LE „Neo Geisha" by CATRICE - Sneak Preview

Catrice Cosmetics su danas objavili prve promo fotke i film sljedeće LE kolekcija zvane "Neo Geisha" koje su me oduševile. Boje, stil, frizure i nakit su totalno moj "đir", pa jedva čekam vidjeti proizvode. (Da, inače se svaki dan šminkam i oblačim kao punk geisha. :D) Nadam se da ponuda neće razočarati. Kolekcija je najavljena za siječan - ožujak 2013. godine. Kod nas će vjerojatno doći na proljeće i to samo u Muller trgovine, po običaju.



The Limited Edition “NEO GEISHA” by CATRICE is a modern interpretation of the traditional Geisha look that unites artistic Japanese elements with facets of the Western World. The colours: red, dark blue and nude are mixed with intensive green, pink and purple. “Neo Geisha” from February to March 2013 – strong, mysterious and Geisha through and through.









2 komentara:

  1. Uh, i ja sam zaslinila kad sam vidjela najavu! Samo da mi se ne desi kao s Revoltaire da obiđem 3 Kozma i ne nađem ono što sam htjela. Stoopid ST Kozmo!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata