1. posjet Kryolan Show Room-u ZG ili Kako sam rekla doviđenja ladičaru

Lud naslov za lud dan. Između ostalog, danas sam po prvi put posjetila Kryolan Show Room u Zagrebu, na adresi Brozova 36/2, u dvorištu. Malo teže za pronaći, no ne i nemoguće. Ni hladno vrijeme ni pete po skliskom betonu nisu spriječile moju sreću dolaska tamo, pošto sam čula same pohvale i planirala ovo slobodno poslijepodne i posjet Kryolan-u već neko vrijeme. Nakon nepunih 10 minuta bauljana po susjedstvu, pronašla sam dučanćić/ured koji iz vanka izgleda kao nečija preuređena garaža, no iznutra je divno. Odmah mi je u oko upao ovaj poster - smješten iznad blagajne, koji savršeno dočarava Kryolan-ov imidž i misiju (poster je inače totalno "ja" i očajnički ću ga pokušati nabaviti i uokviriti u sobi :D);


Na cca 30ak kvadrata nalazi se oaza. Police sa čudesima, doslovno čudesima. Iako su testeri skromni, a ponuda ima rupa (naručuju svako malo iz Berlina, ako se ne varam, pa trebate i naručiti neke stvarčiće) ima se što isprobati. Nasuprot blagajne je ogromno zrcalo sa svjetlima, te pult sa testerima, četkicama, skidačima makeup-a i samim proizvodima: savršeno za mazuckanje do mile volje. A tek gospođa koja tamo radi - na kraju posjetu sam ju umalo grlila. Pristojna, uljudna i srdačna. I najbitnije - ne gleda vas ko' budalu i rado vam sve pokaže, što biste bolje?



A sad ono vama najzanimljivije - proizvodi. Počela sam naravno s ruževima - testeri se nalaze u malim okruglim paletama, koje sadržavaju i po 50ak nijansi, pri čemu štede prostor i lako se usporede nijanse. Imaju svega od žarko crvenim, smeđih, boje vina, zlatnih, ljubičastih, rozih a čak sam vidila tamno plavi i crni. Naravno da sam bila oduševljena plavim, no uzela sam crveni - najprodavaniju 650 nijansu. Slijedili su razni proizvodi za lice - tuševi, sealing gel, razne baze, a među njima i slavni Aquacolor;



Odičnih četkica i umjetnih trepavica nije falilo u ponudi. Kryolan nudi samo najbolje pa je apsolutni must slavno DUO ljepilo, a trepavice dolaze u "trakastim" varijantama, parcijalkama te u jednom komadu;


Posebna hiperventilacija i euforija me uhvatila kad sam prešla na podloge; tekuće, korektore (u sticku ili olovci), u kamenu, baze za podloge, fiksirajući prah, Ultra Fluid poflogu... Nešto slično nisam NIKAD isprobala... Podloge nude laganije do jače prekrivanje, većina ih je reaktivna na vodu koja daje ekstra jaki efekt prekrivanja, ovisno o količini i vrsti nanose, a osjećaj koji ostaje na koži je kao samt, kako je rekla gospođa koja radi u Show Room-u. Korektor u sticku me oduševio, pa sam i njega odlučila ponjeti kući a kistić s kojim sam ga nanosila i isprobala (9410) sam naručila iz Berlina u sljedećoj pošiljki (mali, tanki i sintetički, savršen za detalje i sitnije nepravilnosti na licu). Ultra Fluid podloga je nešto prekrasno, svakako se vraćam po nju do kraja mjeseca.


U ponudi imaju i sintetičke i prirodne kistove, s tim da sam ja jedino promatrala i isprobavala prve. Jako me dojmila urednost i čistoća Show Room-a i izloženog - testera i radnih ploha.


Ukratko, ovaj Show Room je mjesto gdje sam se odmah osjećala opušteno i kao kod kuće (samo što u kući nemam ovoliko ljepota oko sebe, pa recimo da mi je bilo i ljepše!), a Kryolan vidim kao novu opsesiju. Inače, možda niste znale no Illamasqua se smatra njegovom mlađom sestrom. Ako je ona mlađa sestra darkerica, ja sam se upravo zaljubila u starijeg brata kežualca. Onog koji se drži skromno (kao i njihovo pakiranje) no skriva ljepote u sebi, otkrivajući ih tiho i postepeno, kako najbolji muškarci čine. Pošto Illamasqua više ulaže u pakiranje i imidž, njene cijene su ujedno više, no proizvodi su im jako slični (kao i geni brata i sestre). Zato su njegove cijene skromnije, a proizvodi jednako kvalitetni. Neke stvari ipak ostaju u obitelji. :)

Naravno, morala sam slikati i svoju oduševljenost (u kombinaciji s Kryolan High Gloss-om u nijansi Catwalk na usnama koji je jako lijepo legao s China Glaze Ruby Pumps lakom na noktima):


Kupljene stvarčice fotkam ovih dana, a s njima sam dobila prekrasnu vrećicu s Kryolan sloganom "Make-up is a science" (daaaaaa ) i dva magazina "Make up International" te katalog s popisom svih proizvoda, gramažom i cjenikom pa ako vas išta zanima, javite. Show Room se nalazi u blizini Cibonina tornja, a doći ćete do njega ovako: izaći na tramvaju broj 12 (stanica odmah preko puta ulaza KC Dražen Petrović), idete ravno do Tiskovog kioska, skrenete u ulicu Ivana Broza (ispred vas je natpis) desno, idite ravno još 5 minuta i na kućnom broju 36 skrenite lijevo u dvorište i potražite natpis 36/2, te s lijeve strane niže kućice ćete pronaći bijeli Show Room. Ako ćete ih posjetiti uskoro, nadam se da će vam biti barem upola dobro kao i meni, iako nisam isprobala ni 5% njihove ponude. I da, Kryolan je ponosno CF proizvodima i sastojcima.
Za sad se moram oprostiti s ladičarem/komodom za koju sam mislila ovih dana početi štedjeti jer mi kronično fali prostora i organizacije kozmetike. Nemam karaktera kad je u pitanju kozmetika. :(

Napomena: Kryolan mi nije platio za ovaj post ili proizvode (koje sam kupila vlastitim džeparcem). S vama sam ovo podijelila jer sam bila jako sretna i zadovoljna, a želim da i vi pronađete ovako dobre lokacije i brendove. Moja pravila su jasna i ne radim plaćene i/ili sponzorirane postove bilo koje vrste, kao što piše u "O meni" stranici na ovom blogu.


13 komentara:

  1. !!! :)

    Imaju li u ponudi kremasta rumenila? Kako stoje s tekućim puderima? To je moja nova opsesija :D Kolike su im otprilike cijene za ta dva proizvoda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. imaju krem rumenila, 70,50 kn je komad ;) imaju nekoliko vrsta tekućih pudera, ja sam zapikirala Ultra Fluid Foundation, predivan je. taj je 134 kn.

      Delete
  2. Replies
    1. regularno tamno i svijetlo 98 kn a Surgical Adhesive 115 kn.

      Delete
    2. Hvala! :-) I da, stvarno si predivna na zadnjoj slici, sva blistaš! :-)

      Delete
    3. hvaljitetna hrana :D šalim se, bila sam jako sretna pa eto.. =)

      Delete
    4. Mislim da je nekih 25 kn jeftinije u ducanu na Trešnjevci :D Ono nešto s noktima...Isto imaju dostaa vrsta tog Dua :D

      Delete
    5. Studio Di u Okićkoj? nisam ga tamo vidjela no može biti. meni je Ardell ljepilo bilo užas pa bih svakako ovo kupila.

      Delete
  3. Uvoznici su i Da Vinci kistova i cijene su povoljnje nego u njemačkom Douglasu.
    Jako volim Kryolan :)

    ReplyDelete
  4. Ajme, kakva divna radnja! Zavidim! Naša je mala, jadna i večito nema onog šta želim :(

    ReplyDelete
  5. Aghh, I think I died and gone to heaven! - samo gledajući ove fotke.

    ReplyDelete
  6. Nisam ni ja išla još u Kryolan, a sad baš želim!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata