


13 komentara:

  1. Starboard je prelep, a RP da je malo dublja nijansa, bila bi prava praznična. :)

    ReplyDelete
  2. imaju ih za kupit u stalnoj ponudi u ibd-u ne samo na danima ljepote :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep, Studio Di u Okićkoj ZG, tamo ih znam kupiti ako nađem neku dobru nijansu.

      Delete
  3. Imam čak tri CG s ovih slika, Ruby Pumps koji je must have, Sunset Sail i Starboard. Sad bih još i Rosie i Spontaneus :D
    Nisam znala da su i njih počeli fejkati?
    Tnx za info :)

    ReplyDelete
  4. Ovaj me nudasti osvojio :D

    ReplyDelete
  5. nokti su ti krasni,zeleni i crveni lakovi su mi naj naj! :)

    ReplyDelete
  6. Ruby pumps <3 Ja sam trenutro u potraži za dobrim lakom boje petroleja

    ReplyDelete
  7. I ja ih mnogo volim, Starboard je super nijansa zelene, a i svi ostali mi se svidjaju.

    ReplyDelete
  8. Ruby Pumps! I moram reći da mi se jako sviđa tvoj najnoviji oblik noktiju. Razmišljam i ja o obliku badema. No ne znam koliko bi mi to stajalo.. Ništa ne košta pokušati :)

    ReplyDelete
  9. Ruby pumps mi je divan! A jos uvek ga nemam, ni sama ne znam zasto! :)

    ReplyDelete
  10. Pozdrav Cure, evo i nas poslije sajma

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokušat ćemo vam nabaviti što više novih nijansi :)
      kupnju možete napraviti i preko naše web trgovine www.umjetninokti.com
      stižu na vrata sa Hrv.poštom :)
      Mara=zakon :)

      Delete

 

Newsletter pretplata