Mala Od Lavande prirodna kozmetika #1














Malu sam otkrila u bespućima lajkova, šeranja i komentiranja na Facebooku prije nekoliko mjeseci i od tad stalno koristim njihove proizvode. U zadnje vrijeme više prednosti dajem domaćim brendovima nego drogerijskim ili parfumerijskim brendovima, a kvaliteta koju dobijem za priloženu cijenu je vrhunska! Danas ću vam pokazati nekoliko proizvode koje sam isprobala tijekom prvih nekoliko narudžbi; peeling za lice i tijelo od čokolade nakon čega je uslijedio onaj od jagode, RHCP sapun za tijelo i kose te masažna sapun peeling pločica od kave.


Peeling za lice i tijelo je proizvod koji mi je prvi zapeo za oko jer sam totalni sucker za takve stvari. Ovaj "mekši" oblik dolazi u teglici od 125 grama, dok ima i veća varijanta od 300 g. Veća teglica je definitivno isplatljivija jer manja dođe 25 kn a veća 45 kn, a manju potrošim u roku od tjedan, tjedan i pol. Miris i izgled su oku jako ugodni, pogotovo peeling od jagode kojeg biste najradije pojeli (tako to ide s prirodnim pripravcima).


























U oba slučaja riječ je o šećerno-solnom pilingu s uljem koji je dušu dao za normalnu do suhu kožu, no onu tijela a ne lica jer moju mješovitu kožu lica dosta "izmasti" sa uljima iako mi taj jedan put nije izazvao nikakve reakcije. Peeling je srednje grub, pa ako volite nešto slabije peelinge, preskočite ovaj pogotovo ako volite jače trljati kožu pod tušem. Miris se zadržava kratko na koži, a ulja jako njeguju kožu. Meni je bio najbolji za područje ruku i trupa. Mana mu je trušenje, tj. mrvljenje pa ponekad ispadne više proizvoda po dnu tuš kabine nego po vama i zato su mi njihove masažne peeling pločice mnoooogo draže i praktičnije. Ocjena 3,7 od 5.


Peeling za lice i tijelo od čokolade. 


Peeling za lice i tijelo od čokolade.

Prvi peeling (ovaj od čokolade) sam isprobala na mami jedan put kad je bila kod mene, pa sam joj išla pokazati kak' je ovo super stvar i nakon što sam joj dobro ispilingirala lijevu ruku, samo ju je gledala i šutke mi ispružila desnu ruku. :D Ona inače imam jako suhu kožu i treba ju stalno mazati, pa su joj ulja u peeling super pasala.

Sljedeći proizvod je masažna peeling pločica od kave, koja me oduševila!


Ova 115 grama teška pločica (taman stane u ispružen dlan do prstiju) je odlična za sve one koji vole zbilja grubi peeling i muku muče s cirkulacijom i celulitom, pogotovo na području guze i bedara (što nije ni čudno koliko sjedimo za računalom ili radnim stolom u današnje vrijeme). Peeling je učinkovit, no zbilja grub pa ako imate imalo osjetljivu, sklonu crvenilu kožu nemojte ga kupovati jer dere u svih šesnaest. Meni je super za spomenuta područja, no ne koristim ga na leđima ili ostatku trupa jer je za to pregrub (bolja mi je nešto nježnija sapun peeling pločica od rogača kojeg ću u drugoj rundi recenzirati). Ovih 115 grama odličnosti dođu samo 23 kn, a traju po mjesec dana, ako ih koristite par puta tjedno kao ja.



Rezbarije na ovom proizvodu znače: “Om Mani Padme Hum” - pjevajte tibetansku mantru pod tušem jer se smatra da je ona skup svih Budinih učenja u jednom, a i Tibet Vam zakuca u srcu u ovim teškim vremenima :D, kako kaže Mala na svojoj Facebook stranici. Pločica miriše na kavu i djeluje stimulirajuće, pogotovo jutri prije odlaska na posao po snijegu i kaljuži, a mana je što se mljevena kava nakuplja u tušu dok se s pločice cijedi voda, no to se lako da isprati kasnije. Ocjena: 4,7 od 5.

Sve masažne pločice i kruti šamponi za kosu dolaze sa super praktičnom špagicom od prirodnog materijala na kojoj proizvodi više i lakše se suše pod tušem.


Posljednji proizvod za danas je Red Hot Chilli Pepper sapun za tijelo i kosu.


Ovaj mali sapun mi se svidio jer je super i za tijelo i za kosu. Kosa od njega nije super baršunasta i glatka kao s komercijalnim šamponima, no to se podrazumijeva kad ne sadrži silikone i ostalu "gamad". Od njega mi se kosa nije dodatno mastila, svrbila ili imala ikakvu neugodnu reakciju, no nisam imala taj lepršavi osjećaj u kosi koji (ruku na srce) stvarno volim pa ga nisam više kupovala za tu namjenu. Sapun je nešto manji od većine - 70 g i dođe 14 kuna. 



Sapun usmjeren u direktnu svijetlost pri čemu se vide čestice i mjehurići zraka u njemu.

Ovaj me sapun nije ni isušio niti pravio nekih problema. Pošto bih voljela isprobati još brdo njihovih sapuna, neću ga naručivati već ću isprobati nešto novo. Ocjena: solidnih 4 od 5.

Njihove proizvode možete naručiti upitom u inbox preko Facebook stranice (ime Eco Lavender Products je ista firma, no ime je izmjenjeno da bi i strani kupci mogli razumijeti o čemu je riječ). Imate moju toplu preporuku jer postali jedni od nekoliko mojih najdražih domaći indie brendova, a sapuni su im (iskreno) bolji od Sapunotekinih, koji su me znali isušivati što nije slučaj s Malom Od Lavande.

Iako proizvode med iz ekološkog uzgoda i imaju neke proizvod s medom, većina ponude im je veganska i ništa nije testirano na životinjama. :)

*Sve slike koje ne sadržavaju moj vodeni žig su vlasništvo Male Od Lavande Facebook stranice.

6 komentara:

  1. baš se i ja spremam sad koji dan objaviti post o nekim njihovim stvarčicama :)

    ReplyDelete
  2. ovo sve izgleda krasno.
    mislim da cu si priustiti nesto :)
    http://acid-bath.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ovi mjehurići su mi baš super. :DD

    ReplyDelete
  4. bome, baš si me zaintrigirala s ovim proizvodima. provela sam sigurno uru vrimena na njihovoj fejs-stranici

    nego da, čisto ovako, sveukupno da se izrazim :D
    rado dolazim na tvoj blog

    :)))

    ReplyDelete
  5. Mjerkam njezine proizvode već duže vrijeme, nikako da se odlučim početi od nekuda

    ReplyDelete
  6. ja sam ko i Girly, samo gledam i nikak se odlučiti :)
    ove masažne piling pločice izgledaju baš primamljivo!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata