Empties #4

Proizvodi koje sam potrošila u posljednje vrijeme;

Sapunoteka Sapun s morskom soli Naranča i cimet - recenzirala sam ga ovdje (klikenzi). Nije me oduševio jer je isušivao unatoč obečavajućim sastojcima i pregrub je za svakodnevnu upotrebu zbog soli. Plus je što se sporo troši, pa sam ga iskoristila za pranje ruku.

Kemigovo nerafinirano ulje suncokreta - obavezna njega kože poslije tuširanja. Stavljam ga na mokru kožu i djeluje odlično. Suncokretovo ulje je lagano, pa ne masti kožu ili začepljuje pore. Probala sam ga koristiti u obliku mješavina, u kombinaciji s drugim uljima, no samostalno najbolje djeluje. Nova bočica još prije kupljena.

Melvita mlijeko za tijelo od marelice - mini/putno pakiranje koje sam dobila na poklon uz još neke uzorke u rujnu. Miriše na marelicu, no ne prirodno, poput svježe isjeđenog ploda, već sintetički, umjetno. Odlično njeguje suhu kožu, no zbog mirisa ne bih kupila a i činjenica da treba poveća količina proizvoda za cijelo tijelo.

Hansaplast Repair & Care pomada za ispucale pete - proizvod koji mi je mama kupila u rujnu dok sam bila u posjetu. Iako nije CF proizvod (što mama nije imala u vidu dok je kupovala), odlično djeluje na ispucale pete s kojima sam se mučila ovo ljeto, u sezoni otvorene obuće, no posjet pedikerki je sredio sve u roku od keks.

Physician's Formula Organic Waer Lash Boosting Mascara - definitivno moja HG (Holy Grail) maskara. Bilo koja maskara koju sam probala prije ili poslije nje me iritirala, bila premokra, imala previše mirisa (parfema) u sastavu, nije davala dovoljno volumena, davala previše volumena, trusila se, preslikavala i što sve ne. Recenzirala sam ju detaljnije ovdje (klik). Definitivno kupujem opet (jedini je minus što se ne može nabaviti kod nas, nego moram naručivati iz SAD-a).

Terra Naturi gel za tuširanje s bademom i ružom - još jedna HG stvarčica. Ne isušuje, omekšava kožu, divno miriše na ruže, sastav mu je dosta dobar i jako je povoljan (13 kn, Muller). Obavezno kupujem opet danas a detaljna recenzija dolazi uskoro.

Melvita Peaux Jeunes balansirajući fluid za njegu mlade kože - još jedno mini/putno pakiranje Melvita kremice, ovaj put za masnu/nečistu/mladu kožu sklonu pretjeranom izlučivanju sebuma. Moram pohvaliti ovu kremu koja je super djelovala još krajem ljeta, osobito na mojoj masnoj t-zoni. Svakako sam trebala nanjeti nešto bogatiju kremu na suhe obraze, no svakako bih razmislila o kupnji.


Batiste Blush suhi šampon - što da kažem, jedan i jedini. Na žalost, trenutno ne smijem koristit suhe šampone jer mi se seboreični dermatitis na vlasištu pogoršao zbog hladnog vremena i centralnog grijanja (što manje nosim kape, to je bolje), pa u tu svrhu koristim prozirni puder za lice iako efekt nije niti približno isti, a puder mogu nanjeti samo na razdjeljak ili šiške, nikako na cijelo vlasište. HG, pa kupujem opet kad malo zatopli.

Avene Antirougeurs Jour emulzija/krema za normalnu/mješovitu kožu - mini krema koju sam nabavila u ljekarni, onda došla doma i jedna čitetljica mi je javila da Avene ipak nije CF. Fak. Bilo kako bilo, ovo je odlična krema za mješovitu kožu zimi, možda mrviiiiicu prebogata na čelu i nosu, no jako dobra i možda bih čak i razmislila o kupnji da je na bijeloj listi i da imam problema s crvenilom, za što je ova krema i namjenjena.

Kemig nerafinirano ulje pšeničnih klica - alfa i omega okoloočne njege. Potrošila sam već jednu cijelu bočicu od 50 ml, pa je nova (naravno) već kupljena. Pisala sam o njemu i ostalim uljima još prije: link.

Mala Od Lavande piling za lice i tijelo od čokolade (s drvenom špatulicom) - jako dobar piling koji sam s guštom potrošila, no nisam još recenzirala. Većina MoL stvarčica su mi se jako svidjele, pa ću vam dojmove o njima prezentirati uskoro, a piling preporučujem iako su mi postale draže njihove masažne pločice s kavom i rogačem, koje vrše odličnu eksfolijaciju kože a ne ispadaju iz ruku i truse se kao ovi pilinzi u teglicama.

The Underflaker DIY piling by Babushka - još jedan prirodni piling koji je izradila kolegica blogerica i moja draga prijateljica Babushka. Pohvalila sam ga još tijekom praznika na ovom linku. Ovim putem podupirem dotičnu damu ako ikad odluči baciti se u aromaterapeutske vode ili neki manji projekt izrade prirodnih proizvoda (B. znaš tko ti je grafički dizajner!). :D

Ren Vita-Mineral dnevna krema za normalnu kožu - minić koji mi je uvalila promotorica u Mulleru, iako sam, tražila uzorak neke Clarins kreme za mješovitu kožu. Eh, znate kako to ide. Kremicu sam isprobala i svidila mi se. Ništa posebno zapravo, radi sve što npr. Balein Aqua Serum radi, s tim da on dođe 25 kn a ova Ren krema 300-350 kn (možda i 400 kn, no nisam sigurna). Pa si izračunajte koliko je to Aqua Seruma i još koje Illamasquino rumenilo (a ostane još za par konzervica hrane za susjedske mačke).

Terra Naturi gel za umivanje lica s mangom i aloe verom - umivalica koju koristim već neko vrijeme i s kojom sam zadovoljna. Ne očekujem neka čuda od nje jer radi osnovno - čisti kožu i ne isušuje ju. Kad u kombinaciji s tim dođe 17 kn, dobijete Dr. Tamankovića. Spomenula sam ga neki dan u postu o Svakodnevnoj njezi kože (lica).


3 komentara:

 

Newsletter pretplata