"Heklaš me - šminkam te" oglas








A sad jedan potpuno reciklažni post. :D Dakle, odlučila sam naučiti heklati, s obzirom da godinama već odgađam odlazak na bilo koji tečaj, a baka koja bi me mogla učiti živi miljama od mene (i uz to je gluha ko' top, a meni ne treba svakodnevni tečaj opere uz ovo. Znam, grozna sam.). Danas sam pomislila kako bi bila dobra ideja razmijeniti usluge/vještine s nekim - ja bih nekoga besplatno šminkala/učila ovo nešto sitno što sama osobno znam (10 godina iskustva s eyelinerom u džepu, pfff :D) dok bi netko drugi mene učio - heklati. Jednostavno kao što i zvuči. Dakle, bez novčane naknade i zezancije, samo razmjena usluga, društva i slobodnog vremena. Vremena su ionako teška, tko još ima za raznorazne tečajeve, a slobodno vrijeme i druženje je besplatno, pa zašto ne? Istinabog, nemam previše znanja i alata da nudim usluge šminkanja za novce, no za opuštenu protu-uslugu imam. Javite se ako živite u Zagrebu (uz dužno poštovanje, nemam novaca ili živaca svakih nekoliko dana putovati van grada), imate slobodnog vremena i trebaju vam tu i tamo savjeti u vezi makeup-a, manji makeover, tips&tricks kave i sve slično. Ostalo se lako dogovorimo, pod parolom: opušteno, opušteno, kako bi rekli moji prijatelji iz Beograda.

Javite se na voodoo-blonde (et) hotmail (dot) com :)

Napomena: Ponuda je ograničena na samo jednu osobu, pošto ne bi imalo smisla da me više ljudi uči jedno te istoj vještini, tj. heklanju. Sama bih nabavila materijale i alat potreban za heklanje, a bilo bi dobro da imate nešto sitno šminke s kojom bi baratale u "tečaju". Ukoliko smatrate da imate neku drugu kul vještinu/hobi/uslugu koju mi možete ponuditi u zamjenu za makeup sate/makeovere, javite se pa ćemo se dogovoriti, ljudi smo. Potičem i druge ovom prilikom da naprave slične aktivnosti s prijateljima, kolegama, susjedima i obitelji - jer nema tog novca koje bi platilo nova iskustva, vještine, poznanstva i kvalitetno potrošeno slobodno vrijeme.

Za više informacija o CF heklanju (bez vune, angore i sličnih materijala pogledajte) ovaj i ovaj link.

May the DIY force be with you!

Edit za naslov i tekst: Radi se o ŠTRIKANJU, a ne heklanju. Isprike, vidite koliko se kužim u to. :D Hvala Versus na napomeni!

22 komentara:

  1. Odlična ideja!! Da znam heklati, heklale bi sam tak. Moja mama zna, ponudila bih ju ali nije u Zagrebu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. šteta! moja baka odlično hekla, no kao što napisah, nije u ZGu a ja ju jako rijetko vidim :( sad mi je pred par dana poslala svoj DIY šal (budem ga pokazala u favoritima za siječanj, sigurno), ne skidam ga sa sebe i rekoh "moram ovo jednom naučiti uf".

      Delete
  2. ajme, ovo je genijalna ideja!baku godinama gnjavim da me nauči isto heklati i nikako,čak sam i igle pripremila i iskopala u ormaru kod nje svega i svačega. i nikako. sad ćemo,sad ćemo...i uvijek se nešto ispriječi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najbolje ti je naći ovako nekoga mlađeg tko ima vremena i živaca, ponudi mu protu-uslugu i eto čarolije :D

      Delete
  3. Replies
    1. Al postoji ti krdo tutoriala po YT, možeš i sama naučiti. Garantirano.

      Delete
    2. eh :( šteta. a što se tiče YT, mogu no draže mi je druženje i ljudska interakcija. a i manje sjedim doma za stolom i učim drugoga nešto korisno :)

      Delete
  4. ti želiš naučiti heklati ili štrikati? ovo na slici ti je oprema za štrikanje. hekla se s jednom iglom koja ima kukicu, onakvom s kakvom rade pramenove na kapu :) i skroz drugačiji postupak i izgled gotove stvari :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajoj. dobro da si me ispravila. vidiš koliko nemam pojma. :D da, dakle ja bih htjela naučiti ŠTRIKATI. klupko i igle, ne mustra i to. idem sad ispraviti u tekstu.

      Delete
  5. Ne treba ti netko pokazati, ja sam sama sebe naucila ovo ljeto putem youtuba, i sad imam 5 salova i par kapa vise ;)
    Evo neke osnove za pocetak ;)
    http://www.forum.hr/showpost.php?p=41591039&postcount=181

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam, internet je pun savjeta i tutoriala, no dajem prednost druženju i razmjeni iskustva, priči i korisnosti protu-usluge :)

      Delete
  6. znam osnove štrikanja, koliko me baka učila kad sam bila mala... dovoljno da sam si znala naštrikat šal i ogrlicu :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. štrikanje zbilja nije teško. samo treba prakse dok naučiš kolko treba olabavit klupko a koliko zategnut. i dosta strpljenja...

      Delete
    2. da barem ja znam to. koji su još nazivi za štrikanje - pletenje? a heklanje je kukičanje ili..? :zbunj:

      Delete
    3. ja sam učila po http://verypink.com/, trebala sam napraviti ovakve http://verypink.com/2011/04/22/learn-to-knit-mittens/ rukavice i uspjelo mi je

      Delete
    4. štrikanje ili pletenje. heklanje je kukičanje ili kačkanje. zbilja nije teško. trebaš samo naučit kako započet, završit, uhvatit osjećaj za jačinu klupka, kako dodat ili oduzet očicu i naučit čitat sheme. i to je to.

      Delete
  7. I ja sam nedavno počela opet štrikati, ali kod mene je sreća da učim od mame i tetke :-) . Super stvar za opuštanje i kreativnost dolazi do izražaja. Rado bih se družila s tobom, ali ja živim u Karlovcu.

    ReplyDelete
  8. post ti je odličan kao i sama ideja. nažalost neznam ni jedno ni drugo(heklanje i štrikanje) a ne zivim u zg-u

    ReplyDelete
  9. Super ideja, i bravo za tebe :D. Jako malo cura zna ili želi naučiti takve stvari. Ja bi to opet uvela u škole umjesto ostalih budalaština, mi smo učili vezenje u nižim razredima osnovne (cijeli razred) i bilo nam je super :D.
    Znam i sve ostalo (štrikanje, heklanje, šlinganje, šivanje) iako se već dugo nisam mičim osim šivanja bavila.

    Nadam se sa će ti se javiti netko iz Zg i da ćeš uživati :D
    Ako ne nađeš nikoga, pogledaj yt tutorijale, jako je jednostavno za naučiti.

    ReplyDelete
  10. Čekaj, je l ti hoćeš da heklaš ili pleteš :D ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ispravila sam se na kraju teksta. pletenje.

      Delete
  11. E da sam bliže rado bih se prisjetila kako ide ono jedna prava, jedna kriva ;) Ovako, sve pohvale za ideju i poticaj i nama za slične!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata