Zimzelena kozmetika #1

Sjećate se posta o Winter Bazaar-u, još prije božićnih praznika? Tamo sam upoznala Ivanu, vlasnicu Zimzelene kozmetike, pri čemu smo malo pročavrljale o svemu a ja sam kupila par sitnica iz njezine ponude (neke tad, neke kasnije), pa vam večeras donosim svoje dojmove o tim istim sitnicama.


Na Bazaaru sam prvo kupila Okoloočni serum, no nedavno sam ga proslijedila Babushki, pa računajte recenziju kod nje uskoro. :) Ja vam mogu reći da se radi o finoj, jako finoj mješavini ulja za okoloočne područje. 

Za njega je Ivana rekla u porukama tijekom dopisivanja: to je serum koji je jako hranjiv, njeguje i djeluje protiv nastanka bora, a odličan je i za uklanjanje tamnih podočnjaka (onih podočnjaka koji nisu izazvani problemima s jetrom, za to se ipak ide prvo tretmanom iznutra) u serum ide ulje marelice koje potiče sintezu kolagena, vučji trn koji ima blagi lifting učinak i odličan je anti-age sastojak i ulje divlje ruže koje dubinski hrani i hidratizira. od eteričnih ulja idu bušin i arapski tamjanovac koji su odlični za to područje jer su dovoljno blagi pa nema straha da iritiraju oko, a hrane i hidratiziraju kožu.

Koristila sam ga nekih mjesec, mjesec i pol dana, nakon čega sam se vratila dobrom starom ulju pšeničnih klica, koje mi je ipak bilo bolje ili ipak - draže. Ovaj serum fino njeguje, rezultati su jako slični onima kad koristim samo ulje p. klica, iako je mješavina (serum) nešto bogatija i hranjivija. Pošto ja nemam jako suhu, osjetljivu ili izboranu kožu ili pak jake podočnjake, serum mi nije bio toliko potreban pa sam se vratila staroj njezi. Mislim da sam vidila da je Babushka napisala negdje da je njoj odličan, pa kao što rekoh, pričekajte i njenu recenziju. Ovih 10 ml me došlo jako povoljnih 40 kn, a ta količina je dostatna za 3-4 mjeseca korištenja, ako aplicirate jednom dnevno npr. prije spavanja, tako da cijena rastura i kraj toga ne bih više ni pomšljala o kupnji skupih komercijalnih kremica.

Sljedeći proizvod čiji sam uzorak pokupila na Bazaaru, te nakon oduševljenja istim kupila full-size - krema za normalnu/mješovitu kožu lica;


Odmah ću vam reći da je ovo moja Holy Grail ili sveta krema - THE krema. Obožavam ju. Jeste li ikad koristile neki proizvod i bile doslovno TUŽNE nakon što ste ga potrošile? Tako je meni bilo sa uzorkom ove kreme, koji je bio sićušan no trajao mi je čak tjedan dana. Nakon toga sam jedva čekala naći se sa Ivanom da mi donese kremicu pa sam bila sretna što imam jedan veliki lončić iste da se mogu mazuckati s njom do mile volje. 

Za ovu kremicu Ivana u dopisivanju kaže: U kremi su sastojci: biljna ulja jojobe, marelice i shea maslac, hidrolat ruže i eterična ulja smilja i geranija i to je to! ok, i emulgator na bazi rižinih proteina naravno, bez kojega to ne bi bila krema. :) Trajnost kreme bez da je držiš u frižideru je do 3 mjeseca, a ako je držiš stalno u frižideru, može dočekati i 6 mjeseci.

Ova krema ukratko radi sve što bi savršena krema raditi (imajte na umu da: a) imam mješovitu kožu sa masnom t-zonom, b) imam jako neosjetljivu kožu koja teško reagira bilo kako na bilo što i c) super reagiram na prirodnu i organsku kozmetiku pa možda i nisam supermjerodavna) - hidratizirati, NE mastiti dodatno, ne začepljavati pore, ne isušivati kožu dodatno, zaključavati vlagu u stanicama kože ukoliko se nanese odmah nakon tuširanja ili umivanja, biti odlična baza za makeup i omekšavati kožu. Dakle, obožavam ju i zbog drugih razloga kao što su vodenasta formula te laka razmazivosti i činjenica da se brzo upija i nakon nje koža se osjeća "sretno" i manje tijesno. Ovo pakiranje od 50 ml, što je standardna cijena dođe, ovisno o sastojcima i tipu kreme, između 50 i 60 kn, što će trajati više mjeseci. Možete se unaprijed i posavjetovati što bi vam pasalo s obzirom na tip kože, probleme i potrebe, a ono što dobijete će biti ne samo prirodno i zdravo za vašu kožu nego i dosta isplativo jer ove kreme treba jako malo za cijelo lice i vrat. Supertopla preporuka!


I zadnji proizvod koji sam isprobala je maska za lice od crvene gline, za koju Ivana kaže:

Maska ide na mokro lice, kao sve maske s glinom. Opereš lice, ostaviš da je mokro i lagano utrljaš masku tako da radiš blagi piling i ostaviš glinu da napravi svoje. :) Dok se skroz ne osuši, nekih 10ak minuta i onda lagano vodom ispereš i pritom opet radiš piling. Sastojci su: crvena glina, hidrolat smilja i stolisnika, malo ulja marelice, mljevene koštice marelice, biljni glicerol koji daje vlažnost koži i eterična ulja mandarine, palmarose i ružmarina verbenona koji su odlični za tvoj tip kože, regeneriraju, lagano čiste i vraćaju vitalnost koži.

Maska ima jako neobičan miris, čak neugodan ukoliko se niste navikli na mirise prirodne kozmetike (moj favorit su smrdljive bombe zvani hidrolati i nerafinirani shea maslac ewww) - mislim da je jedno od eteričnih ulja ili hidrolata krivo iako ne znam točno koje (ulje palmarose nije jer ju imam i odličan je miris). Glina je neobične crveno-smeđe boje na koju nisam navikla jer koristim maske od zelene gline. Brzo se suši na koži i jako dobro razmazuje, nakon čega slijedi umivanje u mlakoj vodi i piling. Sam piling je jako ugodan, ni pregrub ni prenježan pa odlično čisti lice. S njim sam svakako zadovoljna, jedino bih promijenila miris i stavila neko drugo eterično ulje ako je zaslužno za miris. Pošto sama radim svoje maske i pilinge, nisam kupila full size proizvod, no ako sami tražite nešto slično a ne izrađujete za sebe jer nemate vremena ili živaca, potražite ovu peeling masku jer je meni čudesno osvježavala i čistila lice. :)

Proizvodi Zimzelene kozmetike su prirodni, ručno rađeni, domaći, veganski i nisu testirani na životinjama.

Zimzelenu kozmetiku potražite na Facebooku ili kontaktirajte na mail zimzelenakozmetika@gmail.com.

*Večeras prišem još dva posta, dakle 3 komada za redom, pa očekujte još toga ako insomničarite poput mene. ;)


8 komentara:

  1. jako dobro sve izgleda, a kako imam kožu kao i ti, baš bi mogla probati.

    you go girl, duga je noć :D

    ReplyDelete
  2. Maska za lice me na slici podsjeća na čokoladni mousse :D
    Svi samo fini sastojci, bitno je samo naci ono sto ti odgovara kozi :)

    ReplyDelete
  3. Krema je za lice upravo dodana na moju wish listu :)

    ReplyDelete
  4. Super post :)
    smrdljive bombe - Hidrolati :rofl:
    Stvarno ne znam što bi ti moglo smrditi od toga...meni je to sve ugodnog mirisa :D možda stolisnik iako on meni malo podjseća na med. Ružmarin miriše na ružmarin, a mandarina je ugodna :)Smilje?
    Vjerojatno je samo kombinacija svega pa je to taj bombastičan miris :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. može biti i da je smilje, nemam pojma. nije pretjerano neugodan miris, no nisu vile i jednorozi omotani u šećernu vunu bhahahha :D

      Delete
    2. Ah, to je teško naću u prirodnoj kozmetici.
      Možda geranij, ylang ylang, ruža...to su onako parfemska ulja, a i imaju djelovanje na kožu.
      Od eteričnih ulja meni su bušin, palmarosa, nard, mandarina, slatka naranča ugodnog mirisa.
      Ali biljna krema i uljna mješavina najčešće ne miriši "lijepo" jer je to miks puno jakih biljnih mirisa pa kad se to pomiješa dobiješ to što dobiješ :D

      Iznenadilo me da ti hidrolati smrde. Probaj Florihanine hidrolate, meni imaju ugodniji miris od Oshadhijevih. Posebno lavanda i kamilica :)

      Delete
    3. budem kad potrošim ove zalihe Oshadhievih koji sad imam :) hvala ;)

      Delete

 

Newsletter pretplata