DIY maska za lice "Glibonja"

Svi znate koliko mi se svidjela Lush-eva Love Lettuce maska za lice (klikenzi). Pošto sam ju kupila za doslovno pola cijene jer je bila podijeljena na pola (našla sam se s curom koju sam upoznala prek forum.hr-a :)), a trajala mi je mjesec dana (puno pakiranje, svih 75 g LL maske jednako dugo traje u fridžu), odlučila sam ne davati opet novce Lush-u (koji mi nije nikako odgovarao proizvodima u posljednjih par godina, što god probala, s iznimkom dotične maske) i napraviti svoju Love Lettuce verziju. Tjednima sam isprobavala razne formulacije i sastojke te na kraju slučajno dodala secret ingredient koji je "pogodio u sridu" te s ponosom prozvala uspješno smišljenu masku "Glibonja".

Izgledalo je nekako ovako.

Kako sam napravila masku i što sam sve u nju ubacila?



























1 - jojobino ulje, Kemig = brzoupijajuće ulje, odlično za tretiranje masne i problematične kože
2 - eterično ulje palmarose, Pranarom = pogodno za njegu mješovite kože, ugodnog biljnog mirisa
3 - hidrolat ružmarina verbenona, Oshadhi = kao zamjena za vodu zbog boljih protuupalnih i njegujućih svojstava
4 - biljni glicerol, iz Kemiga = bitan sastojak u maskama i kremama, za hidrataciju kože
5 - mljeveni bademi = eksfolijacijski sastojak, mogu poslužiti i mljevene koštice marelice i/ili mljevene ljuske badema
6 - zelena glina = ključni sastojak, čisti i obnavlja kožu, odlična za masnu i problematičnu kožu
7 - turska kava, sitno mljevena = odličan eksfolijacijski sastojak, dodan pri kraju jer se badem nije dobro usitnio a bilo mi je prvo pod rukom u kuhinji

Recept je jednostavan: miješati sve sastojke dok ne dobijete željenu gustoću i teksturu maske. Ja sam ju miksala na ovaj način:

- Uzeti keramičku posudicu (može i plastična i staklena) i drvenu žlicu (može i plastična, ja sam koristila kineski štapić) i usipati malo zelene gline. Ja sam stavila 2 do 3 jušne žlice, no bolje je manje na početku dok ne skužite omjere (ja sam sve napamet radila, a znam da to nije najbistrija ideja, derp).

- Pomiješati glinu s hidrolatom. E sad, ovo je zeznuti dio jer ćete (kao i ja) početi s manjom količinom no onda skužiti da je maderfaker pregust i da se to čudo neće nikako rastegnuti po faci, pa dodate još. Na količinu od 3 jušne žlice gline rekla bih da treba 1 dcl hidrolata.

- Prije ovog koraka primjetiti ćete da vam je smjesa grudasta. Ne brinite, to je normalno, događalo bi se i s vodom, pa sad trebate dodati ulje. Ovaj put sam bila pametnija pa sam izmjerila: točno 1 čajna žličica jojobina ulja i nekoliko kapi glicerola, trećina čajne žličice. Smjesa je s dodatkom ulja i glicerola postala glatka i lakše se miješala.

- Slijede mljeveni bademi. Uzmite malo manje od šake badema (ne, ne ide sve unutra, nego da možete grickati veće komade dok radite masku. Ipak je to naporan posao.) i usitnite. Ja sam radila to na način "kako su naše stare bake rad'le" - čekić u ruke i lupaj. Zatim uzimite sito i posipajte smjesu.


- Pošto bademe nisam dovoljno dobro usitnila (neg sam ih sve pojela i onda se čudim kako su mi sve hlače uske s ovom prehranom), a smjesa je vrištala "meeeeh", dodala sam tursku kavu. Osim što fino miriše, radi odličan piling! Pola čajne žličice u ovu količinu maske bi trebalo biti dovoljno, no možete dodati više ako želite grublji piling. Maska mora biti patriotska i izvorna rvacka, pa sam koristila - Franck kavu.

Sve dobro dobro pomiješajte dok ne dobijete jednoličnu smjesu i to je to! Držite u malom plastičnom lončiću (možete ih kupiti u raznim ljekarnama, dođu par kuna) i čuvajte u frižideru. Ja sam svoju ostavila pola dana unutra da "slegne" i isprobala navečer. Prije toga OBAVEZNO testirati masku na ruci ili nekom drugom dijelu tijela gdje vam neće biti žao ako slučajno izraste cijela flora i fauna udaljene planete, kao na licu.

Kao što rekoh, isprobala sam ju navečer i maska je super! Nije 100% kao Love Lettuce, no nisu ni sastojci identični (većina njih jest) pa ni djelovanje ne može biti identično. Maska je fino očistila t-zonu bez ikakvih posljedica, a piling je bio nježan no učinkovit (svjedeno mi se lice blago crvenilo zbog pilinga, no brzo je prošlo). Sljedeći put ću staviti mrvičak suncokretovog ulja da se suhi obrazi bolje nahrane jer su ovaj put bili mrvicu zakinuti no ništa što nakadno naneseni hidrolat i uljna mješavina nisu sredili.

Ovo je bila moja reakcija na uspješno smučkanu masku. Naravno, s obaveznim Mandark smijehom.

Ovu bih masku preporučila (ako im se da zezati s ovakvim stvarima) svima s masnom, mješovitom a bome problematičnom kožom. S tim da potonji tip kože mora pripaziti na količinu kave (ne previše, da ne iziritira!) i staviti manje ulja, tipa pola žličice iako je jojobino ulje samo po sebi super (možete koristiti i lješnjakovo!). Svima s osjetljivom i suhom kožom bih radije preporučila da isprobaju recept s bijelom glinom i hranjivijim uljem, poput suncokretovog ili makadamijinog. Izbjegavajte bademovo i maslinovo jer su potencijalno komedogeni, kao i ulje pšeničnih klica, posebice na obrazima, bradi i nosu (mjestima gdje se pore lakše začepe i nastaju prištići). 

Potrošiti u roku od mjesec do mjesec i pol dana (iako vjerujem da će ova količina uz korištenje svaka 3 dana trajati samo par tjedana). Ja sam sretna jer više ne moram kupovati ništa u Lush-u a ova maska je stvarno dobra za moju nezahtjevnu kožu i košta jako malo (kad se zbroje svi sastojci, ni 15 kuna).

Ova maska je cruelty-free (testirana samo na plavušama) i veganska. 

12 komentara:

  1. Aaaaaaaaaaaa, mnogo kul! Baš si pravi Baltazar :D

    ReplyDelete
  2. Ssuuuuper post, hvala ti na ovome. Ide u bookmark :).

    p.s. prvotno sam naslov pročitala DIY maska za lice Gibonni :D

    ReplyDelete
  3. Odlično, baš se spremam u izradu domaće maske i peelinga, ako budeš pravila peeling, samo javi. Mislila sam nešto sa grizom jer je on sitan, a opet riba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. da ti odmah javim da planiram napraviti piling za problematičnu kožu lica i tijela! pokušati ću nabaviti lješnjakovo ulje pa ga kombinirati s jojobom ili samostalno. :D btw, ova maska ti je maska i piling u jednom, pošto ima kave i mljevenih badema. meni je dobro očistila kožu,

      Delete
  4. Super :)
    Drago mi je da si zadovoljna :)
    Probat ću i ja napraviti nešto slično :)

    ReplyDelete
  5. Ja obožavam jojobine kuglice kao piling i sama koristiti, pa probaj i njih!

    ReplyDelete
  6. Evo me sad opet tu :D Gdje si nabavila glinu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. u Bio&Bio dućanu Arena ZG, možeš pogledati u bilo kojim biljnim ljekarnama, traži samo da je ventilirana zelena glina, brend je nebitan.

      Delete
    2. Mučos grasjas!!! Btw, vrijeme komentara je skroz off :)

      Delete
    3. znam, ne mogu to nikako ispraviti jer imam custom layout na blogu iako mislim da je to štekalo i na standarnom layoutu Bloggera.

      Delete
    4. možeš plz navest cijene otprilike tih proizvoda i gdje si ih nabavila. teenks :)

      Delete
    5. Zelena ventilirana glina, 500 g - cca 35 kn, Bio & Bio. kava - bilo koji dućan, hidrolat Oshadhia sam dobila na poklon no inače se može kupiti u Bio Terra dućanu ZG, ova boca je cca 100 kn, ulje jojobe je max 35 kn, Kemig Bauerova 5 ZG, kao i glicerol (boca 11 kn) i eterično ulje palmarose (ne znam cijenu jer sam dobila na poklon također).

      Delete

 

Newsletter pretplata