Beauty fail lista vol. 4

Nisam već dugo napravila post o proizvodima koji su me razočarali u posljednje vrijeme, tj. update-ala svoj Beauty Fail listu, pa bez puno okolišanja - krenimo! I da, objasniti ću ponija u tekstu. :D


Prvi red: Artdeco All in One maskara, Afrodita Hydra Thermal koncentrat (serum) za lice, Cattier šampon za masnu kosu od ružmarina i octa, Balea MED deo sprej, Catrice Precision Lip liner (olovka za usne) i Home Health Blemish Treatment Lotion (losion protiv prištića).

Artdeco All in One maskara je klasična crna maskara koja je bila samo jedna u nizu maskara u kojima sam očajnički pokušala pronaći zamjenu za svoju HG Physician's Formula Organic Wear Lash Boosting maskaru. Iako na sivoj listi, na početku se činila obećavajuća jer osim dobrih recenzija na netu, ima solidnu četkicu i lijepo pakiranje no tu zabava staje. Shvatila sam da je formula premokra i dugo se suši, ima prejak miris tj. parfem u sastavu, mrlja se, preslikava i najgore od svega - strašno me pekla za oči. Bila sam uvjerena da ću zauvijek prestati nositi maskare nakon što sam ju probala jer sam ludila od trljanja i suzenja očiju.

Između mene i Afrodita Hydra Thermal koncentrata jednostavno nije "kliknulo". Detaljnu recenziju možete pročitati na ovom linku, a kratki dojam bi bio: nedovoljna hidratacija, prevelika očekivanja, drugačiji efekt tijekom korištenja testera, bačeni novci...

Cattier šampon za masnu kosu sa ružmarinom i octom je imao obečavajuće sastojke, no loš performans. Inače s ovim brendom imam love-hate odnos jer neke stvari mrzim do jaja, a neke mi budu baš super. Ovaj proizvod (kojeg sam isprobala u količini od 5-6 testera koje redovito djele u Kemigu, dakle u količini od 50ak ml) mi je mastio kosu više nego išta iako je namjenjen baš za čišćenje i balansiranje masne kose i tjemena.

Balea MED deo sprej možda nema aluminijeve soli, pa se smatra "zdravijim deo rješenjem" no bome ima jako puno alkohola koje se osjeti pri mirisanju i korištenju ovog proizvoda. Bog vam pomogao ako ga nanesete odmah nakon brijanja jer peeeečeeee. Nažalost, nije mi pomogao u neutralizaciji neugodnih mirisa tijekom znojenja, pa sam ga bacila u koš sa ostalim dezićima koji su me razočarali. Balea se nalazi na sivoj listi proizvođača.

Catrice Precision Lip Liner je olovka za usne koja ima kul pakiranje, no unutra se nalazi loš proizvod. Ova konkretna nijansa je tamno mat crvena 080 Read My Lips!. Olovka je premekana, a "štapić" koji izlazi (da, automatik je) je pukao unutra nakon par korištenja pa ga nisam mogla zavrnuti natrag unutra nego sam ga morala gurati prstima dolje a mrzim koristiti prste kad nanosim ili koristim makeup upćenito. Nešto se lošije razmazuje, JAKO naglašava suhe usne ili ispucale usne te joj dugotrajnost nije srednje ime.

Home Health Blemish Treatment Lotion sam vidjela kod anavi na blogu gdje ga je ona dosta hvalila, a kako sam neko vrijeme imala prištiće na leđima koje sam obavezno dobivala samo tijekom noći, naručila sam ga sa iHerb.com sajta gdje inače naručujem svu svoju vegansko-cf-organsku kozmetiku za cijenu od 6.83 US$ za količinu od 118 ml, što i nije nešto preskupo, no hej - nisam mogla kriviti nikoga ako mi proizvod ne bude odgovarao. Kao što sam se i bojala, ovaj losion mi nije NIKAKO pomogao sa prištićima, a ljepljivi trag koji nastaje nakon nanošenja na kožu i intezivan miris mi također nisu nikako legli. Na kraju sam shvatila da su mi prištići bili reakcija na sintetičke spavaćice u kojima sam spavala, a losion sam kasnije nanosila na druge dijelove tijela gdje sam imala poneki prištić no nigdje mi nije pomogao unatoč koncentraciji od 0,5 % salicitne kiseline. Možda je dobar proizvod, no meni nažalost nije nikako pomogao, a potrošila sam 1/3 pakiranja.


****(Odite si po kavu i odmorite oči malo. Vraćamo se programu nakon reklama.)****


Drugi red: Cattier hid. losion za tijelo, Terra Naturi krema za osjetljivu kožu lica, Montagne Jeunesse Peel Off Detox and De-Grease Masqua maska za lice i e.l.f. bockalica iz Studio linije.

Cattier hidratantni losion za tijelo sa hamamelisom (američkom lijeskom) i noćurkom (prebila sam se dok sam našla hrvatska imena ovih biljaka lol) je bio lošeg, ustajalog mirisa i slabe hidratacije. Nisam sigurna koliko je vjerojatno da su testeri koje sam dobila bili pokvareni, no ne bi me čudilo. Još jedan u nizu Cattier proizvoda koji mi se nisu svidjeli. A što se tiče ponija - uzorci su mi slučajno pali u boju za zidove dok sam prepravljala grafite u sobi, te se smrljali na jednakom kutku, pa sam ih prekrila sam ovim crtežom. Zapravo, zamislite da mi je Pinkie Pie (dotični poni) uletila u fotku i poprdila tester iza sebe. I sad je on ružičast, jel. A vi ne vidite mrlju, jel.


Terra Naturi krema za osjetljivu kožu lica i nije bila toliko loša za matiranje, no od nje me koža poprilično zatezala što mi se nije nikako svidjelo jer mi osim kontrole sebuma u njezi kože treba i normalna razina hidratacije koju mi ovaj proizvod nije pružio. Detaljnije o njom sam pisala u ovom postu.

Inače sam fan Montagne Jeunesse maski za lice, barem kad ih se prije moglo pronaći više na našem tržištu, no ova Peel Off Detox and De.Grease Masque je bila krš i lom.Vjerojatno najgori proizvod iz popisa. Inače je napravljena za muškarce, no zašto je ne bi mogle koristiti i žene? Proizvod je apsolutno proziran iako je ljubičast na pakiranju. Miris neutralan, lako se razmazuje. No nakon par minuta dolazi do sranja kad se ovaj horor počne sušiti i kad ga morate skinuti s lice kidanjem i povlačenjem. Koža mi je bila toliko crvena i toliko upaljena da nisam mogla vjerovati jer je moja koža inače super tolerantna, bez nepravilnosti ili problema i trpi sva sranja koja stavljam na nju, no ovo je bilo za plakati. Pofotkala sam crvenilo lica no naravno (glupača) izbrisala sam fotke, pa mi morate vjerovati na riječ. Ne znam koji je sastojak kriv za ovo ili je puko potezanje i kidanje sa kože bilo uzrok reakcije, no ne bih ovo ni najcrnijem neprijatelju preporučila. Montagne Jeunesse, na kome ste ovo testirali ako već ne testirate na životinjama - na korijenu eukaliptusa? Pa je rekao: Hm, nije loše, možda treba samo malo više krastavaca staviti...

I zadnji biser je bila e.l.f. Studio bockalica koja mi je pukla nakon kratkog vremena, no nakon ponovnog ljepljenja i nabijanja, odbila je poslušnosti i izvršila samoubojstvo. Moram priznati da su joj dlačice bile pomalo preduge i aplikacija podloge je ostavljala crtice s njom. Koristila sam ju za kremasta rumenila, no za to mi je savršena Real Techniques bockalica. Šteta love jer sam za identičnu cijenu mogla uzeti jedan od e.l.f. Studio kistova za oči jer su zakon i nemaju problema sa drškom i odljepljivanjem.


9 komentara:

  1. Meni je e.l.f. bockalica još uvijek (nakon godine i pol dana) cijela-al sikak niš ne valja :/ Slažem se da su bijele dlake preduge -.-
    Vidim ja tog ponija na prvu i mislim si wtf?! haha onda pročitam objašnjenje i dobro si se sjetila, moram priznat, a ja dobro nasmijala XD

    ReplyDelete
  2. Obožavam ovakve postove:))

    Nisam ništa od navedenih proizvoda probala a sad ne vjerujem ni da hoću XD

    ReplyDelete
  3. Vidim ArtDeco ima inače problema s maskarama. Prije par mjeseci sam kupila njihovu Perfect Defining maskaru i sva je bila sasušena i teško se nanosila :-/ A kao zapakirana u kutijicu i netaknuta. Na kraju sam je zamijenila u dućanu za nešto drugo, srećom moglo se.

    ReplyDelete
  4. Baš mi je žao da ti losion nije odgovarao jer ja sam i dalje zadovoljna sa njim jer me riješi prištia kroz 3-4 dana a ne isušuje, zaista ne isušuje za razliku od Effaclarova :/...ne reagiramo svi isto, sad mi je žao da ti nisam poslala da isprobaš prije kupovine.

    All In One Maskara mi je također solidna, ništa spektakularno duduše ali sam ponovila kupovinu 2-3 puta jer lijepo se nanosila i nije mi uzrokovala nikakvu iritaciju :/ šteta ali hajde barem ja nisam kriva za preporuku jer ZNAM da je nisam recenzirala :D.

    ReplyDelete
  5. Hahahahaja testiranje na korijenu eulaliptusa hahaha :-D nista od toga nisam probala a i.necu :-D

    ReplyDelete
  6. Ja isto imam elf bockalicu i eno je kao nova novcata :) Možda si dobila neku napuknutu ili se oštetila u transportu, meni se nijedan elf studio kist nije razmrdao ni linjao a imam ih dugo i često ih perem i koristim :)

    ReplyDelete
  7. Odlican post, ali poni koji prdi...LOL! :D

    ReplyDelete
  8. vidiš vidiš... dobro da sam pročitala ovo... inače sam veliki fan bordo maskara i spremala se kupit ovu... al sad necu! hvala! koja real techniquea bockalica za kremasta rumenila? ima još neki naziv?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima samo jedna jedina, u originalu se zove Real Techniques Stippling Brush.

      Delete

 

Newsletter pretplata