The Underflaker (DIY) piling by Babushka

Nedavno mi je Babushka na popodnevnoj kavi kod faxa (taman negdje oko rođendana) dofurala par poklončića, među njima i svoj DIY piling zvan The Underflaker. Primjetila sam ga već sredinom prošlog mjeseca kad je organizirala darivanje a jedan primjerak ovog pilinga je otišao u ruke sretnoj dobitnici. Ugodno sam se iznenadila ovim poklonom i već sam joj tada obećala da ću ga recenzirati. :)


Za ovaj proizvod Babushka kaže: Piling je napravljen od najkvalitetnijih nerafiniranih ulja kokosa (snažan emolijens), ulja sjemenski grožđa (snažan antioksidans), eteričnih ulja cimeta i vanilije (aromaterapijski učinak), šećera i cimeta u prahu. Miriši kao pravi božićni kolač i namijenjen je svim suhokošcima koji vole isprobati DIY proizvode.

Ono što najviše povezuje nju i mene je ljubav prema prirodnoj kozmetici i ručno rađenim proizvodima, među ostalim, pa sam s guštom trošila ovaj proizvod. Miris mu je baš zimski i "kolačast" što pripisujem eteričnom ulju cimeta, a tekstura ugodna jer sadrži šećer koji nije pregrub niti prenježan (ja inače preferiram malo grublje pilinge).



Piling također sadrži bogato ulje kokosa koje je posebno namjenjeno za njegu suhe kože i kose. Moja koža je tijekom zime jako isušena i zato ovih dana moram pojačati njegu upravo s ovakvim proizvodima (inače mi je najdraže nerafinirano ulje suncokreta naneseno na mokru kožu iza tuširanja). Babushka je mislila da će mi kokosovo ulje biti prebogato jer nemam presuhu kožu tijekom proljeća, ljeta i jeseni, no sad mi je palo ko' budali šamar. Doduše, mislim da bi mi ovaj piling i samo ulje bili prebogati tijekom drugih godišnjih doba, kad koža nije toliko suha. Ona ga je posebno dizajnirala za svoju suhu kožu, pa vjerujem da je i njoj super legao.


Ako se pitate odakle natpis i dizajn pilinga, tu moram pohvaliti svoju malenkost. :) A što se tiče pilinga, s njim sam sasvim zadovoljna i sigurno ću Babushku nažicati da mi ga još nekoliko puta napravi tijekom ove zime. Pakiranje od cca 50 grama sam potrošila za manje od mjesec dana. I da se odmah izjasnim - nisam pohvalila ovaj proizvod samo zato jer mi je B. frendica, nego zato što se radi o jako dobrom bučkurišu.

Trenutno se The Underflaker ne prodaje nigdje, pa nema cijenu ili status dostuponosti, no možete pratiti Babushka's Suitcase blog preko Facebook-a ili Wordpress adrese koju sam linkala na početku pa možda Jelena počastim još jednu čitateljicu ili čitetelja s ovim supač pilingom. :)

P.S. The Underflaker je veganski proizvod i naravno cruelty-free.

1 komentara:

  1. Zvuči ooodlično <3 Nisam suhokožac, ali lajkam što je Babushka napravila :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata