Lush Pločica za masažu "Hottie"

Prošle godine, dok sam još znala otići u Lush dućan blizu glavnog zagrebačkog trga i to samo kad bi mi baka poslala džeparac ("Kupi si sladoled." kako bi ona znala reći), isprobala sam jednu od hvaljenih Lushevih pločica za masažu, u verziji Hottie. Bilo je to ljeto, možda lipanj i bome nije bilo lako donjeti nakupinu ulja i  shea maslaca u jednom komadu do stana po cca 30 Celzijevaca. Tester Hottie-a sam isprobala već u dućanu i jako mi se svidila činjenica što se mogu namazati i nahraniti kožu bez proljevanja losiona po kupaonici na sve strane kao da je Silvestrovo a losion glumi šampanjac. Koža ruku, gdje sam isprobala pločicu, mi je nakon korištenja bila jako mekana i mirisala je blago, puterasto pa sam ju kupila na licu mjesta.


Kako sve što je lijepo kratko traje, tako se meni Hottie na kraju nije baš dopala. Da, ulja i shea maslac u njoj zbilja njeguju kožu, no u konačnici je to na meni ispalo nekako prebogato i pomalo masno. Uljno-masni film, koji je istinabog stvarno fino i poprilično jako mirisao, nije se upijao u moju kožu - možda malo više nakon žestoke masaže, no tko ima snage i volje raditi tako nešto na +30 Celzijevaca? Kada bih se obukla nakon korištenja pločice, sav njegujući sloj/film bi odjeća upila, dok na koži ne bi ostalo puno toga. Rekoh: Super, kupila sam regenerator koji se ne ispire za odjeću. O promijenjenom intenzivnijem mirisu pločice da ne pričam...


Pločicu sam nakon nekoliko korištenja dala na blog aukciju, a kasnije sam u maminom kupaonskom ormariću našla Each Peach.. (ili može biti da je bila čak Therapy) pločicu te ju isprobala i dogodila se identična stvar kao i sa Hottie. Ukratko, dobra ideja, no na meni nije djelovala. Bio je to još jedan pokušaj da mi se Lush-ev asortiman svidi pošto-poto no polako su padali u mojim očima jer kao da su svi proizvodi koje sam probala u inat bili čudni, neupotrebljivi ili jednostavno loši.

Hottie dolazi u verziji od 90 grama i dođe 70ak kuna. Savjetujem vam da ju i ljeti i zimi držite na hladnom, suhom mjestu jer se jako lako topi pod toplinom, što je logično. U sastavu ima kakao i shea maslac, te ulje jojobe, đumbira i crnog papra te još hrpu organskih gluposti koje mi ne padaju na pamet. Dobra stvar za suhokošce i sve koji vole pločice, no ne za mene. Ocjena: meh.


Proizvod je veganski i nije testiran na životinjama.


5 komentara:

  1. Hvala na recenziji. Ove pločice za masažu me zaskaču na svakom koraku, moram več jednom isprobati neku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Each Peach probaj! :) Ja sam suhokožac pa meni sve masno odgovara.

      Delete
  2. nisam jos isprobala plocice za masazu, jer neznam da li se isplate

    ReplyDelete
  3. Joj meni je isto tako sve Lushevo do sad bilo loše. Lice mi nikad nije bilo gore nego kad sam koristila njihove proizvode, sapuni mi isušuju... Baš meh. A skupooo...

    ReplyDelete
  4. Nasmijao me ovaj post do suza, jer sam se sjetila kako sam prije par godina, dok sam se selila u drugu državu tamo negdje u ranom rujnu, jednu lushevu pločicu potrpala u kozmetičku torbicu umotanu samo u papir, pojma nemajući šta me čeka kad istu otvorim u svojoj novoj kupaonici: ukratko, jedna uništena kozmetička torbica i mirisna juha u istoj koja je obrglila sve moje kremice, bočice i kutijice. :)
    Baš kao i tvoji, ni moji susreti s Lushem nisu uvijek najuspješniji; međutim, svako malo im dam novu priliku, i nekad se ugodno iznenadim: trenutno sam potpuno ovisna o Buche de Noel umivalici i Fair Trade Honey šamponu, dok bih sapun koji sam kupila u istom pohodu najradije zavitlala u smeće :). Ah, the joys of picking and choosing...:)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata