Sapunoteka "Bolje zob nego rob" i "Lavanda i cimet" sapuni

Sapunotekine sapune kupujem već neko duže vrijeme i još uvijek su mi najdraži prirodni sapuni s domaćeg tržišta (a može biti da je uzrok tome moje slabo poznavanje domaće ponude sapuna i proizvoda). Kako god, nedavno sam kupila dva Sapunotekina sapuna koja još nisam isprobala do sad - hvaljeni Bolje zob, nego rob i, meni do tad neviđena linija sapuna s morskom soli, a među njom sapun Lavanda i cimet.


Bolje zob, nego rob me ostavio poprilično zadovoljnom. Vjerujem da je ovo jedan od njihovih boljih sapuna koje sam isprobala. Ostavlja kožu mekanom, a ne isušuje. Svakako je njega iza pranja s njim potrebna, u vidu ulja ili drugih mazalica (moj favorit je suncokretovo ulje ili neka "jača" mješavina nanesena nakon tuširanja na mokru kožu) pošto ovaj sapun nije toliko njegujući. Uživala sam se tuširati s njim i rado bih ga opet kupila.


100 grama sapuna dođe 25 kn i nudi dobar omjer cijene i kvalitete. Dolaskom hladnijih dana, moja koža je postala ekstra dehidrirana pa nakon pranja sa ovim, no i svakim sapunom trebam se mazati kao luda. S obzirom na to, nemojte očekivati neku ludu hidrataciju s ovim mališanom,  no ni totalno isušivanje i zatezanje. Bolje zob, nego rob na gornjoj strani nosi pravu pravcatu zob, koja ispada tijekom pranja i ne izgleda baš lijepo pod tušem. :( Ne radi neki jaki piling, no pod rukama nije skroz gladak pa će poklonici stila "Daj me malo grebi pod tušem" biti sasvim zadovoljni.


Sapun s morskom soli Lavanda i cimet me razočarao. Ukratko - solidan sapun sastavom, oblikom i mirisom, no isušuje. Mislim da me do sad niti jedan Sapunotekin sapun nije isušio do te mjere da bih isticala kao minus, no to se dogodilo s ovim. Morska sol u njemu radi jako jako blagi piling, pa ako biste očekivali jaču eksfolijaciju kod njega upravo zbog morske soli - preskočite. Simpatičan dizajn srca i simpatična vrećica u kojoj dolazi su mrvicu popravili dojam, no perfomanse pod tušem su u globalu porazne.


Tjedan-tjedan i pol prije otvaranja i korištenja sam ga namjerno držala na radnom stolu jer miriše JAKO ugodno - blaže na lavandu, no jače na cimet. Miris podsjeća na božićne kolačiće i sigurno će se svidjeti svima koji vole upravo takve mirise.



Lavanda i cimet ima dva lica - šareno i žuto, a pod rukama je nešto "suši" od ostalih sapuna u njihovoj ponudi. Možda me upravo taj osjećaj u rukama trebao mentalno pripremiti na isušujući osjećaj pod tušem? Bilo kako bilo, mrzim sve što isušuje, makar ne imalo kritične sastojke (a ovaj sapun ih zbilja nema), pa mi ovaj sapun nije nikako "sjeo" i neću mu dati prolaznu ocjenu niti ga ponovno kupiti. Cijena je 25 kn za 100 grama proizvoda.


Plus: Sapunoteka će opet otvoriti štand od 01.12. u Avenue Mall-u u Zagrebu, u prizmelju kod Zara dućana, pa ako ne možete skoknuti do dućana u centru, pogledajte ponudu tamo.

I kao uvijek, Sapunotekini sapuni su prirodni, domaći proizvodi iz Šibenika, izrađeni na bazi maslinovog ulja. Ručne su izrade, veganski i nisu testirani na životinjama.




0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata