The December TAG!



Babushka je jučer na svojoj FB stranici share-ala stranicu blogerice/vlogerice Nikkie Tutorials, pa sam prčkajući po njenom YT kanalu naletila na video The December TAG! koji je (ako sam dobro shvatila) ona izmislila prva. Tag sadrži 10 pitanja vezanih za mjesec prosinac i bjuti sitnice, a ja ću danas odgovoriti na ta pitanja jer su mi strašno simpatična (što se ne događa uvijek s tag-ovima). Pa krenimo:




1. Što najviše voliš u mjesecu prosincu?


Litre i litre čaja i tople čokolade (bez fuj mlijeka), metri i metri pletiva te noćne šetnje po gradu. Inače sam strašno zimogrozna i zimi nosim po dvoje tajice ispod hlača, te mi je uvijek hladno pa moram biti umotana u šalove, kape, rukavice, grijače nogu, ma sve živo.


2. Koji je tvoj najdraži parfem koji nosiš tijekom zimskih blagdana?

Zimi više volim malo jače mirise s kokosom i vanilijom iako ih prije nisam mogla smisliti. Još nisam pronašla idealni parfem, no poznavajući sebe i ljubav prema prirodnome vrlo vjerojatno ću naručiti neke uljne parfeme s Etsy-a ili smješati svoj vlastiti na bazi jojobina ulja i s hrpom eteričnih ulja. Do tad trošim ostatke Avon-ovog Far Away parfema koji sadrži sve note koje trenutno volim.


3. Bez koja tri proizvoda ne možeš živjeti ovog prosinca?

Bogate kreme za ruke (moj izbor je kao i lani - Afrodita Aroma Rich krema), okoloočne kreme za hidratizaciju kože i prevenciju prvih bora (najdraže mi je čisto hladno prešano ulje pšeničnih klica iz Kemiga) i prirodnog uljnog pilinga za tijelo koji odstranjuje mrtve stranice kože i hrani kožu uljima jer je zimi ekstra ekstra suha (trenutno obožavam prirodne šećerne pilinge Male Od Lavande).

4. Koji ćeš makeup look najčešće nositi ovaj mjesec? Crni tuš za oči, crvene usne,.. reci nam!

Definitivno smokey eyes ili ruž boje crnog vina (s nude ostatkom lica). Sjenila za smokey će biti u zlatnim ili zemljanim tonovima (odmah mi padaju na pamet Too Faced Honey Pot ili Inglot Pearl 406 sjenila), a pravu boju ruža ću dobiti mješajući bilo koji proizvod s crnom bazom (sjenilo, olovka ili crni ruž).


5. Pokaži nam svoj najdraži proizvod koji sadrži šljokice. To može biti bilo što!

Illamasqua Furore pigment. Spremam uskoro recenziju pa ću vam reći malo više o njemu. Odličan je za naglašavanje jagodične kosti ili očiju, no zahtjeva kvalitetnu bazu za prijanjanje.


6. Pokaži nam svoj najdraži ukras s božićne jelke.

Ovdje ću morati razočarati odgovorom sve prisutne jer nemam nikakav ukras kod sebe koji bi eventualno mogla pokazati jer su svi kod staraca, no pošto ionako nisam luda za jelkama i ukrašavanjem istih, dati ću odgovor: božićne svječice u krošnjama gradskih stabala. To mi je nešto najljepše ikad i nitko sretniji od mene kad krenu ukrašavati stabla na Zrinjevcu, oko Glavnog kolodvora i ostalim dijelovima grada.





7. Kojeg ćeš slatkiša pojesti definitivno previše ovog mjeseca?

BAJADERU. Tone i tone bajadere om nom nom nom...


8. Koji je tvoj najdraži božićni/zimski film ili televizijska serija?

Ne volim božićne filmove ili serije koje se svake godine po stoti put vrte na domaćim programima, stvarno ne volim. Tko od vas nije gledao Sam u kući jednom 20-ak puta? Da, i mislila sam. :D Najviše od svega volim CC reklame i onu prezaraznu pjesmu koja krene, i tad - BAM! znate da Božić dolazi woohoo!




9. Koji dar očekuješ od Djeda Božičnjaka ove godine?

Što se tiče materijalnih stvari, imam stvarno sve što mi treba. Od ostalih darova želim apsolutni uspjeh prilikom upisa na novi faks, u učenju, crtanju i radu. Želim da su svi moji najdraži zdravi i veseli, da moja blogerska druženja i izlasci budu češći i bogatiji jer me jako vesele i da ne prestanu proizvoditi Poco Loco Tortilla Chips koji kupujem u Dioni jer je prefakin ukusan.


10. Praznici su vrijeme ljubavi i brige za druge, pa koga želiš pozdraviti i/ili taggati ovom prilikom?

Hjao, pratim toliko blogova da bi mi trebalo sat vremena da sve linkam, a ako i ne linkam nekoga slučajno, ispasti ću glupa, pa pozdravljam sve svoje kolege i kolegice blogere i blogerice, te taggam sve iz Hrvatske i regije. Baš se pitam hoće li itko još napraviti ovaj tag. :) 

P. S. Kako vam se sviđa novi dizajn bloga?

5 komentara:

  1. Fin tag i fin post! Dizajn bloga odličan! Slika s kapicom sjajna! :-)

    gaby

    ReplyDelete
  2. Fora tag, zanimljivi odgovori :) Dalo bi se nešta sklepat :D

    ReplyDelete
  3. Praznici nam stižu, praznici nam stižu, haha :D
    super ti je dizajn, baš preuređujem i svoj. ;)

    ReplyDelete
  4. Nemam bas neke velike ljubavi za ove zimske mjesece, ali mislim da bi mogla napravit ovaj tag, a dizajn je kao sto sam vec na fejsu rekla sad super, puno mi se vise svidja ovako jednostavan

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata