Afrodita Hydra Thermal Hydra Active koncentrat


Nakon žicanja testere Hydra Active koncentrata u Afroditinom dućanu u Harmici, ZG i jednotjednog isprobavanja, odlučila sam ga kupiti jer mi se jako svidio u ulozi laganog seruma koji ne bi dodatno mastio lice prije i nakon nanošenja makeup-a. Početno oduševljenje je splasnulo nakon korištenja full-size proizvoda i saznanja da su testeri bili daleko koncentriraniji i hidratantniji. Odmah ću napisati da me ovaj proizvod razočarao.

Moja koža: mješovita, s masnom t-zonom, dehidrirana tijekom zime i jeseni. Nemam veliki zahtjeva oko dnevne njege - bitno mi je da hidratizira i ne masti pretjerano, pa izbjegavam sve "teške" kreme i hidratantne njege i pomade na licu. Nisam sklona prištićima ili nepravilnostima na koži.

Hydra Active koncentrat je lagan, ne masti, hrani kožu i dobra je podloga za make-up. Doduše, to bi vrijedilo da imam normalnu ili masnu kožu (kao što i piše na pakiranju), no ovako (a bome i sad u periodu grijanja i isušenosti kože) nije mi dobar izvor hidratacije. Probala sam ga kombinirati s drugim kremama i serumima, no svaka kombinacija je bila taman malo previše. Nisam ga kombinirala s kremama iz Hydra Thermal linije, pošto ih nisam kupila, no nabavila sam testere koje isprobavam, pa ću vam javiti dojmove naknadno (doduše, upitno je hoće li mi i ti testeri biti prekoncentrirani te davati lažni dojam kroz korištenje, kao i koncentrat).

Proizvod ne sadrži parabene, parafin i silikone, a Afrodita je cruelty-free marka. Formula je upotpunjena hijaluronskom kiselinom, koja bi inače trebala utjecati na bolju hidratizaciju kože, no u mom slučaju nije baš puno pomoglo. Iskreno, mnogo bolji mi je bio Balein Aqua Serum kojeg sam prije koristila i koji je skoro 3 puta jeftiniji (iako mi je cijena nije primarna).



Cijena mu je 69 kn u drogerijama, a teško je procijeniti koliko bi proizvod trajao pošto je ambalaža neprozirna i ne mogu procijeniti koliko sam potrošila nakon cca 2 tjedna korištenja. Savjetujem vam da ga probate isprobati prije kupnje, no ne pouzdate se potpunosti u taj dojam i budite spremni da će full-size proizvod biti manje hidratantan i gust. Za zimu će svakako trebati "pojačati" njegu, pa bi njegovo samostalno korištenje moglo biti nedovoljno.

Ukoliko sam zaboravila spomenuti nešto u ovoj recenziji, javite u komentarima i rado ću vam odgovoriti. ;)

Update: Probala sam nekoliko puta uzorke Hydra Thermal "Ultra Vlažilne" kreme (za normalnu i mješovitu kožu). Sama krema mi je jako dobra kad je korištena individualno, no ne i s ovim koncetratom. S njim mi je koža svejedno isušena. Znam da to nema smisla, no koncentrat očito ne odgovara koži mog lica.

19 komentara:

  1. Imamo po opisu isti tip kože tako da ni meni vjerojatno ne bi odgovarao. Nakon što sam potrosila Lorealov youth code razmišljala sam što kupiti i odlučila se za Balein aqua serum jer je hvaljen, al nije mi dobar kao Lorealov. Od jeftinijih varijanti planiram isprobati još i Balein tages fluid...mozda mi on da bolje rezultate...

    ReplyDelete
  2. Irena, zaboravila sam napisati u postu da mi je bio bolje Balein Aqua Serum od ovog! hvala na podsjetniku.

    ReplyDelete
  3. Moji su dojmovi podjednaki. Ok je, ali Balein mi je bolji (i jeftiniji).

    ReplyDelete
  4. Koristim Balein serum godinam aiako nisam u potpunosti zadovoljna, ali ništa bolje nisam našla. Imala sam daleko skuplje serume koji su bili ili jednaki po učinku Balei ili lošiji.

    Imala sam prije jedan od Afrodite, ali tog više nema duže vrijeme. Ne znam više ni kako se zove.
    Inače volim Afroditu i posebno su na Harmici dobri i daju testere kao normalna firma, a ne kao da im se trebaš klanjati.

    ReplyDelete
  5. Ja sam u srijedu na sniženju u Kozma kupila ovaj koncentrat ponukana pozitivnim dojmovima nakon isprobanog testera. Full size proizvod još nisam probala, ali meni ni tester nije bio dovoljan kao samostalna njega, također imam mješovitu kožu koja je zimi dehidrirana. Mislim da njegova uloga i jest u biti dodatna njega, kao serum prije kreme. Nakon ove recenzije se samo nadam se da će mi full-size proizvod biti od koristi ispod kreme...

    ReplyDelete
  6. Meni i Sponzi (Ana sa itsy bity) se je lice orosilo od njega tijekom ljeta.

    ReplyDelete
  7. Baš sam u potrazi za nečim što bi mi lice spasilo, zadnjih dana se peruta kao ludo, iako se inače mastim :/ Danas sam baš vidjela ovaj serum, no zaobilazim ga redovito. DM nemam u blizini inače bi već pošla po hvaljeni Aqua serum.

    ReplyDelete
  8. Eh da sam barem sačekala sa kupovinom prije tvoje recenzije jer po većini postova vidim da imamo sličnu kožu. Poludit ću :(
    Kupila sam serum i hidratantnu kremu iz ove linije. Mješovita koža, zimi dehidrirana. Prvih par dana kombinacija mi je bila ok manje-više.
    Sinoć katastrofa - nakon seruma primjetim blago crvenilo kože ali hajde, zima je pa je osjetljiva.
    Jutros sam nanijela hidratantnu i koža mi je pocrvenila. Muž me pita što sam se zarumenila tako a u ogledalu imam šta i vidjeti :(
    Sad sjedim na poslu natrackana BB Holikom koja je prekrila crvenilo i čekam kraj radnog dana da odem u apoteku, vjerovatno po nešto od Avena da smirim kožu. Sva sam perutava i najradije bih ostala kod kuće i plakala.
    Da li neko ima kakav prijedlog?

    ReplyDelete
  9. + mislim da bi mi ljeti ova hydra thermal linija bila ok ali zima i grijanje svake godine mi naprave haos na licu. Povlačim ovaj serum i kremu iz upotrebe do proljeća.

    ReplyDelete
  10. Urbana, ajoj :( ja sam isprobala isto jučer kombinaciju, doduše imam samo uzorke kreme a serum je ovaj full size i nije mi bilo crvenila.. jedino sam primjetila nedovoljnu hidrataciju i s kremom i bez nje.. bezveze, a tako sam se radovala toj liniji. nemam ti prijedlog, pošto ne poznajem tvoju kožu i njeno stanje, najbolje da pitaš tete u ljekarni da ti daju nešto. Avene je super, ja sam nedavno probala Antirougeurs JOUR kremu (protiv crvenila), jako jako dobra iako ne podupirem kupnje Avene-a inače jer su na crnoj listi (zbog prodaje u Kini).

    ReplyDelete
  11. Izgleda da mi je novi Max factor Facefinity puder dodatno isusio kozu tako da je poslije čišćenja izreagovala na serum. I ovaj puder ostavljam za ljeto a bas mi je krivo jer super izgleda na licu kada je koža u normalnom stanju.
    Znači imam puder, serum i kremu za ljeto a sada u potragu za zimskom opremom :)

    Usput, sve pohvale za blog. Jedan od rijetkih uz Anatomy of beauty koje svakodnevno provjeravam i uzivam roviti po arhivi:)

    ReplyDelete
  12. Urbana, nadam se da ćeš riješiti stanje kože uskoro! i puno hvala za pohvale oko bloga, znači mi puno :)

    ReplyDelete
  13. Meni je tesetr bio jednak full-size proizvodu. Čak mi je pre hidratantan, pa ga koristim noću kad nisam perutava. Dušu dao za ispod Everlastinga i Forevera :).Zar nije uloga seruma/koncentrata da se nanosi prije kreme?

    ReplyDelete
  14. Tea, u principu jest, no ako je dovoljna hidratacija ne mora se kombinirati. meni je (ipak) i s kremom i bez nje preslab po pitanju hidratacije :(

    ReplyDelete
  15. Šteta :(. Btw super si na onoj slici u "O meni" rubrici. Slatkica :) I suuuper su mi pahuljice...

    ReplyDelete
  16. Najviše mi se sviđao izgled bloga ljetos, nekad u julu, augustu, septembru . Najpreglednije i najčišće ... pahulje su inače vrh :D

    ReplyDelete
  17. nedavno sam otkrila tvoj blog,
    s obzirom da imam svijetlu put, i sličnu kožu po pitanju utjecaja nekih proizvoda na nju kao i ti ,postalo mi je puno lakše kupiti nijanse nekih pudera na neviđeno( ebay ili beauty stranice), tako da prije kupim nešto krivo svratim na tvoj blog vidjeti nijansu i recenziju

    ReplyDelete
  18. kaliopa, hvala ti na čitanju i povjerenju, cijenim puno :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata