Winter Bazaar @ KvArt, Zagreb, 15/12/2012.


Jučer sam po prvi put posjetila KvArt (Staru klaonicu) u Heinzelovoj ulici povodom održavanja zimskog izdanja Bazaar-a. Radi se o buvljaku urbanog karaktera na kojem izlažu domaći tvorci ručno rađene odjeće, obuće, torbi, modnih dodataka i kozmetike, te svi oni koji imaju neobičnih i lijepih stvari viška i naravno, za prodaju. Prostor je dosta velik i inače se u njemu održavaju i koncerti, a jučerašnja gužva i posjetitelji svih generacija - od bebača do penzionera su dokaz da Zagrebu ovakvi događaji trebaju ko' žednom vode.


Jedan od glavnih razloga posjeta Bazaaru su bili Zimzelena kozmetika s kojima sam se čula preko Facebook-a i dogovorila kupnju njihovog okoloočnog uljnog seruma (jer su mi zima i centralno brutalno isušili kožu po cijelom tijelu, posebno na licu i oko očiju). Na štandu sam isprobala kremice i ostale stvarčice, te odlučila jednom prilikom vratiti po još, neovisno o ovakvim događajima.





Zatim sam prozujala okolo i susrela hrpetinu poznatih brendova koje pratim preko Facebooka:















Otkrila sam i Markulini handbags - ručno rađene shopper torbe u (napokon) crnoj boji, a našla se i koja crvena.  



Moj ulov je bila crna Markulini shopper torba s crvenim sobom i ručkom, koja je po dimenzijama savršena za moju mapu s tlocrtima i skicama (50 kn) i Okoloočni serum od Zimzelene kozmetike, s kojim sam dobila uzorak kremice za mješovitu kožu (40 kn).




Vani je azil Dumovec imao svoj šator u kojem su se osim volontera skrivala 2 crna štenca mješanca u ogradi, a kraj njih na dekici je sjedila sirota kujica Lenka, zavezana za ogradu koje mi je instantno bilo strašno žao pa sam se ponudila prošetati curku malo oko kompleksa. Mislim da mi je to bio najdraži dio posjeta Bazaaru i trenutak kad sam odlučila da ću jednom 100% udomiti pesonju jer ih strašno volim. Samo dajte psu da me vodi na povodcu i ja sretna. :D



2 komentara:

  1. lijepo je sto ovakvih dogadaja ima sve vise u zadnje vrijeme. jedino mi se ne svidja naziv prostora, stara klaonica... kad se sjetim sto se tu prije odvijalo i cemu je prostor sluzio, prodje me jeza, i zato ne volim ici u kvart.. sam prostor mi je nabijen negativnom energijom i prijasnjom patnjom zivotinja makar danas drugacije izgleda :(

    ReplyDelete
  2. Meni je baš drago što su takvo mjesto prenamjenili za ovako nešto super. I čujem da su tamo strašni tulumi.. Baš lijepo od tebe što si peseka prošetala :) I žao mi što nisam bila tamo, baš zvuči kul.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata