Meow Cosmetics #1

Današnje fotkanje swatcheva i ostalog za blog mi je ukazalo na činjenicu da moja uža familija misli da sam.. frikuša. Dok sam po cijeloj dnevnoj sobi i kuhinji izvrčala ruke i papire da pofotkam ova sjenila, fotkala vlastitu facu, usmjeravala sjajne čestice prema suncu da dobijem što bolji efekt na fotkama, nitko me nije ništa pitao, nego samo tu i tamo pogledao s "mkay" izrazom lica. Zar sam ja tolika čudakinja da nikoga ne čudi što upravo radim?, upitah. (Ne, moji ne znaju da blogam jer ih se puno ne tiče, imho.)

Htjela sam pitati par puta, no svaki put sam odustala.

Iskreno, ne zanima me niti malo.

Kako god da bilo, krenimo mi na bitnije stvari. Dakle, prije par mjeseci sam dobila na poklon nekolicinu indie mineralnih sjenila (uzoraka), a među njima čak 3 Meow Cosmetics uzorka. Pošto sam jako dugo gledala njihovu ponudu i željela naručiti hrpetinu toga, no nikad nisam zbog poštarine ili manjka love, ovo je bila savršena prilika da ih isprobam. Tri nijanse koje sam dobila su bile: Pink Panther iz Wildcat kolekcije te Sexy i You Had Me At Meow iz IdealEyes kolekcije.


Pinky Panther je ružičasta nijansa s breskvastim podtonom i zlatnim česticama. Ovo zapravo nije "pravo" sjenilo - već jedan od Wildcats-a ili pigment koji se može koristiti na puno načina, kao highlighter, rumenilo, sjenilo, itd. Ja ga najradije koristim kao sjenilo pa ga često nazivam tom oznakom. Jako je fino mljeveno kao i ostala sjenila, no nije extra pigmentirano. Kao što ćete vidjeti, njemu i ostatku treba kvalitetna podloga da bi intenzitet boje došao do punog izražaja no da bi se produžila i postojanost na koži.


Sexy je iznimno neobična nijansa. U vrećici za uzorke (ne, ne smetaju mi niti malo jer zauzimaju mnogo manje mjesta od posudica i lakše mi ih je nositi na putovanja) izgleda kao boja maline s hrpetinom plavog odsjaja, na očima izgleda kao čista glossy boja maline, a na službenoj je stranici opisana kao zagasita maglena ljubičasta (?). Sve u svemu, jako neobično sjenilo koje je dušu dalo za višebojne smokey eye kombinacije, no izgleda opako kad se nosi i samo. Odlična pigmentacija i postojanost i bez podloge.


I moja najdraža nijansa - You Had Me At Meow. Topla "taupe" nijansa s hrpetinom shimmera boje starog zlata. Prekrasna! Rado ju nosim solo na očima u dnevnoj verziji, s tamnijom mat taupe nijansom na pregibu oka s malo maskare na trepavicama. Ovo je jedna od onih nijansi koje pristaju svim podtonovima i svim bojama očiju. Definitivnu ju preporučujem i razmišljam da naručim full-size iako mi uzorak traje već dosta dugo (više mjeseci) uz često korištenje. Nešto slabije pigmentacije te zahtjeva masniju podlogu.


Sve se nijanse redom minimalno preslikavaju na kapcima, no to je možda jer ih uvijek nosim preko NYX Jumbo olovke za oči u nijansi Milk ili preko kombinacije te olovke i primera za sjenila. Pigmentacija im nije uopće loša, no činjenica je da im (kao većini mineralnih sjenila) je potreban primer. Dugotrajna su i ne blijede na koži, pa nisam bila razočarana navečer kad sam odstranjivala makeup s očiju. Za informaciju, imam normalne kapke - ni masne ni suhe, a sa svim pigmentima uvijek koristim primer zbog produživanja postojanosti i većeg inteziteta boja.

Sjenila nanesena "suho", s lijeva na desno: Pinky Panther, You Had Me At Meow i Sexy.

Razlika u aplikaciji preko NYX Milk olovke (lijevo) i preko čiste kože (desno).

You Had Me At Meow nanesena na kapak preko NYX Milk olovke. (I da, svi proizvodi im nose ovakva imena. :D)

S ovim Meow Cosmetics mineralnim sjenilima sam jako zadovoljna. Planiram uskoro napraviti veću narudžbu uzoraka, a htjela bih osim sjenila isprobati još Wildcat pigmenata i podloga. Poštarina za našu regiju (tj. sve zemlje osim SAD-a) je 7.95$ ukoliko se naručuju samo uzorci. Mislim da su prije imali limit od minimalno 10 uzoraka po narudžbi, no to pravilo više ne vidim na stranici, pa su možda mijenjali uvjete. Ako sam u krivu, molim vas da me ispravite u komentarima dolje. Do sad sam probala nekolicinu mineralnih makeup brandova, a ovi su mi među dražima. Voljela bih od vas čuti, ukoliko ste upoznati s (po mogućnosti indie) mineralnom kozmetikom, prijedloge za podloge, sjenila, highlightere i ostale proizvode jer sam se sad zakačila na praškaste proizvode koji se odlično slažu s mojom kožom i ne izazivaju mi nikakve negativne posljedice. Unaprijed vam hvala. ;)



6 komentara:

  1. I ja sam trenutno u fazi obožavanja loose mineralnih e/s :) Imam hrpetinu uzoraka Meow-a (mene užasno nerviraju vrećice, ali dobro) i za Black Friday sam naručila popriličan broj full size jars sjenila od BFTE-a (http://www.bftecosmetics.com) i ta su mi trenutno najdraža. Kad budeš naručivala, obavezno uzmi neki sealant jer ih kod nas nema. Ja trenutno koristim vodu kad ih nanosim mokre, ali za pravi foiling ti treba nešto bolje od H2O.
    I check out http://www.syncosmetics.com/. Eto :D

    ReplyDelete
  2. Tea, hvala ti puno! BFTE sam otkrila neki dan, listajući temu na nekom forumu, a za ovaj zadnji brend nisam čula. Ako ti ikad dosade vrećice s uzorcima, proslijedi ih slobodno :D meni ne smetaju niti malo. u osnovnjaku sam se trejdala s Pokemon sličicama, a sad s uzorcima i testerima hahah. čovjek nikad ne stari...

    ReplyDelete
  3. Btw, pa ima kod nas sealanta - Illamasquin i Inglot Duraline.

    ReplyDelete
  4. Thanks za sealante! Doduše, u mom provincijskom Splitu ih nema, znači opet online naručivanje... Što se vrećica tiče, poslala bih ti ih rado, ali većinu sam potrošila pa u svakoj ima još po par nanograma. Jedino su mi u 3 vrećice ostalo dovoljno za više od par nanošenja: IdealEyes Tongue Tied i ModernEyes Tomcat i Passionate Puss. Eto, ček them out pa javi ako ćeš da ti pošaljem.

    ReplyDelete
  5. Tea, ako želiš da ti kupim Duraline i pošaljem u ST javi se na mail ;) vraćam se u petak navečer u ZG. što se tiče uzoraka, nema problema, ja sam ionako mislila sebi naručivati uzorke uskoro, pa ću preskočiti tvoju ponudu. hvala ;)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata