Biokap Nutricolor boja za kosu 10.0

Još sam vam davno pokazala ovaj proizvod i kako je uskoro postao jedan od mojih najdražih, bez kojeg (iskreno) ne bih mogla dugo izdržati više. Radi se o boji za kosu Biokap Nutricolor Tinta Per Capelli u nijansi 10.0 (Biondo Extra Chiarissimo ili izrazito svijetla blond).


Prvi put sam ju kupila na blef, bez prethodno provjerenih recenzija na netu (kako inače radim) pošto sam taj dan jako žurila pronaći boju za kosu i obojati se odmah navečer (prestala sam vaditi pramenove i bojati se u frizerke jer moja frizerka ne koristi CF boje za kosu, a ne mogu joj donjeti svoju), s obzirom da me čekalo dugačko putovanje sljedeći dan a izrast mi je bio kao Marijanska brazda. Zapravo sam trčala u Namu kupiti ANNYer boje za kosu no subotom predvečer je Nama (očito) zatvorena, pa sam sreću okušala u obližnjem Garden-u u Teslinoj. Prodavačica mi je preporučila ovu boju, za koju je rekla da je naprodavanija, da su svi strašno zadovoljni s njom i da ju ona sama koristi (ljubičastu nijansu). Inače sam Nevjerni Toma za takve "ulete" no stvarno nisam imala drugog izbora, pa sam ju kupila.

Ovako izgleda sadržaj kutijice:


1 - Bočica Nutrifix-a 75 ml za jednokratnu upotrebu, 2 - tuba kreme za bojanje kose 50 ml za jednokratnu upotrebu, 3 - jedan par zaštitnih rukavica s uputama i savjetima, 4 - vrećica šampona s balzamom 15 ml, 5 - vrećica zaštitne kreme (koja se postavlja između kose i kože da se potonja ne bih obojala, np. koža čela, vrata i ušiju) i 6 - letak s informacijama o brendu i ostalim proizvodima.

Na pakiranju piše:

Nutricolor boja za kosu nastala je kao rezultat istraživanja koje je omogućilo stvaranje boje koja daje prirodan ton i sjaj. Boja ne sadrži amonijak, rezorcin i hidrokinon, a zahvaljujući prirodnim sastojcima hrani kosu i ima zaštitni učinak. Dobro prekriva sijedu kosu već kod prvog nanošenja i ima dugotrajno djelovanje. Funckionalni sastojci: biljni proteini pšenice, soje, riže i zobi, lipofilne kiseline voća, ekstrakt vrbe, ulje argana i prirodni UV filteri. Boja je dermatološki testirana, testirana na nikal, bez parabena i nije testirana na životinjama.

Eh sad - the shit and the bullshit. Nedostatak amonijaka kod ove boje se može primjetiti zbog ugodnog mirisa boje (kao klasične kreme za lice) i činjenice da ne iritira oči ili dišne puteve niti malo. Zbog ovog mi je bilo lakše pošto se Patuljčica voli vrtiti oko mene kad god sam u kupaoni ili se šminkam (uvjerena sam da bi me stalno tjerala da ju sređujem ili mazuckam da je ljudsko dijete) jer znam da joj neće štetiti kao iritantne amonijakom nakrcane drogerijske boje za kosu.
Rezorcin je tvar koja se koristi u bojama za kosu i reagira s hidrogen peroksidom za dugotrajniji učinak boje (blajha) a dokazano je toksična za organizam (u većim koncentracijama, kroz duži period posebice na oštečenoj ili osjetljivoj koži) - izvor, a hidrokinon je sredstvo za izbjeljivanje (npr. hiperpigmentacijskih flekica) koje se rabi u koncentraciji od 1,5 do 2 % a osjetljiva i atopična koža može lako reagirati na njega (izvor).
Nemam sijedu kosu pa ne znam kako u tom slučaju prekriva, no imam tamno plavu koja često treba izbijeljivanje da bi postala jako svijetla, no s ovom bojom se lako posvijetli. Naravno da sadrži peroksid jer u suprotnom efekt izbijeljivanja ne bi bio dobar, no osobno nisam iskusila peckanje ili ikakve negativne posljedice do sad a vlasište mi lako reagira na sve agresivne sastojke (seboreja to niti malo ne olakšava). Kosa mi nije niti malo oštečena nakon bojanja, no nisam sigurna bi li mogla reći da mi ova boja baš NJEGUJE kosu. Prije bih rekla - ne čini štetu i radi svoj posao, ukratko.
Sastojke nisam pofotkala, niti sam ih pronašla igdje na webu (isprike!), pa ako itko naleti na njih nek' mi javi.
Bitno je napomenuti kako ovo nije prirodna boja za kosu, već organska pošto ne sadrži same proizvode "oh netom izašle iz prirode" (čak njih 90inešto posto kako piše na netu) no ovih maleni postotak umjetnih spojeva ipak proizvod svrstava u organsko.

Evo i prikaz boje u akciji; lijevo - neobojan izrast (nekoliko mjeseci) i pramenovi od stare boje (blajh), desno - kosa nakon bojanja Biokap Nutricolor 10.0 po prvi put:


Što se tiče ispiranja, nisam primjetila veće ispiranje ove boje naspram drogerijskih boja. Boja blijedi/gubi na svježini nakon tri tjedna, a bojam se točno svakih mjesec dana. Na fotografiji dolje je Biokap Nutricolor 10.0 na kosi nakon 3 tjedna (imajte na umu da perem kosu u prosjeku svaka 2 dana, dakle jako često);


Ukratko, ovom sam bojom apsolutno zadovoljna i ne namjeravam više ikad (pa ni tad) kupiti neku drugu boju za kosu ili bojati se/vaditi pramenove kod frizerke. Ono što mi se najviše sviđa kod ovog proizvoda je što mi oboja/prekrije izrast bez da zapravo mijenja prvotnu nijansu kose (kao što vidite na prvim fotkama), poput odlično napravljenog nude/natural look-a na licu. Jedini nedostatak ove boje je cijena - 69 kn u Garden dućanima što nije baš malo za boju za kosu, no pronađem te novce nekako krajem mjeseca (uz ostale potrebe). Plus ide i dodatcima u kutiji poput solidnog šampona & balzama u jednom (pakiranje od 15 ml je dovoljno za čak nekoliko korištenja) i zaštitnoj boji za kosu (koliko brendova boja za kosu priloži takvo nešto u kutijama??).

Također, moje pohvale o ovoj boji još prije su došle i do drugih blogerica. :) (Melody Of Beauty studira u Rijeci, pa pitajte ju gdje je kupila boju tamo.)

Biokap/Bios Line je cruelty-free.



17 komentara:

  1. I ja bi tu boju,samo ne znam ima li je gdje u Osijeku,ako netko zna neka napiše please :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj po lokalnim biljnim ljekarnama, sigurno ima barem jedna tamo ;)

      Delete
  2. E hvala ti mnogo na ovom postu, kosa mi je sada toliko jadna, suva i oštećena da se ne osuđujem da je ofarbam, a izrastak je ogroman. Baš sam tražila neku iole zdraviju farbu, ali nijedna mi nije ulivala dovoljno poverenja. Sada će Titian Red biti moja :D

    ReplyDelete
  3. I ja sam isprobala ovu boju nakon šta si je pohvalila na fejsu. :D Meni je boja odlična i ne mislim je mijenjati ni isprobavati neke druge. Kupila sam je u Rijeci u ljekarni, došla me 73-74kn, nisam više sigurna.

    Kupujem 1, dakle crnu najcrniju, boja se odlično i ravnomjerno primila na kanirano-indigoniranu kosu sa izrastom. Ispire se 'prirodno' rekla bi, razmak između bojanja mi je bio preko 2 mjeseca i u to vrijeme boja je izbljedila, ali je i dalje izgledala prirodno, svijetlije, ali definitivno ne požmareno i ofucano.

    ReplyDelete
  4. Vidiš, znači dobra je farba, mogla bi je predložiti mami :)

    ReplyDelete
  5. O da, od kad sam pročitala na tvom blogu jednom odmah sam ju kupila i od tad - samo nju koristim! Osjećam da mi se kosa preporodila nakon korištenja, ne pada više i sjaj se vratio! Inače imam pretanku kosu i skroz ravnu pa ju je teško i održavati na bilo koji način, ali osjećam da mi je kosa počela "debljati", ne puca i raste brzo!! A možda je to i od ulja makadamije haha

    Cure iz Rijeke- u svakoj ljekarnoj imate Biokap farbe, a u onoj glavnoj na Korzu često nema u crnoj boji grrr, pa ju unaprijed naručite :)

    ReplyDelete
  6. Ja sam nedavno počela koristiti Annyer srebrnu boju za kosu.
    Naime, izblajhala sam kosu i bila je jako žuta pa sad to neutraliziram ljubičastim šamponom i srebrnom bojom (od koje radim preljev pomću ulja i maske za kosu).
    NE znam koliko bi mi se isplatilo kupovati ovu jer bi mi sigurno trebala 2 pakiranja. 200ml mi je taman, sa 140ml bi bilo problema.
    Inače ti boja stvarno izgleda prirodno.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Jučer sam se bojala sam Biokap Delicato 8.03,koja mi nije mi uopće uhvatila izrast (koji je svijetlo smeđe boje),više mi je tonirala cijelu kosu..Da li je to možda bio preljev? Imam zlatno-medenu neku boju(sa pramenovima), pa ne znam da li bi mi sad kosa uhvatila neki narančasti ton kad bi se obojala sa Biokap Nutricolor 10?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da Delicato linija nije preljevi nego blage boje za osjetljivo vlasište i/ili kosu, pa možda slabije boja od klasične linije. Nisam ju do sad koristila pa ne mogu usporediti djelovanje. Mislim da ne bi trebala uhvatiti takav ton jer koliko se sjećam, nijansa 10 je bila hladnija svijetlo plava, jedino ako ne dođe do neočekivane reakcije sastojaka sa podlogom (pigmentom) u kosi ili samom kosom, no to ne može nitko znati. Sretno kako god probala. :)

      Delete
    2. Probati ću pa kako bude.. Hvala na savjetu.Samo sad ne znam koliko trebam pričekati sa ponovnim bojanjem iako je ovo bila jako blaga boja?

      Delete
    3. Ja bih ti savjetovala barem 2 tjedna mirovanja između bojanja, no ovisi imaš li masnu ili suhu kosu i koliko ju često pereš, zbog ispiranja..

      Delete
  10. Ok,hvala..Normalna bih rekla,svaka 2-3 dana ju perem,ali ću ipak sačekati malo..neću riskirati..

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata