Lush Love Lettuce Svježa maska za lice


I naravno da ne bi bila dobri mali hipster da kupujem sve što druge djeve kupuju, pa sam se nedavno u LUSH-u umjesto hvaljene Mask of Magnaminty odlučila za manje poznatu Love Lettuce. Tom sam prilikom kupovala masku s drugom hipsterskom djevom koja se sa mnom virtualno dogovorila sastati, kupiti zajedno masku i prepoloviti ju na pola da pritom svaka plati upola manje a ne baci višak proizvoda ako ne bude pasao ili ga bude previše. (Na što vas defitivno podupirem jer širite krug prijatelja i poznanika, štedite novce i ne bacate višak kozmetike!).

Love Lettuce je zelena ljiga (hehe) pojačana bademima i zelenom glinom za eksfolijaciju i čišćenje. Prethodno sam probala čistu zelenu glinu i nije mi se pretjerano svidjela kao maska, pa sam bila nestrpljiva u isprobavanju ove pojačane verzije.


Osim navedenog, maska sadrži i med za njegu kože (kojeg ne podržavam kao sastojak u proizvodima inače), kaolin ili bijeli glinu koja je nježnija od zelene gline i preporuča se osjetljivoj i/ili suhoj koži i ulje lavande. Od ostalih manje bitnih sastojaka tu su gel agar-agar koji kao sastojak služi za viskoznost i "želatinastost" mase te klorofilin za koji smatram da ne radi ništa korisno (ako itko zna nek javi u komentarima pliz!).

Maska je ukratko - sjajna! Jako omekšava lice, a zelene glina čisti kožu te se sasvim super složila s mojoj mješovitom kožom. Ne čisti ju dovoljno dobro da ukloni višak sebuma koji se luči tijekom noći, no ja sam ionako davno odustala od čudotvornih proizvoda ili sastojaka pa mi je svejedno. Najbolja karakteristika ove maske je eksfolijacija koja je jako ugodna - nije blaga no nikako nije pregruba i fino polira kožu dok masku uklanjate toplom vodom s lica nakon što se aplicira, suši 15ak minuta i onda ispire.



Evo kako izgleda nanesena na lice (šiti webkem fotka ftw):


Uglavnom, kupiti ili ne? Pa ako ste mislili isprobati neku od hvaljenih LUSH-evih maski a imate mješovitu kožu kao i ja, preporučujem ju. Doduše, proslijedila sam uzorke maske nekolicini frendica i one su burno reagirale na nju s potkožnim prištevima i s čim sve ne, pa bih vam savjetovala oprez ako imate osjetljivu kožu koju bi mogli iritirati sastojci u ovoj maski.

Pakiranje od 75 g dođe 59 kn, a pošto masku morate držati u frižideru cijelo vrijeme, te ista traje dosta kratko (oko mjesec dana) savjetujem da ju podijelite s nekim jer ne možete kupiti samo pola ili manji dio pakiranja, kao sapune. Sva ostala ponuda iz LUSH-a me razočarala, od sapuna i ostalih tuširalica koji sadrže SLS (a bome i neke koje ne sadrže taj sastojak) do premasnih masažnih pločica čija se ulja nikad ne upijaju na mojoj koži.

Planiram jako brzo napraviti svoju verziju ove maske (kupila sam zelenu glinu, bademe, ulja i ostale sastojke) pa ću vam to prikazati u vidu DIY posta, pa razmislite isplati li vam se kupiti Love Lettuce. No svakako jako dobar proizvod i ima moj žig odobrenja.


P. S. Ako me pratite preko Facebook-a onda ste nedavno mogli vidjeti da sam dobila uzorak Mask of Magnaminty od Babushke i ta mi se maska nije nikako svidjela. Citirati ću samu sebe: mljeveni azuki grah radi dobar piling, no to je jedina vrlina ove maske. Glina mi previše isuši lice a ulje paprene metvice izaziva neugodan "mentolasti" osjećaj i peckanje tijekom nošenja. Koža nije mekana niti nahranjena, samo je dubinski očišćena i glatka. Vjerujem da je odlična za problematičnu i masnu kožu, no moja je totalna suprotnost - čista i mješovito-dehidrirana. Love Lettuce maska mi je savršenstvo, pa ću samo nju nastaviti kupovati.


6 komentara:

  1. Zašto ne podržavaš med u proizvodima? Ne preferiram ga niti ja iskreno, ali najčešće ga koriste jer je prirodan konzervans.
    Što se tiče klorofilina, on ti ima dosta jako svojstvo što se tiče novih istraživanja ( NA ŽIVOTINJAMA !!!! ) da može smanjiti različite oblike tumora. Znaš ono kad smo na prirodi il na biologiji učili kako korijen djeteline ima one dušikove mjehuriće za obogaćivanje zemlje... e pa tako i klorofilin ima slično djelovanje, veže se na ostale spojeve i ima neko magično djelovanje :D

    Inače, kaolin ili zelena glina ima dosta isušujuće svojstvo, pa prilikom izrade maske nemoj zaboraviti biljni glicerin za hidrataciju!!

    Preslatka si s maskom! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jer nije veganski sastojak. vjerujem da klorofilin u ovom proizvodu nije testiran na životinjama jer se ipak radi o LUSH-u koji rigorozno provjerava sve sastojke i proizvode po tom pitanju. no vjerujem da istraživanja, na taj način nažalost provedena, postoje. kupila sam i biljni glicerin, tj. proslijedila mi ga je jedna cura zajedno s hidrolatima i ostalim nedavno.

      Delete
    2. Nije se odnosilo na Lush, nego općenito na testiranje klorofilina kojim su ustanovili da može liječiti tumore i ostalo.

      A nisam išla za tim dal je veganski sastojak ups, mislim da je zbog svojstva konzerviranja med u ovoj maski zauzeo tu ulogu :)

      Delete
    3. vjerojatno da :) budem ja napravila svoju verziju ovih dana, nadam se da će biti uspješna kao i ova.

      Delete
  2. Budući da imam tahikardije od badema,milsim da mi ne bi baš pasali ni na kožu a i moram uzeti u obzir činjenicu da od 5 maski za lice 4 mi izazovu reakciju. Tako da odustajem od isprobavanja.

    ReplyDelete
  3. Ti izgledaš dobro i s maskom na licu. :durica

    - Zverka

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata