Beauty Nagrade 2012!


Za 3 dana ulazimo u novu, 2013. godinu pa je krajnje vrijeme da, ovako simbolično, dodijelim par virtualnih Beauty Oskara proizvodima i brendovima koji su mi obilježili 2012. godinu.


U kategoriji Najdražeg makeup proizvoda u 2012. godini Beauty Oskara dobiva: Too Faced Natural Eye paleta sjenila za oči.


Paletu sam kupila 2011. godine za 23. rođendan i otkad mi nije prestala biti najdražom paletom ikad, iako su se brojne druge pojavljivale u mojoj kolekciji. Samu sam paletu strašno priželjkivala duge 3 godine dok ju nisam napokon kupila i vjeruj te mi da nitko tada nije bio sretniji od mene. Paleta se odlikuje odličnim retro dizajnom, fora dodatcima i kvalitetnim sjenilima. Ovu paletu često koristim pri kreiranju pin-up look-a a shimmer i glitter nijanse u paletu su pigmentirane i svilenkaste. Prigodna za sve podtone kože, prilike i uzraste te definitivno šarmantna investicija.

U kategoriji najdražeg brenda u kompletnoj 2012. godini Beauty Oskara dobiva: Illamasqua.


Izronivši iz tame poput prekrasne crne čarobnice, Illamasqua me obuzela svojim proizvodima, kampanjama, kvalitetom proizvoda i jedinstvenošću. Njihovi proizvodi nude širok raspon boja, finisha, nijansi; njeguju sve podtonove, tipove kože, utjecaje, kulture, subkulutre i ukuse. U njima svi mogu pronaći nešto za sebe a ona će iz zauzvrat ostvariti sve izrečene i neizrečene makeup želje. Osjećam se počašćeno što smo jedni od par zemalja u Europi koji udomljuju predivnu Illamasquu, koja također rado brine i za blogerice i ostale zaljubljenice u makeup. Unatoč nedavno povišenim cijenama i u Hrvatskoj i ostalim zemljama, Illamasqua nije izgubila na popularnosti i vjernim poklonicima, a zauvijek će stajati famozna: Once you go Illamasqua, you... never buy other shit again? :D

U kategoriji Top proizvoda prirodne kozmetike/DIY projekta u 2012. godini Beauty Oskara dobiva: peeling za tijelo.


Tijekom svih godišnjih doba i stanja kože, peeling za tijelo, ručno spravljen od prirodnih sastojaka poput šećera, palente, ulja i sličnih je "spasio" moju kožu od raznih problema poput začepljenih pora i viška sebuma. Ako bih ikad odabrala samo jedan proizvod koji bi bio zaslužan za zdrav i lijep izgled moje kože, odabrala bih peeling. Jedna od rijetkih stvari bez koje baš nikako ne mogu, te bez koje bi moja koža bila u daleko gorem stanju. Košta tako malo, a čini tako puno!

U kategoriji Top drogerijskog brenda dekorativne kozmetike u 2012. godini Beauty Oskara dobiva: NYX.


NYX se mahnito naručivao preko eBay-a ove godine jer su cijene kod nas bile znatno više nego na netu, no to me nije spriječilo da koji put uzmem nešto kod nas u prodaji (nekoć studio "Šminka i to" u Vlaškoj, Zagreb). Nude sasvim solidnu kozmetiku po pristupačnim cijenama, u rangu Catrice kozmetike. Obožavam njihova kremasta rumenila, koja su mi postala obavezni dio u svakodnevnoj makeup rutini, a Mega Shine sjajila su jedna od najboljih drogerijskih sjajila koje sam ikad probala.

U kategoriji Top brendova drogerijske preparativne kozmetike Beauty Oskara dijele: Afrodita kozmetika i Terra Naturi.


Već sam nekoliko godina zadovoljni kupac Afrodita kozmetike, čiji mi proizvodi možda ne odgovaraju u globalu, no po "pogođenim" proizvodima svakako. U njihovoj sam ponudi našla i neke HG proizvode poput Aroma odstranjivača laka za nokte u ružičastom pakiranju ili pak Aroma Rich kreme za ruke u smeđem pakiranju (jedina koja se pokazala dovoljno hidratantnom za oštre zagrebačke zime). Terru Naturi sam otkrila prije koji mjesec u Muller trgovinama i ostala ugodno iznenađena omjerom niskih cijena i dobre kvalitete. Njihov gel za tuširanje od badema i ruže je moj najdraži drogerijskih gel za tuširanje ikad, a ostali proizvodi su mi bili u najmanju ruku, solidni.

U kategoriji Top komercijalnog parfema u 2012. godini Beauty Oskara dobiva: Lady Million edp by Paco Rabanne.


Lady Million je bila ljubav na prvi njuh ovo ljeto, a onda mi ga je poklonila moja prava Ljubav :) Bazu mirisa čine pačuli, med i amber, srednje note jasmin, gardenija i cvijet naranče, a gornje malina, limun i neroli. Na mojoj koži se najviše osjeti neobična kombinacija pačulija i cvijeta naranče, a sam parfem spada u cvijetno voćne mirise. Mnogi mu pripisuju epitete "loš", "sponzorski", "neoriginalan" i "nepostojan" no meni je jako drag te traje relativno dugo na koži (4-5 sati). Nisam pretjerano sklona komercijalnim parfemima na alkoholnoj bazi jer me znaju često iritirati i brzo ishlapiti na koži, pa ću ulaskom u 2013. godinu sreću okušati s prirodnim indie parfemima na bazi jojobina ulja s Etsy-a.

U kategoriji Top brenda lakova za nokte u 2012. godini Beauty Oskara dobiva: China Glaze.


China Glaze su postali jedini brend lakova za nokte koje bi nastavila kupovati s obzirom da nisam neka strašna ljubiteljica ove vrste proizvoda iako ih imam cca 50 u kolekciji, od toga 10-ak China Glaze lakova. CG kampanje i kolekcije su slatke, pažljivo isplanirane i dugo očekivane. Kao i kod svakog brenda, zna se pronaći lošijih i boljih formula, no iskustvo mi je ukazalo da dotičnu karakteristiku mogu pripisati određenim nijansama a ne brendu.

U kategoriji Top brenda prirodnih sapuna u 2012. godini Beauty Oskara dobiva: Sapunoteka.
Sapunotekine sapune sam toliko puta nahvalila, već i vrapci na grani znaju o kome se radi. Iako sam prinašla neke primjerke koji su me isušivali (unatoč nedostatku SLS-a u sastavu) i brendove koji su ponudili dostojne zamjene, Sapunoteka je obilježila ovu godinu s unikatnim imenima, dizajnom i proizvodima. Osim što ne testiraju na životinjama i koriste samo prirodne sastojke, njihovi su proizvodi veganski i koriste recikliranu ambalažu za sapune. Čak ih dobivam u smeđim kartonskim vrećicama svaki put kad ih kupujem u dućanu u Zagrebu ("Što čitaš?", Gundulićeva 11).

U kategoriji Opsesija godine 2012. Beauty Oskara dobivaju: azijske BB kreme.
Mislim da nije postojao recenziraniji, traženiji i pomodniji proizvod od BB krema na ovom blogu. Tijekom čitave 2012. godine isprobala sam ih čak 18 komada, što je rekordan broj isprobanih proizvoda u bilo kojoj kategoriji tijekom cijelog mog života. Često sam pravila usporedbe, swatcheve, pisala kilometarske mailove i privatne poruke na forumima sa savjetima i koječim, slala pakete uzoraka i primala iste na svoju adresu.. Uglavnom, živila sam opsesiju azijskim BB kremama. Nažalost, na duže staze su mi mastile već masnu T-zonu pa sam morala odustati od njih, te prelaskom na mineralnu kozmetiku otkriti pravi tip proizvoda za sebe. Svejedeno ću ih zauvijek pamtiti i preporučiti svima kojima bi odgovarale - od tinejdžerica sa problematičnom kožom kojima treba jako prekrivanje do žena u zrelijoj dobi koje žele lagano prekrivanje, no bolju hidrataciju kože.

U kategoriji Anti-brenda 2012. godine Beauty Oskara (ili Beauty Zlatnu malinu) dobiva: LUSH.


Ovo nije bila godina za Lush u mojoj kozmetičkoj torbici. Ne znam jesu li mijenjali formulaciju proizvoda kao što su mijenjali cijene, no ne sjećam se kad mi je jedan kompletni brend bio ovako loš po pitanju proizvoda ili sastojaka. Čini se da Lush u sve živo stavlja goleme količine SLS (Sodium Lauryl Sulfata) na koji sam jako osjetljiva, pa mi svi njihovi proizvodi od krutih sapuna (koje inače volim kao takve) do tekućih sapuna i gelova za tuširanje nikako ne pašu. U nadi da ću sreću okušati u svježim maskama za lice, probala sam ih nekoliko i jedino nisam razvila reakciju na Love Lettuce, koja mi je bila jako dobra, no preskupa za to što nudi (pa sam se bacila u formuliranje DIY svježe maske za lice na bazi zelene gline). Koliko god puta sam ovom brendu davala šansu, svaki put me razočarao u posljednjih godinu dana (s iznimkom LL maske), pa ih više nikad neću kupovati, no svakako ću pohvaliti ljubazno osoblje u njihovim dućanima, snažnu i glasnu kampanju protiv testiranja na životinjama, ekološki pristup pakiranju proizvoda, humanitarne akcije za životinje, i tako dalje.

I jedan potpuno random Beauty Oskar za moj najdraži look godine - moja verzija 8o-ih za Brush Rush nagradnu igru ovog proljeća, gdje su mi za inspiraciju poslužili Boy George i Madonna iz tog perioda. Jako sam uživala praveći ovaj look i ostala sam "paf" nakon brojnih pozitivnih reakcija koji je primio. Na nagradnjači sam osvojila glavnu nagradu, no look kao takav bi mi bio dovoljna nagrada. :)



4 komentara:

  1. Super članak!

    Od proizvoda koje spominješ u svojoj kolekciji imam Illamasqu (ruž Box koji mi je dobar, i sjenilo Savage koje je očajno, uspjela sam od svega potrefit valjda jednu stvar koja od rijetkih ne valja). Imala sam i jedan NYX Round Lipstick koji je bio očajno uljast, mastan, smrdio je, ma užaš. Imam i crnu olovku za oči od koje me oči nesnosno peku. Afroditu volim i često kupujem, prvenstveno aceton-onaj plavi standardni i gelove za tuširanje. Pilinge i maske radim sama, s glinom, solju, palentom, hladno prešanim uljima, medom, mlijekom, limunom...

    Otkriće godine su mi svakako hladno prešana ulja, imam argan, koštice marelice, klice pšenice i nar. I nemam namjeru stat. :D

    Razočaranje godine, hm, Lush i NYX. Lush zato jer su drakonski digli cijene i jer im proizvodi nisu dobri kao što su nekad bili, jer nemaju dobar odnos s kupcima (proizvod mi se pokvario nakon niti mjesec dana upotrebe, reklamirala sam e-mailom, ali usprkos obećanjima nikada nisam dobila ni zamjenu ni povrat novaca). Moram spomenut i Lush u Rijeci, na Koblerovom trgu, najlošiji od svih u kojima sam ikad bila.
    A NYX, neznam, puno sam očekivala i ostala jako razočarana proizvodima koje sam kupila.

    ReplyDelete
  2. Svi lush sapuni su me takodjer isusili, a tako dobro mirisu, bas mi je zao...Nazalost..Tek pocinjem da korisitm bb kreme i nadam se da me nece zamastiti, ja malo kasnim za svim trendovima,jer dok sve isprobam hehe, uvijek izlazi nesto novo hehe...

    ReplyDelete
  3. Meni je teško izdvojiti nešto kao najdraže, ali neka budu Chanel Allure Intense - nijansa Enjouee.

    ReplyDelete
  4. ja sam jedina osoba koja mrzi CHina GLaze lakove. Smradeci koji se sporo suše i brzo gule.
    NYZ ruževi traju na moji usnama 10 sekundi. Olovke su zato izvanredne.

    planiram u 2013. probati više prirodnih brendova.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata