"Photo editing & blogging: Part one" na Tumblr-u


Ukoliko me pratite preko Facebook-a ili preko Tumblr-a gdje objavljujem postove na engleskom, onda možete vidjeti da sam upravo objavila ogromni post o editiranju fotografija za blog i cijelom procesu izrezivanja, podešavanja, kadriranja i ostalog. Za sve ostale, tu je ovaj post. Sam post mi je oduzeo daleko više vremena i truda nego većina postova koje skoro svakodnevno objavljujem tu, a pritom sam i naučila dosta stvari s obzirom da mi je pomogla Petra s bloga Shooting Sisters, kojoj ovom prilikom PUNO zahvaljujem. :) I da, post je objavljen na engleskom (osim uvoda, koji je poduži i bilo bi ga zamorno čitati samo na engleskom) jer sam ciljala i na internacionalno čitateljstvo, a ne samo hrvatsko za koje pretpostavljam da ionako većinom razumije engleski. Drugi dio će biti objavljen uskoro, kada napišem ostale postove koje ste anketom izglasali kao najpoželjnije.

Na Tumblr-u sam od neki dan omogućila i komentare, pa slobodno javite svoje misli ili kritike. Živ'li.

http://voodoo-blonde.tumblr.com/post/37509945649/photo-editing-blogging-part-one

0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata