New in: Kryolan (08/01/2013)

Sjećate se posjeta Kryolanu neki dan? Kući sam ponjela dvije stvarčice koje sam već isprobala i oduševile su me! Iako stvarno nisam iskusna po pitanju korektora, uvjerena sam da je ovo jedan od najboljih korektora na tržištu. Ruž ću danas obavezno nositi drugi dan za redom jer je tako pigmentiran i postojan! Recenzije naknadno, kad ostalo stigne na red, a danas vam donosim nekoliko fotki koje sam onom prilikom obećala:

Erase Stick X4 i Lipstick LP650.

Lipstick LP650.

Erase Stick X4.



Btw, ruž (i korektor, koju mi je doslovno izbrisao podočnjake od lošeg sna) ste mogle još jučer vidjeti "u akciji" u videu o Kozmetičkim multiprakticima (klik). ;)



2 komentara:

  1. ta crvena boja vec i "bez usana" izgleda divno! nadam se da ces nam pokazati kako izgleda u akciji :)
    poz iz beca

    ReplyDelete
    Replies
    1. nosila sam ga u zadnjem videu, objavljen je jučer (Kozmetički multipraktici) pa pogledaj ;) pozz!

      Delete

 

Newsletter pretplata