NYX noviteti u 2013. godini

Na službenoj stranici NYX Cosmetics su nedavno izašli noviteti koji nas očekuju u 2013. godini.


Makeup Setting Spray, 8 US$ (mat i sjajni)

Čak 12 novih paleta sjenila Love in Paris, 10 US$


Butter Gloss sjajila za usne (12 nijansi), 5 US$

10 verzija palete sjenila Love in Florence, 8 US$


Collection Chocolate tuševi u oči (tekući i u olovci, glitter i mat), 6 US$

22 verzije Love in Rio trio paleta sjenila, 6 US$


Wonder Pencil (multipraktične olovke), 4.5 US$
Natural i Smokey palete sjenila, 7 US$

Born To Glow tekući iluminatori (Sunbeam i Gleam), 7 US$

Moram priznati da me NYX s ovim novitetima oduševio. U asortimanu je očajnički falilo paleta za oči, a nadam se da su s novim stvarčicama poboljšali formulu i pigmentaciju sjenila. Vjerujem da je ovi tekući ilumatori biti dobri jer po iskustvu su mi njihove stvarčice za lice najbolje (poput rumenila svih vrsta). Već vidim kako ću koristiti Wonder Pencil na sebi a vjerojatno i na drugima, ukoliko budem nekoga šminkala, a ostalo sigurno kupujem po jedan primjerak iako neću očekivati luđačku kvalitetu za ponuđenu cijenu. NYX ljubitelji iz naše regije će moći pronaći ove proizvode samo online, gdje se cijena povećava zbog eventualne poštarine no kvaliteta ostaje ista. Nadam se najboljem za sve! Što se vama sviđa od ovih stvarčica?

Slike, informacije i cijene su preuzete s: www.nyxcosmetics.comwww.musingsofamuse.com i www.becomegorgeous.com.


12 komentara:

  1. Palete su tako slatke, baš me zanimaju swatchevi.. :)

    ReplyDelete
  2. Ova peta paletica u lijevom stupcu i zadnja u desnom i matte finish sprej \m/

    ReplyDelete
  3. palete su divne iako mi realno ne trebaju :D
    i nešto sam u zadnje vrijeme zanemarila sjajila, ali ova me baš privlače :)

    ReplyDelete
  4. divna im je nova kolekcija, već zamišljam koju bi paleticu mogla nabaviti :) zanima me s koje stranice naručuješ nyx kozmetiku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. isključivo s eBaya, od ove sellerice: http://stores.ebay.com/joyscosmetics

      Delete
  5. Kratko i jasno, sve mi sviđa! :)

    ReplyDelete
  6. Iluminatori <3 ostalo mi nije zanimljivo.. Ok mozda ove multiprakticne olovke :D

    ReplyDelete
  7. Moram priznati da mi ništa nije pretjerano sjelo. Možda ova multipraktik olovka jedino. Boje u paletama mi izgledaju nekako obično, ništa drugačije od LE kolekcija Catricea i Essencea. :( Možda me swatchevi obore s nogu.

    ReplyDelete
  8. nisam nikada narucivala make up preko neta i totalni sam neznalica po tom pitanju :) mogla bi nam otkriti na kojim sve stranicama online kupujes kozmetiku? :) jesi li narucivala kada odjecu preko asosa? kakva je situacija s postarinom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. imaš na "FAQ" stranici popis mojih dućana s kojih naručujem stvari, pri dnu. Nisam nikad naručivala ništa preko ASOS-a pa ti ne znam reći, žao mi je.

      Delete
  9. Palete, palete, palete, pa onda iluminatori sjajevi i sve ostalo :DDD

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata