NYX Cream Blush - Glow

A sad mali predah od preparativne i prirodne kozmetike u obliku recenzije jednog kremastog rumenila kojeg sam kupila u listopadu prošle godine (!!!) i još ga nisam stigla recenzirati. Od tad ga često koristim, pa sam skupila sasvim dovoljno realan dojam o njegovim karakteristikama.


NYX kremasto rumenilo u nijansi Glow, koja je hladna srednje svijetla ružičasta nijansa je odlično rumenilo je za svijetlopute osobe koje traže nešto suptilno i svježe tijekom dana. Iako radije posežem za breskvastim rumenilima za postizanje svježeg izgleda, ovo rumenilo je moj favorit za kombinacije sa hladnim nijansama ruževa ili sjajila.


Nanosim ga tako da bockalicu lagano utapkam u površinu rumenila i lagano blendam na obrazima. Na koristim prste čak ni kad ovo rumenilo nanosim na usne, a i nijansa mi je presvijetla i djeluje pre Jersey Shore na meni, pa ga stavljam samo na obraze. U sebi ne sadrži nikave sjajne čestice, skroz je mat pa skoro uvijek nanosim highlighter preko njega.

U usporedbi sa Illamasquinim rumenila moram reći da se kvalitetom jako razlikuje jer je ipak NYX drogerijskih brend a kvaliteta je sukladna tome, pa su NYX-ova kremasta rumenila nešto manje kvalitetna od Illamasquinih iako za ovu cijenu (55-60 kn na eBayu) dobijete sasvim solidan proizvod koji bih vam preporučila.

Pakiranje je čvrsto i nisam nikad imala problema sa otvaranjem ili osjećaj da je kvaliteta jako loša (kao kod njihovih mono sjenila npr.).


Također, u usporedbi sa Illamasquinim rumenilima NYX-ova su manje kremasta i pritom se i teže blendaju. Zato su poprilično postojana pa Glow i Red Cheeks kojeg vidite na gornjoj fotki stoje na koži dok ne skinem cijeli makeup sa lica navečer.



(rumenilo naneseno i na obraze i usne)



Ukratko, smatram ovo jako dobrim drogerijskim rumenilom (kao i Red Cheeks) i preporučujem ga. Kupila sam ga preko eBaya od sellerice koja više ne drži NYX proizvode u ponudi nažalost, možete ih pronaći kod druge sellerice kod koje također uzimam NYX - joy017.

NYX je cruelty-free brend (ne testira na životinjama).


5 komentara:

  1. Više volim rumenila u kamenu, ali nijanse su mi lijepe :)

    ReplyDelete
  2. Prelepo izgledaju ... Meni su NYX rumenila inace divna, sve bih volela da ih imam, a ima ih , podosta :DDD

    ReplyDelete
  3. meni je moje najdivnije illamasquino bilo velik problem radi hiperpigmentiranosti da sam ga morala prodat (Ravish). Ovo ću baš probat jednom...

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata