Favoriti u prosincu 2012.

Mislili ste da smo gotovi za ovu godinu s Beauty Nagradama? :D E pa grdno ste se prevarili jer sam ja prehiperaktivna blogerica da preskočim favorite i kažem za izliku "meh, pa radila sam Nagrade". Ne ide to tako ovdje. :D


U prosincu volim:

- IQ Cosmetics (Bipa) koso rezani sintetički kist
- Afrodita Aroma Rich Care kremu za ruke
- Alverde Shimmer Puder - Stadil Star (Alm Beauty kolekcija)
- Alverde Gebackener Lidschatten (pečeno sjenilo) - 09 Nude Rose
- Meow Cosmetics mineralna podloga Pampered - Naughty Bengal
- Lost in Makeupland mineralno rumenilo - Exotic
- Meow Cosmetics mineralna sjenila (You Had Me At Meow i Sexy), Pinky Panther Wildcat sjajni puder i Firefly mineralni bronzer Teenie Weenie Bikini
- Archetype Cosmetics mineralna sjenila Spun Sugar i Lilithys Daughters
- NYX 10 Color Eyeshadow Palette (paleta sjenila) - Caviar & Bubbles
- Miyu prirodna kozmetika Hranjiva krema i balzam za usne

IQ Cosmetics koso rezani kist sam prvotno vidjela kod Babushke. Ona ga koristi za konturiranje, pa sam tad odlučila i ja kupiti ga za tu svrhu, no nije mi bio nikako dobar jer je premekan i oblik mi nikako ne odgovara (za konturiranje mi je inače HG kist Sephorin #45 kist). Probala sam s njim nanositi rumenila, puder, podlogu i još poneki proizvod no nisam mu nikako našla namjenu. Laganim uvođenjem mineralne dekorative u moju kolekciju otkrila sam da je ovaj kist savršen za - highlighter. Savršeno nanosi i kupi sve sjajne pudere u prahu (najbolji je za Illamasquin Furore), a oblik mu totalno laska toj ulozi. Šminkala sam ne samo sebe nego i druge s njim - sjajan je! 39 kn u Bipi, tople preporuke za highlight kist!

Afrodita Aroma Rich Care kremu za ruke ne mogu dovoljno nahvaliti. Probala sam stvarno jako puno krema do sad, no ova mi jedina spašava ruke i zanoktice od isušivanje tijekom hladnih zagrebačkih zima. Sadrži glicerin, shea maslac i vitamin E, brzo se upija i stvarno njeguje kožu. Jedina joj je mana intezivan sintetički miris po čokoladnim kolačićima, na koji sam se teže navikla, no pregrmila sam zbog njege koju krema pruža.  24 kn u drogerijama.

Alverde Shimmer Puder u nijansi Stadl Star sam sasvim slučajno kupila tijekom nedavnog posjeta dm-u. Najnovija kolekcija Alm Beauty ima par zanimljiv stvarčica, no ovu sam morala odmah kupiti nakon swatchanja. Radi se o puderu za lice s jako jako suptilnim, skoro oku nevidljivim shimmerom. Koristim ga kao dnevni highlighter, a toliko je diskretan da ne možete nikako, ali nikako pretjerati s njim. Super funkcionira nanesen samo na ključna mjesta poput jagodične kosti ili ispod obrva, no može se pomiješati s podlogom za dewy izgled lica. Probala sam ga nanjeti na mamu (topli podton), sestru (hladni) i sebe (neutralni), tako da pouzdano pristaje svima. ;) 23 kn, dm trgovine (limitirana kolekcija). Proizvod je veganski.


(desni swatch)

Alverde pečeno sjenilo - 09 Nude Rose je slučajno sestra ugrabila na blagajni dm-a, iz košarice s sniženim artiklima. Nude Rose je uistinu predivna nijansa - blijeda shimmer ružičasta boja. Iako je sjenilo pečeno, dosta je mekano i lako se kupi pigment s sintetičkom četkicom. Mana mu je da se nakuplja u pregibu oka pa savjetujem bazu ispod. Odlično djeluje i kao highlighter za neutralni ili hladni podton, pa ga svrstavam u favorite zbog dobre pigmentacije i multipraktičnosti. Snižena cijena je 13 kn, redovna 26. Proizvod je veganski.


Iz nekog nepoznatog razloga, ovaj mjesec sam poprilično često posezala za NYX-ovom Caviar & Bubbles paletom, kupljenom još prošle zime. Riječ je o paleti s 10 neutralnih sjenila - bež, ružičastih, taupe i smeđih nijansi, idealnih za sve koje vole neutralne boje na očima i lagani svakodnevni makeup na očima. Smeđe sjenilo iz palete koristim ponekad za popunjavanje obrva, bijelo sjenilo je "dušu dalo" za konturiranje oko obrva i očiju, smeđe je dosta pigmentirano pa ga koristim često za smokey eyes, taupe nijansa u gornjem redu (druga s lijeva) je super za pregib oka, itd. Ukratko, ova paleta je svestrana i jako praktična. Zadovoljna sam s njom i preporučila bih ju. Kupljena na eBayu za cca 90 kn.

Mineralna kozmetika je učinila mali "boom" kod mene ovaj mjesec. Odbacivši BB kreme iz upotrebe, okrenula sam se proizvodima u kamenu i prahu, te otkrila pravi tip proizvoda za svoju kožu (mješovita koža s masnom T-zonom i suhim obrazima). Prosljeđen mi je uzorak Meow Cosmetics mineralne podloge Pampered verzija u nijansi Naughty Bengal (neutralni do hladni podton, svijetla koža) koji mi se jako svidio. Iako ne pruža veliko prekrivanje i nije skroz mat, podloga je jako lagana na licu i ujednačava ten. Nosim ju tijekom dana kad ne nosim puno šminke na licu. Inače mi je verzija A Illamasquina podloga u kamenu koja jače prekriva i verzija B Laverina tekuća podloga koja pruža jako do umjereno prekrivanje no ujedno vlaži kožu (za ekstra suhe dane). Što se tiče Nestašnog bengala, nisam sigurno hoću li kupiti full size pošto sam čitala pozitivne recenzije za mineralne podloge drugih brendova poput Everyday Minerals, bare Minerals, Lily Lolo i glo Minerals, pa ću odlučiti o tome naknadno. Zahtjeva ravno rezani sintetički kist za aplikaciju inače ga bude posvuda. = )


Uzorak rumenila Exotic od Lost in Makeupland mineralnog brenda sam dobila davno, od jedne čitateljice i instantno mi se svidilo. Jako je nježno i suptilno, pa je teško pretjerati s njim a odlično se blenda i drži na mojim suhim obrazima. Nisam sigurna posluje li više ovaj brend pošto na Facebook-u ne vidim nikakve znakove života, a stranica ima neki kompliciran princip naručivanja i plaćanja, pa nisam išla dublje u te detalje. Možda ih se može pronaći na Etsy-u no pitanje je - što je s vlasnicom/voditeljicom?

I još malo o Meow Cosmetics sjenilima i Wildcat shimmer-u koje sam recenzirala, kao prvu turu, ovdje (klikenzi). Oduševila su me i svakako ću naručiti još puno uzoraka! Naknadno su mi prosljeđeni još neki uzorci, s njima i Nestašni Bengal podloga, Firefly bronzer kojeg sam vam pokazala ovdje (klikenzi klik klik) i Feliner mineralni tuš - Thunder. "Thunder" je prvi mineralni tuš s kojim sam se susrela (gunmetal crna nijansa), a do sad sam ga koristila pomiješanog s vodom. Pigmentacija i postojanost su mu jako dobri, no svakakako planiram kupiti Inglot-ov Duraline sealer za minerale, pa očekujem još bolje rezultete s njim.


Za Archetype Cosmetics vrijedi ista sumnja kao i za Lost in Makeupland - ne znam posluju li više ili ne, pošto službena stranica AC više ne postoji. Uzorci sjenila Spun Sugar i Liliths Daughters su mi prosljeđeni krajem ljeta (hvala A.!) i s njima sam jako zadovoljna, kao i s Meow Cosm. sjenilima. Daju lijep sjaj bez podloge, no na masnoj bijeloj olovci ili jačoj bazi zablistaju ko' ludi! Lijepo se blendaju i odlično nanose, iako je prosipanje moguće kao i kod većine mineralnih sjenila. Rado bih naručila još uzoraka od njih kad bih znala postoji li više AC brend. Liliths Daughters ste vidjeli u The Hobbit Makeup Look postu (klikenzi).

I za kraj - Miyu prirodna kozmetika proizvodi, konkretno - Hranjiva krema i balzam za usne. Za Miyu znam već odavno, no nikako mi nisu došli na red. Nedavno je Babushka ostvarila mini suradnju s njima i organizirala darivanje. Jako je nahvalila M. - mastermind iza Miyu brenda, s kojom sam se našla na kavi i kupila pritom par sitnica. Dobila sam testere ostalih proizvoda s kojima sam u najmanju ruku bila zadovoljna, pa ću vam ju nahvaliti u posebnoj recenziji Miyu proizvoda. Za sad ću spomenuti samo da je Hranjiva krema moj proizvod mjeseca - gusta, hidratantna, nemasna i nekomedogena; krema univerzalne namjene koju razmazujem svaku večer od dehidriranih obraza do suhih peta. Balzam za usne je jedan od najboljih koje sam ikad probala jer divno njeguje usne, iako sadrži bijeli pčelinji vosak pa proizvod nije veganski. Detaljna recenzija i prikaz ostalih proizvoda uskoro! --> Miyu prirodna kozmetika Facebook stranica.

Svi proizvodi iz ovog posta su cruelty-free.

3 komentara:

  1. Meni je kist odličan, baš mi je žao kaj i tebi nije, ali bitno da si mu našla namjenu, tako da ti ne zauzima nepotrebno mjesto. :)
    Afroditina krema mi je čudo jedno, u Bipi je na sniženju za 16,90 kn, ali samo s njihovom karticom, nakupovala sam si zalihe, ali mislim da ću po još. Inače imam dermatitis, ali za ovom kremom moje šake uzdišu. :)
    Alverde Stadl Star sam kupila prije dva mjeseca i odmah se zaljubila u njega, predivan je, divno si ga opisala.
    Što se tiče Miyu kozmetike, privukao me tvoj opis hranjive kreme, tako da bih si ju mogla naručiti.
    Nevezano uz ovaj post, znaš li možda je li još uvijek otovrena trgovina - Šminka i to u Vlaškoj ili ju ja ne mogu pronaći?

    ReplyDelete
  2. dudu, Šminka i to više ne drži onaj dućan u Vlaškoj no posluju preko neta, pa mislim da ih možeš preko Facebook-a kontaktirati.

    ReplyDelete
  3. Sad vidim da si zadovoljna sa Archetype sjenilima, meni su ona najdraža koje imam, imam ih oko 100 komada, a boje su kakve nitko nema! Nažalost, mislim da više ne postoji način da ih se naruči, pokušala sam bezuspješno kontaktirati vlasnicu ali ništa. A taman sam spremala novu narudžbu. Ne znam jesu li mi bolje boje, kvaliteta ili nazivi :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata