Miyu prirodna kozmetika - Balzam za usne, Hranjiva krema i Hidratantno mlijeko za tijelo


O Miyu ste sigurno već čule ili tu ili na Babushkinom blogu, a danas ću vam pokazati nekoliko proizvode koje sam isprobala prvi put kad sam se susrela s ovim domaćim indie brendom prirodne kozmetike iz Zagreba. M. za svoj brend govori da je ručni rad apsolventice farmacije. Spoj farmaceutskog znanja i ekoloških načela. Bez derivata nafte, parabena, umjetnih boja i mirisa, s emulgatorima prirodnog porijekla!.


Za rođendan sam dobila na poklon od Babushke hrpu kozmetičkih sitnica, među kojima je bio ovaj balzam za usne i tester Hidratantnog mlijeka za tijelo kojeg vidite na fotografiji, a nakon oduševljena tim proizvodima, naručila sam i svoj prvi full size proizvod - Hranjivu kremu.



Balzam za usne, classic je prvi (originalni) balzam iz Miyu ponude i dolazi u stick verziji, što je meni milijun puta draže od balzama u teglicama ili posudicama jer je higijenskije i praktičnije. U opisu ovog balzama stoji:

Posve prirodan balzam za usne od bijelog pčelinjeg voska i ulja suncokreta bogatog vitaminom E. S osvježavajućim eteričnim uljima naranče i limuna s antimikrobnim, antifungalnim i protuupalnim djelovanjem, te blagom notom eteričnog ulja ružmarina s izrazitom antioksidativnom zaštitom i notom vanilije koja čini miris neodoljivim!
Miris: slatkasto-citrusni s plemenitom notom ružmarina i meda zbog pčelinjeg voska. 
Bez parabena, umjetnih bojila i mirisa te derivata nafte!

Što se tiče mirisa, stvarno je preugodan i pobija uvriježeno vjerovanje da sva prirodna kozmetika loše ili čudno miriše (miriše jako fino no društvo nije naviknuto na prirodu nego komercijalne sintetičke mirise i arome). Ovaj miris sam počela opisivati kao "tipični Miyu miris" a prevladava med. Njega je svakako prisutna i mogu ga usporediti sa popularnim Alverde balzamom od nevena, no ovaj je manje mastan i po meni čak više njeguje. Jako mi se sviđa i dajem mu čistu peticu, te ću ga sigurno opet kupiti. Cijena: 18 kn.



Hranjiva krema je gušća bogata krema za suhu i jako suhu kožu lica i tijela. U njenom opisu stoji:

Za ruke i tijelo te suhu kožu lica. Izuzetno hrani kožu i čini ju mekom, upija se iznenađujuće brzo za 
tako bogatu kremu, ostavlja veoma ugodan osjećaj na koži, a u miris ćete se zaljubiti!
Sadrži eterična ulja naranče i limuna s antimikrobnim, antifungalnim i protuupalnim djelovanjem i eterično ulje ružmarina sa snažnim antioksidativnim djelovanjem.

Sadrži i prirodni emulgator lecitin koji ovlažuje kožu, prirodni ovlaživač kože glicerin, pčelinji vosak, te biljna ulja kokosa i suncokreta. Ne sadrži parabene već prirodni konzervans sorbinsku kiselinu izoliranu iz jarebike. Suncokretovo ulje je među biljnim uljima koja su najbogatija vitaminom E, a sadrži ga čak i više nego bademovo ulje! Uz taj već prilično visok sadržaj vitamina E iz suncokretovog ulja, dodali smo i koncentrat vitamina E izoliran iz suncokreta. Stoga ova krema izrazito hrani kožu, kako esencijalnim masnim kiselinama i vlagom, tako i vitaminskim antioksidansima!

Krema ne sadrži parabene, ftalate, silikone, detergentne emulgatore, umjetna bojila i mirise te derivate nafte, ili ukratko, u pravom smislu riječi je 100% prirodna, što je za kremu zbilja rijetko. 


Ovu kremu sam nakon kupnje namijenila svojoj suhoj koži ruku i stopala, no kasnije sam skužila da mi je super i za suhe obraze, te ju nanosim na iste navečer nakon čišćenja i skidanja šminke, taman prije spavanja. Zato mi stoji na polici s knjigama iznad kreveta s ostalim stvarčicama za večernju njegu kože, a sve ću vam lijepo pokazati u posebnom postu uskoro. Krema je bogata a opet nemasna i super se upija. Ako poznajete ikojeg suhokošca koji uz to ima "sreću" da je i osjetljivokožac, poklonite mu ovu kremu i učiniti će te jako dobro djelo. Svakako ju preporučujem i jako volim jer je postala moja najdraža univerzalna krema (čak dragog mažem s njom u rijetkim trenutcima kad mi to dopusti :D). Cijena za 50 g je 25 kn, a za 100 g 47 kn. 




I za kraj je ostalo Hidratantno mlijeko za tijelo, koje je u biti tester pakiranje od velikodušnih 50 ml (ako se ne varam). Za njega Miyu kaže:



Počastite svoju kožu 100% prirodnim mlijekom za tijelo, bez derivata nafte i umjetnih mirisa, s emulgatorima i konzervansima prirodnog porijekla. Idealno za hladne dane koji ne štede vašu kožu. Odabrali smo tople zimske mirise u kojima ćete uživati: eterično ulje naranče, limuna, cimeta i vanilija.

Sadrži kokosov maslac (izuzetno hrani kožu, povećava elastičnost, sprječava bore), ulje sjemenki grožđa (regenerira oštećenu kožu) i ulje suncokreta (odlično za ljuskavu kožu kojoj manjka esencijalnih masnih kiselina, bogato vitaminom E). Zatim tu je i prirodni ovlaživač kože glicerin koji zaustavlja isušivanje kože te prirodni vitamin E izoliran iz suncokreta. Emulgatori su prirodni, koriste se u prehrambenim proizvodima, blagotovorni su za kožu i nisu derivirani iz nafte: gliceril sterat (iz biljnih ulja), lecitin (iz soje, vlaži kožu i povećava elastičnost), natrij stearoil laktilat (iz palminog ulja i mliječnog šećera, hidratizira). Sadrži prirodni konzervans sorbinsku kiselinu koja je izolirana iz jarebike.

Iako sam bila uvjerena da mi se neće svidjeti jer je na prvi loptu djelovalo nedovoljno hidratantno za moju (zimi) suhu kožu tijela, svidjelo mi se nakon nekoliko korištenja jer je brzoupijajuće, njegujuće i jako blago. Znam da još uvijek nisam kupila full size, no to ću sigurno napraviti na ljeto, kad mi je koža manje zahtjevna po pitanju hidratacije. Ako vi imate suhu ili jako suhu kožu, moj savjet je da radije probate nešto bogatije jer bi vam ovo moglo biti prenježno, kao i meni trenutno. No u principu ovo je također još jedan supač proizvod iz Miyu-ine radionice čudesa. Cijena za 200 ml je 60 kn.

I to je to. Ja sam ukrtko jako zadovoljna sa proizvodima Miyu prirodne kozmetika i postala je jedna od mojih najdražih domaćih beauty kreativaca. Pošto M. poznajem osobno, rado odemo na kavu, pričamo o svemu i svačemu, a usput mi često donese neki novi proizvod kojeg rado kupim pa spajam ugodno s korisnim i ne moram se gužvati po lokalnim drogerijama i kupovati komercijalne štetnije proizvode. Sama vlasnica Miyu prirodne kozmetike je jako inteligentna učena mlada dama koja taman finalizira svoj studij farmacije i rado će vam preporučiti nešto za potrebe ili tip vaše kože, pa joj se slobodno javite na inbox Facebook stranice brenda ili na mail miyu.prirodna.kozmetika@gmail.com.

Također smatram da je bitno istaknuti da Miyu-ine baze za proizvode su kompletno ručno rađene, a ne kupljene te smiksane sa ostalim dodatcima, što je jako rijetko čak i za lokalne proizvođače prirodne kozmetike, a svi sastojci i proizvodi su 101% cruelty free (nisu testirani na životinjama). A kad potrošite proizvode, slobodno vratite ambalažu koja će biti reciklirana i napunjena ponovno. :) Beat that Lush, ha!


8 komentara:

  1. Sve izgleda krasno, jedva čekam i sama nešto isprobati :)

    ReplyDelete
  2. Hranjiva krema zvuci kao pravi proizvod za moje lice!
    Mislim da cu je isprobati :)

    ReplyDelete
  3. imam njezin AntiAc i AquaC, i ful ful sam zadovoljna! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. AquaC sam i ja isprobala, fantastična stvar! kupujem ga uskoro <3

      Delete
  4. preslatka su pakiranja :) stavljam balzam na WL

    ReplyDelete
  5. Hoću nešto probati još od kad je Babuška pričala o njoj, a sada sigurno i hoću :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata