Darivanje povodom 1000 Facebook fanova!

Prije nepunih tjedan dana Vodoo Blonde Facebook stranica je "udarila" brojku od 1000 fanova, a sad vas je točno 1021. Pošto je nedavno Bubbleesh darivanje povodom Valentinova bilo kratko ali slatko, ovo će trajati nešto duže no zato će i od vas tražiti nešto više od prošlog puta. No prvo pogledajmo nagradu:


U mogućnosti ste osvojiti sljedeće proizvode, koji čine Voodoo Blonde starter kit paket, osmišljen za sve ljubitelje prirodne kozmetika i sve moje vjerne fanove koji kupuju dosta proizvoda na moju preporuku:

- Mala od Lavande custom made sapun sa Voodoo Blonde Starter Set natpisom, sa mirisom čiste ruže
- Nesura flaster za čišćenje pora na bazi ugljena (1 komad)
- moja DIY uljna mješavina za lice i tijelo (sastojci: hladno prešana ulja makadamije, sucokreta i jojobe)
- Miyu prirodna kozmetika 100% prirodni balzam za usne
- Bharath Darshan mirisni čunjići za opuštanje i meditaciju
- Mala od Lavande eterično uje lavandina

A koja su pravila? Dakle, nema lajkanja i šeranja kao ni zadnji put (znate da to nije moj đir), nego ćete na moj mail - voodoo-blonde (et) hotmail (dot) com poslati MINI RECENZIJU bilo kojeg kozmetičkog proizvoda kojeg često koristite, volite, mrzite ili tek isprobavate, no uvjet je da proizvod sastojcima ili finalnim oblikom nije testiran na životinjama. U recenziji napišite o čemu se radi, što obećava  što ispunjava, što volite kod njega, što mrzite, itd. Ne mora biti stručno napisano, bitno mi je vidjeti da ste se potrudili.
Ako ne znate koji brendovi testiraju, a koji ne, možda vam pomogne moja cruelty-free lista koja se nalazi na desnoj strani bloga (tražite ružičastog zeku sa transparentom). Ako neki brend ne stoji na toj listi, javite mi se na mail. 

Darivanje završava 08. 03. 2013. u 23:59 h, a ograničeno je samo za područje Hrvatske pošto je slanje ovako većih paketa u susjedne zemlje preskupo za moj džeparac.

Recenzija ne mora biti duža od jedne kratice teksta (1800 znakova) i mora sadržavati barem jednu jasnu, oštru fotografiju proizvoda, koju ste pofotkali vi osobno i stavili svoje inicijale u kutak fotke (jer inače je lako lažirati recenziju sa neta ili tuđeg bloga). Sve recenzije koje ispunjavaju navedene uvjete ulaze u uži krug i sretnicu ili sretnika bira random.org. Jedna osoba smije poslati samo jednu recenziju, ne više. Ako ste već blogerica i imate svoj blog, molim vas da ga linkate u mail-u i natipkate recenziju koja nije objavljena na vašem blogu jer mogu i ja jako lako copy-pasteati bilo što, a to i nije fer zar ne? I molim vas da igrate fer i imajte na umu da statistike pokazuju odakle svaki posjetitelj dolazi, kao sa npr. ove jako popularne teme Nagradne igre na Forum.hr-u na kojoj često osvanu svakakvi generički odgovori i cheatsi.

Ne morate biti fan Voodoo Blonde Facebook stranice ili me pratiti preko bilo kojeg servisa, drago mi je što me uopće toliko ljudi čita. :) Hvala svima na 1000 lajkova još jednom os srca i sretno svima!


6 komentara:

  1. dobro si smislila pravila za darivanje :)
    idem sad kopat po ladici i vidjet šta bi mogla recenzirat ako se ohrabrim. u obzir dolazi i dekorativa i preparativa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala! da, da, sve dolazi u obzir :) ako nisi sigurna u nešto ili te nešto dodatno zanima, šibni mi mail ;) sretno!

      Delete
  2. Ti Nesura flasteri su meni skroz razočarenje bili :( znaš kad mi je bolje i više izvlačila Balea :D

    ReplyDelete
  3. Odlično darivanje :)
    Osvojila sam nagradu u prošlom darivanju,pa neću sudjelovati u ovom.Sretno curke :D

    ReplyDelete
  4. Takooo treba,super ideja!!
    Sutra se bacam na slikanje i pisanje...
    Bas da vidim kak će to meni uspjet :D

    ReplyDelete
  5. Kak fora starter set! Može sljedeći starter set za preživljavanje apokalipse ili kad se nasukaš na pustom otoku? :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata