Favoriti u studenom 2012

Ovaj sam mjesec minimalno eksperimentirala s preparativnom kozmetikom te odlučila u što većem omjeru preći na prirodnu kozmetiku (koju bih radila sama ili bih kupovala od nekog drugog). Zato je dekorativna kozmetika imala više prostora zadnjih 30ak dana.





Mala Od Lavande peeling za lice i tijelo - MOL ili Eco Lavender products su domaći indie brand prirodne kozmetike, smješten u Svetoj Nedjelji. Imala sam čast upoznati tvorce brenda s kojima sam bila na kavi pa smo razgovarali o svemu i svačemu, a kući sam ponjela hrpu kupljenih sitnica - u više navrata. Dva puta u dva tjedna sam kupila njihov peeling za lice i tijelo (jedan od čokolade, drugi od jagode) i to mi je postala najdraža stvar u zadnje vrijeme. Prvi, od čokolade, sam već "slistila" a peeling od jagode (koji trenutno koristim) se sastoji od miksa soli i šećera, ulja slatkog badema, maslinovog ulja, ulja jojobe, vitamina E i ekstrakta jagode. Nije niti pregrub niti nešto nježan - taman na sredini. Postoje dvije verzije - mala od 125 grama (25 kn) i velika od 300 g (45 kn). Prirodno? Da. Povoljno? O da. Totalna opčinjenost ovim brendom? Ohoho da. Posjetite njihovu Facebook stranicu i nabavite si nešto za ove blagdane. :)

Abbamart Cream Foundation Brush & Abbamart Concealer Brush - dva makeup kistića iz Abbamart-ovog White Essential Makeup Brush Set-a koji sam još davno osvojila na Brush Rush nagradnjači sa svojim look-om inspriranim 80-ima. Od svih kistova sam odustala još prije jer su skoro svi napravljeni od životinjske dlake, koja je ispadala, smrdila, upijala previše pigmenta i što sve ne, no ne i ova dva. Kistovi za tekuću podlogu i korektor su izrađeni od sintetičke dlake, jako mekane, savitljive i precizne. Kist za podlogu nažalost ostavlja crtice prilikom nanošenja tekuće podloge, no zato je sjajan za primere, a kist za korektor ne grebe i ne poteže tijekom nanošenja korektora ispod očiju i kao stvoren je za Illamasquin Under-Eye Concealer korektor. Doduše, kod oba kista je zamjetna slaba i nekvalitetna izrada drške (koja je pucala, pa sam ju ljepila i svašta nešto) no oprošteno im je zbog odličnih dlačica. Možda nisu najbolji kistići na svijetu, no definitivno najbolji iz cijelog seta i bolji od većine kistova slične namjene koje sam probala do sad (Ecotools, e.l.f., Alicia da Silva...).

Catrice Ultimate Color ruž u nijansi 110 Pink Me Up! - odličan ruž drogerijskog ranga, predivne jesenjske boje. Pink Me Up! je boja čiste maline, a sam ruž je u potpunosti mat. Pakiranje kvalitetno i postojanost jako dobra - mnogi daleko skuplji ruževi bi se mogli posramiti u njegovoj blizini. Nisam sigurna, no mislim da je Catrice sa promjenom oblika ruža mjenjao i njihovu formulu jer se ne sjećam da su bili ovako kvalitetni, mat i ugodni na usnama prije. Svakako vrijedi pogledati. U svim Kozmo drogerijama, 33 kn.

NYX kremasto rumenilo u nijansi Glow - obožavala sam ovo rumenilo u posljednje vrijeme jer daje jako prirodnu boju i odlično se nanosi i blenda. Za razliku od nijanse Red Cheek, ova nije super turbo mega pigmentirana, no jednako je postojana i kvalitetna. Po meni su NYX-ove kremasta rumenila jedna od najboljih rumenila u kremi na tržištu, a osim na obrazima sjajno djeluju na usnama. Evo kako Glow izgleda na meni (obrazi + usne):



Kao što rekoh, rumenilo je jako postojano i stoji na koži dok ga ne skinem, a to je cca 8-9 sati. Nijansu Glow bih opisala kao svijetlo ružičastu s hladnim podtonom (barem na meni dobiva taj hladni podton). Tople preporuke! eBay, 3.5 g cca 55 kn.

Illamasqua Matt Primer i Illamasqua Podloga u kamenu 200 - moji novi HG proizvodi za bazni makeup, u kombinaciji sa spomenutim Under-Eye Concealer korektorom (koristim nijansu 130). Odustala sam od BB krema jer su mi dugoročno jako mastile t-zonu i na kraju dana bi cijeli makeup bio istopljen i nikakav, pa sam na preporuku cura u Illamasqui dala šansu ovom dvojcu. Sebum na t-zoni mi je totalno pod kontrolom, a cijeli makeup fiskiran i postojan. Prekrivanje ove podloge je čudesno! Inače mi ne treba puno prekrivanja, pa biram lagane podloge, no ova podloga u kamenu ne sliči ničemu što sam do sad probala. Zaslužuje još tonu riječi hvale i zasebnu recenziju koja uskoro slijedi. Matt Primer 30 ml 225 kn, podloga u kamenu 10 g 230 kn.

Illamasqua Čisti pigment u nijansi Furore - predivni highlighter kojeg sam tako dugo tražila. Furore nijansu je teško opisati, no recimo da je boja šampanjca koja naginje boji breskve. Na koži dobiva "mokri izgled" ili daje dojam stakla, što jako volim kod highlightera jer su mi oni suptilniji, slabije vidljivi totalno nezanimljivi. Furore se može koristiti na puno načina - apliciran na kapke kao sjenilo, pomiješan s Sealing Gelom kao glitter tuš, kao highlighter, preko cijelog lica za dewy izgled, za isticanje drugih dijelova tijela poput dekoltea, pomiješan sa sjajilom ili ružem, itd. Ja ga isključivo koristim kao highlighter te ga nanosim na vrh jagodičnih kostiju i ispod luka obrva. Zahtjeva prijanjajuću podlogu pa ga je najbolje nanjeti svježeg nakon baznog makeup-a jer u protivnom ne traje predugo na koži (pogotovo na mojim suhim obrazima preko Podloge u kamenu). Bila sam u dvojbi oko kupnje jer sam razmišljala i o Aurori (Glem Cream) no Furore bi mi daleko duže trajao, pa sam odabrala njega. 1,3 grama 155 kn.



0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata