Bubbleesh - intervju, recenzija i darivanje!

Mislim da nisam nikad ovako opširan i lud post nikad napravila, pa se jako veselim i sukladno tome ću preskočiti dugačke i dosadne uvode koje inače volim razvuči do pola posta. Predstavljam vam još jedan (ali vrijedan) brend prirodne kozmetike iz Hrvatske, točnije Samobora - Bubbleesh.


Vlasnik, takozvani "ministar kreativnosti" Bubbleesha je simpatični Vito (24) koji živi u Samoboru a izradom kozmetike se bavi već godinu i pol dana. Pošto bi vam ovaj brend htjela pokazati na malo drugačiji način, dogovorila sam intervju s njim, a tom prilikom smo razgovarali malo o njegovim razlozima za bavljenjem izrade sapuna i ostale kozmetike, o budućim planovima za prodaju, inspiraciji, itd. a više detalja možete doznati u nastavku teksta.

P: Odakle ideja za naziv brenda Bubbleesh?

O: Pa htio sam da imaš nešto "ššš" i šumeće u nazivu, što podsjeća na mjehuriće i sapunicu, pa smo se naziva Bubbleesh dosjetili frendica i ja tijekom jedne večeri i ispijanja pive. Čim je taj naziv iskočio jednome od nas iz usta, znao sam - to je to.

P: Zbog čega si se počeo baviti izradom prirodne kozmetike?

O: Zbog činjenice da mi koža reagira loše na komercijalne šampone i gelove pa sam zbog korištenja istih često imao problema sa tenom i prištićima. Inače jako volim prirodne sapune, a na SLS ili neki drugi sintetički sastojak sam očito reagiram jako loše, pa sam počeo kupovati uglavnom preparate od prirodnih sastojaka. Pošto je to skupo sport (često znate potrošiti brdo love dok pronađete nešto što vam odgovara), počeo sam proučavati na koji način se izrađuje prirodna kozmezika. Htio sam i biti siguran u 100% sastojaka koje nanosim na svoju kožu, a sama melt & pour tehnika izrade sapuna mi je bila vizualno strašno primamljiva pa sam počeo sa vlastitom izradom (no melt & pour tehniku koristim samo za ukrase sapune, nikako za sapune za tuširanje i pranje).


P: Što se nalazi u ponudi Bubbleesh-a osim prirodnih sapuna?

O: Šumeće kupke, koje su ujedno bile i moj prvi proizvod, no pošto nisu tražene, izrađujem ih po narudžbi i to uvijek u jako malim serijama. No one se jako brzo rade, dok se sapuni ipak trebaju sušiti i na njih klijent mora čekati. Izrađujem i kupke (koje se također brzo prave), a u planu imam balzame za usne, tekuće sapune i peelinge. Za ovo Valentinovo pripremam jednu LE seriju sapuna za brijanje za muškarce, baš kao što su za Halloween bile ribice i mozgići (možete ih pronaći na FB stranici).

P: Koja su ti dosadašnja iskustva s prodajom? Kupuju li stranci ili samo Hrvati?

O: Uglavnom dobra. Nisam imao do sad nikakvih problema, tipa neplaćanja ili nepreuzimanja, a još manje muljanja jer ipak su to prirodni sapuni koji idu u malim serijama, pa ih šaljem pošto i onda meni klijent ili klijentica uplati na račun. Za veće serije ide slanje pouzećem, no sve ovisi o količini i mogućnostima. Što se tiče kupaca konkretno, uglavnom kupuju proizvode Hrvati iako imam Etsy stranicu, no nju jedva stignem ažurirati jer (kao što rekoh), male serije proizvoda se brzo prodaju pa je ponuda na FBu i na Etsyu neusklađena, a često nemam vremena da ih sinkroniziram.


P: A kupuju li više žene ili muškarci?

O: Više žene, tijekom cijele godine iako tijekom praznika poput Božića ili Uskrsa muškarci često naručuju odmah cijeloj familiji, posebno suprugama ili djevojkama. Imam neke prijatelje koji uzimaju često od mene, no uglavnom ženski spol je "jači". :)

P: Imaš li u planu neke suradnje ili pak izradu vlastite stranice ili ostaješ u sferi Facebooka i Etsy-a?

O: Definitivno imam u planu neke sitnice, no o tome kasnije a za sad me definitivno možete pronaći na spomenutim sajtovima i naravno, sajmovima prirodne kozmetike i ručnih radova.

P: Što te insprira za konačni izgled proizvoda, njihove sastojke i imena?

O: Kako kad, to je posebno za svaki komadić koji izradim. Ponekad je to pjesma, hrana, tuđa rukotovorina ili neka uspomena. Na primjer, "Bakin sapun" me mirisom podjeća na stari bakin parfem od ruže ili parfemsko ulje iz Bugarske, koje se prije čuvalo u staklenim bočicama na komodi. Od također sadrži i malo ružmarina pa ima neki neobičan twist. A "Horchata" sapun je dobio ime po istoimenoj pjesmi od benda Vampire Weekend, s tim da je Horchata ujedno i meksičko piće od rižinog mlijeka i cimeta, pa sam sapun sadrži i te sastojke, među ostalima.


P: Misliš li da se od prodaje prirodne kozmetike može živjetu u Hrvatskoj? Kakva je situacija sa osvještenošću o sastojcima i prednostima prirodne kozmetike kod nas?

O: Pa može, ako osoba uspije otvoriti dućan/obrt negdje u centru grada, lako dolazi do proizvoda i poprilično je poznata, no i to je - možda. Ovako preko internet prodaje s kojom se ja sad uglavnom bavim baš i ne, posebice ako su u pitanju manje količine ili serije proizvoda.
Situacija sa upoznatošću ljudi sa (ne)štetnih sastojcima i prirodnom kozmetikom kod nas je daleko bolja danas, nego prije recimo 10 godina. Naravno, kod nas je trend prirodnog, ručno rađenog, zdravog, unikatnog i probranog još u povojima i nikako se ne možemo uspoređivati s npr. Njemačkom. No stvari idu na bolje i mislim da sve više ljudi danas traži ovakve stvari. Organizira se puno sajmova, Facebook nam dosta dobro koristi a i vi blogeri ste jako bitni jer ljudima ukazujete na nas male lokalne kreativce koji nude nešto posebno i zdravo. Mislim da bi što više ljudi trebalo dijeliti ovakve susrete i pojave jer su bitan dio promidžbe tih vrijednosti a i pomažemo jednim drugima, što je danas stvarno rijetkost...

P: I za kraj nas samo reci Vito, jesu li tvoji proizvodi pogodni za ljude sa osjetljivom, atopičnom kožom, ali i za trudnice, rodilje i malu djecu? Što je sa veganskim sastojcima i testiranju na životinjama?

O: Moji proizvodi su svakako pogodni za sve one koji komercijalni sapuni i proizvodi isušuju zbog velikih udjela SLS-a, kao i mene, zato moji proizvodi ne sadržavaju taj sastojak. Sapuni su glicerinski i pogodni su za suhu kožu. Za malenu djecu i bebice bih preporučio sapune od maslinovog ulja, dok recimo sapune od kave ne bih nikako preporučio (s tim da za bilo koje sapune savjetujem primjenu od treće godine života nadalje). Trudnice bi trebale pripaziti na eterična ulja u sastavu jer mogu izazvati mučnine, vrtoglavice i druge negativne siptome.
Proizvodi su većinom veganski i defintivno nisu testirani na životinjama, već na prijateljima i sad na blogerima. :D Neki sadrže kozje mlijeko, pa veganima savjetujem da obrate pažnju na natpis i sastav.

Eto, čuli ste i počuli Vitu, a sad ću vam ja ispričati svoje prvo iskustvo s Bubbleesh-om u obliku (s razlogom kratke) recenzije sapuna Horchata (pred kraj vas čeka nešto ako nastavite čitati, pa ću se truditi biti kratka i jasna).


Horchata je sapun kojeg sam prvog zapazila u njegovoj ponudi, a u sastavu mu se nalaze sve one kul i njam stvari koje inače volim: cimet, šećer, eterično ulje ylang-ylanga (na sastavu je tipfeler, ispričajte ga za to), itd. Ono što prvo primjetite kod Bubbleesh sapuna su: mekoća (ne tope se, nego su pod rukama puterasti) i izrazito ugodan prevladavajući miris, te me strašno podsjećaju na LUSH-eve sapune no bez tako-fuj-đizaz-koji-vrag-zašto-mi-koža-otpada isušivanja (što ćete posebno vidjeti kad budem recenzirala neke uzrorke koje sam dobila na poklon).

Horchata mi se JAKO svidjela jer: a) ne isušuje, b) koža je nakon tuširanja s njom neobično glatka, c) miriše i izgleda toliko dobro da bi ju pojeli i d) sastav je 100% veganski. Pošto sam ju prepolovila na dva jednaka djela, trajala mi je 2 tjedna, što je za sapun od cca 100 grama i 30 kuna sasvim okej. Jedina zamjerka koju imam je veća količina zobi koja pri kraju sapuna izlazi sve više van i pomalo grebe, no ako volite piling-sapune posebice za problematična područja, neće zadavati glavobolju. Definitivno ju uzimam opet. :)


Bubbleesh proizvode možete kupiti na: Facebook-u i Etsy-u.

********************************************************

Šećer na kraju će biti maleni darak za sve moje čitatelje, pošto već dugo dugo nisam ništa poklanjala a nedavno VB Facebook stranica dosegnula brojku od čak 900 fanova (omg, hvala vam od srca!) pa to moram nekako nagraditi. Bubbleesh i Voodoo Blonde vas daruju sa jednim sapunom iz Vitine tvornice čudesa - Božićna pita, sapun izrađen od kozjeg mlijeka, eteričnih ulja cimeta, klinčića i limuna i ostalih zakon stvari!


Dakle, pravila su sljedeća: pošto Facebook darivanja na lajkanje i šeranje nisu baš moj đir više (a bome nisu ni legalna do kraja), zamoliti ću sve da mi pošaljete svoje ime i prezime, te adresu i mjesto stanovanja na mail voodoo-blonde (et) hotmail (dot) com do 13.02. u 23:59 (do Valentinova). Uz prilog obavezno napišite svoj najdraži dar koji ste dobili za Valentinovo, a ako ste forever alone ili ne slavite taj dan, potrudite se i izmislite nešto. :D Nekoliko rečenica će biti dovoljno. Način ili sadržaj priče o najdražem daru ne utječu na dobitak jer biram preko random.org-a, no moramo znati da ste se barem malo potrudili. Pobjednika odabirem preko random.org sajta i objavljujem na blogu i na Facebook-u na Valentinovo, dakle 14.02. tijekom dana. Nemojte ostavljati podatke u komentarima na ovaj post, jer ću takve unose smatrati nevažećima.

Darivanje se odnosi na Hrvatsku, BiH, Srbiju i Sloveniju! 

Također, ako ste ljubitelj prirodne kozmetike i rukotvorina, možete lajkati Bubbleesh Facebook page i posjetiti ga sutra na "Od srca srcu" Valentinovski sajam unikata udruge Kloto i prijatelja, od 11 h do 19 h. 


A pošto vjerujem da ako ovo čitate, vjerovatno i mene pratite preko Facebook-a, a ako ne, a zanimaju vas recenzije prirodne ili organske kozmetike, CF ili veganske kozmetike i sličnih čudesa, možete lajkat i Voodoo Blonde Facebook pageLajkanje naših stranica nije obavezno i nije uvjet za darivanje, te samo ovisi o vašoj slobodnoj volji i amen na tome.

Sretno svima! Idem počistiti mail sandučić i psihički ga pripremiti na vaše mailove. :D


6 komentara:

  1. sad sam škicnula Fejs stranicu,ajmeee koliko genijalnih sapuna :D

    ReplyDelete
  2. Joj što volim inspirativne hrvatske priče, osobito mladih ljudi! Ovo je odlično, slike su prekrasne, kolač-sapun će biti moj buahahhaha :D Ja se recimo mogu vidjeti kako koristim peeling kojeg će jednog dana "izbaciti" ovaj simpa dečko. A lajkala sam stranicu pa ću biti na vrijeme i obaviještena :D

    ReplyDelete
  3. Sigurno da ovo nije za jesti?! :P
    Fenomenalno! Idem dalje gledat slike na fejsu! :D

    ReplyDelete
  4. Isuse Mickey!!! vidila sam ove cupcakes i samo zaslinila :D

    ReplyDelete
  5. uuuuu
    budemo isprobali koji sapun, kad smanjim trenutnu zalihu :)

    ReplyDelete
  6. moja sestra se bavila izradom prirodne kozmetike, sudjelovala na nekoliko sajmova i na kraju...odustala. još tu i tamo izrađuje po narudžbi, ali eto, nije joj se financijski isplatilo, tako thumbs up za bubbleesh, ako to radiš iz gušta nikad nemoj prestat, uvijek će se naći netko tko cijeni i voli prirodno. btw znam da je neprimjereno jer se radi o sapunima, ali ove slike izgledaju skroz mljac

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata