Terra Naturi organska kozmetika #1

Prije nekoliko mjeseci otkrila sam ovaj brend u Mulleru, kako sramežjivo, s povoljnim cijenama naznačenim ispod proizvoda gleda u kutku Muller drogerije. U ponudi su bili gelovi za tuširanje, mlijeka za tijelo, kreme za ruke, kreme za lice i još nekolicinu proizvoda. Ugrabila sam gel za tuširanje s bademom i ružom, te kremu za osjetljivu kožu lica.


Gel za tuširanje s ružom i bademom je postao moj najdraži gel za tuširanje ikad, praktički - holy grail. Miriše uglavnom na ruže, no miris je blag i nikako prevladavajući. Među sastojcima nema SLS-a, već Sodium Coco Sulfata, koji me ne iritira za razliku od prvog sastojka. Dakle ne isušuje, njeguje kožu i miris se osjeća kratko nakon tuširanja. Tijekom zime mi je ipak potrebna dodatna njega nakon korištenja ovog gela u vidu hladno prešanog suncokretova ulja nanesenog na mokru kožu (prirodna varijanta) ili neke jače mazalice za tijelo (trenutno koristim nekoliko od Alverde-a i Cattier-a, kao organska varijanta). Proizvod sadrži 200 ml i cijena mu je 13 kn. Ne sadrži proizvode životinjskog podrijetla, pa je veganski kao što pokazuje oznaka na prednjoj strani pakiranja. Definitivno ga preporučujem!


Krema za osjetljivu kožu lica s kamilicom i hamamelisom me nije oduševila kao gel za tuširanje. Radi se o jako gustoj kremi koje treba jako malo za cijelo lice. Bijele je boje i neutralnog mirisa. Ono što me razočaralo kod nje je činjenica da ne njeguje moju mješovitu kožu, pogotovo ne suhe obraze. Možda bi bila dobra u kombinaciji s nekim jačim serumom nanesenim na ključna mjesta jer dobro matira t-zonu, no osjećala sam zatezanje i peckanje i na njoj kasnije. Imala sam do sad puno iskustva sa zatezanjem lica nakon korištenja organskih krema (poput onih iz ponude brenda Alverde), vjerojatno zbog većih udjela alkohola u njima, pa me ovo nije puno šokiralo. I ovaj je proizvod veganski, s oznakicom na prednjoj strani pakiranja. Ne bih preporučila kremu jer za 23 kn ili koju kunu više možete pronaći manje pakiranje aromaterapeutske prirodne kreme spravljene baš za vaš tip kože ili eventualno neku drugu organsku koja bi imala manje alkohola u sebi.


Isprobala sam još neke proizvode ovog brenda koje ću vam pokazati sljedeći put, a generalno sam stvarno zadovoljna Terra Naturi kozmetikom jer nudi solidne proizvode za jako nisku cijenu. Sastav je relativno bezopasan, jedino bi mogli iritirati veći udjeli alkohola u kremama, no bitno je da gelovi i sapuni ne sadrže SLS. U ponudi ne postoje šamponi za kosu (nažalost), no vidjela sam i "prirodna" ulja za tijelo koja baš i nisu prirodna pošto imaju aditiva u sebi, pa bih ih nazvala prije "organskim uljima za tijelo". Svakako imam u planu isprobati i mlijeko za tijelo od badema i ruže jer me baš zanima hoće li mi biti odlično kao gel za tuširanje iz te linije. Tekuće sapune za ruke ću svakako kupiti jer su jako jeftini (11 kn za cca 150 ml) a ne sadrže prokleti SLS. Svi proizvodi su dostupni samo u Muller drogerijama.


3 komentara:

  1. Evo da se i ja pridružim pohvalama za Terra Naturi kozmetiku. :)
    Imam par ruževa i olovka za usta. Jako su ugodni, povoljni, solidnog trajanja, a paleta proizvoda im stvarno nije loša. Lako se pronađe ponešto za svakog. Moja mama je također zadovoljna.

    Baš ću probati ovaj gel za tuširanje, djeluje mi kao nešto što bi mi moglo odgovarati.

    ReplyDelete
  2. Ovo je totalno otkrice za mene.
    Vec neko duže vrijeme koristim samo prirodnu i organsku kozmetiku.
    Do sad sam rijetko kupovala u Mulleru, ali ovo cu definitivno istrazit.
    Uglavnom kupujem u Bio&bio te u DMu i Kozmu što se može izabrat iz njihove ponude.

    http://acid-bath.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ne znam.. probala sam ruzeve koji su bzvz i niskoristi, jedan famozan tekuci sapun i uzasno los kremasti puder koji jako prekriva i, iakoje ful mastan, strasno isusuje. bacila sam ga. e sad... snjofala sam danas neke gelove za tusiranje i dezice i imaju fine (citrusne, my kind) mirise, a maju na njih i popust - 10 kuna su do srijede, vrijedilo bi probat!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata