Cattier zelena glina

Prije par mjeseci isprobala sam ovaj proizvod koji je ujedno bio među prvim Cattier proizvodima koje sam ikad isprobala. Bila sam u potrazi za dobrom maskom za lice, a pošto sam slučajno bila u Kemigu i ugledala ovu tubicu sa naznačenom povoljnom cijenom (cca 25 kn za 100 ml), odlučila sam mu dati šansu.



Dakle radi se o zelenoj glini koja je spremna za upotrebu te ju možete koristiti na razne načine, a neki od njih su: kao masku za lice ili glavni sastojak DIY maski za lice ili pak kao topli oblog za određene zone na tijelu. Ja sam ju isprobala nekoliko puta isključivo kao masku za lice, te se nisam pretjerano oduševila. Maska blago očisti lice, no smatram da je preslaba da učini nešto pretjerano dojmljivo. Koža lica me nakon umivanja blago zatezala i nisam osjećala neku veću pročišćenost ili zaglađenost (inače se glina jednostavno nanese na suho lice i kad se osuši nakon 15-20 minuta ispere se mlakom vodom). Trebala sam ju pomiješati sa kavom za peeling efekt ili nekim uljima za hidrataciju, no nije mi to palo na pamet pa sam ju proslijedila. Ako biste ju kupovali i koristilu samostalno kao masku za lice a imate masnu ili mješovitu kožu kao ja kojoj treba dodatna eksfolijacija i/ili jače čišćenje, mogli biste se razočarati s ovim proizvodom. Iako je povoljna (pošto se radi o glini i malo vode u tubi, d'oh!) nije mi bilo pretjerano žao i ne bih ju kupila opet. 



(svježe nanesena glina kao maska na lice)

Jeste li isprobali nešto od ovog brenda? Ja jesam još nekoliko proizvoda koji me nisu pretjerano oduševili, pa me zanimaju vaša iskustva.


2 komentara:

  1. Ja sam razmišljala dal da ju kupim i na kraju nabavila običnu zelenu glinu. Pomiješala s biljnim uljem, hidrolatom i vodom i dobila super masku. Nije mi pomogla u smislu omekšavanja lica, ali pore su mi se stvarno očistile i tada sam uvidjela kakve kratere imam po čelu, nosu i obrazima :/. Od onda sam u potrazi za dobrom kremom za smanjenje pora, pa ako znaš kakvu, javi :)

    ReplyDelete
  2. DA, i ja sam u potrazi dobre prirodne maske koja bi mi dobro ocistila pore. Inace nisam bas cesto koristila maske za lice a piling radim rijetko, trebala bi cesce.
    Imam mjesovitu kozu podloznu aknama.
    Iskljucivo zelim prirodan proizvod.
    Ovih dana gledam po facebooku od domacih proizvođaca prirodne kozmetike dal ima neka za preporuku.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata