Rođendanska lista želja!

Za 12 dana mi je rođendan tralalalala :D Napravila sam i prigodnu listu želja, koju nisam odavno "objesila" na blog, pa pogledajte što priželjkujem za proslavu pune 24 godine uzaludnog trošenja kisika na ovoj planeti:


1 - Melvita Algascience piling za tijelo. Jako grub i učinkovit piling, prvenstveno namjenjen za epsku borbu protiv celulita, no meni je savršen jer volim sve što pošteno riba. Vrlo vjerojatno moj HG piling za tijelo.

2 - Illamasqua Eurydice ruž. Mogli ste vidjeti prošli tjedan kako izgleda na meni. Jako postojan, pigmentiran i sjajne neon roze boje. Taman za zimske jutarnje mamurluke.

3 - Crne niske čizmice na punu petu, za dnevne prigode. Nešto što tražim i tražim već godinama, no nikako pronaći. U verziji umjetne kože, po mogućnosti. Bez ikakvih kerefeka tipa plutena platforma, zakovice ili tristo detalja i boja.

4 - Real Techinques Travel Essential set kistova. Vidjela sam nedavno kod Ive sa Shooting Sisters RL kistove i oduševili su me! Jako kvalitetno napravljeni, gusti i s najmekšom sintetičkom dlakom. Ovaj set bi bio naprosto idealan za moju novu Illamasqua rutinu baznog mejkapa - Matt Primer, podloga u kamenu i korektor ispod očiju.

5 - Illamasqua Pristine ruž za usne. Da, crni ruž za usne. Moram li dodatno objašnjavati? :D

6 - Illamasqua Frenzy Intezivno sjajilo. Predivna svakodnevna vruća fuksija. Od sad u novoj varijanti s spužvastim aplikatorom. Nisam se još odlučila jesu li mi draža stara ili nova sjajila (s obzirom na taj aplikator).

7 - Guerlain Shalimar Parfum Initial. Ajme majko, bajka u bočici. Savršeni parfem koji zarobljava onaj retro miris ruža za usne s jačom notom cvijeta irisa, kojeg obožavam. Osjećam se predivno dok ga nosim, samo bih se mirisala i mirisala. Odličan i za dnevne i noćne prigode kroz cijelu godinu, po meni. Mon premier Shalimar. :)

8 - fakin Ipod ili bilo koji drugi "jači" mp3 player od minimalno 4 GB. Dosta mi je više što godinama kupujem jeftine playere koji mi crknu unutar godine dana. U nekoj drečavoj boji poput Shrek zelene, po mogućnosti.

9 - Još jedne crne čizmice na punu petu no s većom platformom, malo nakaradnije, za večernje i/ili noćne prigode. Nisam neki frik za visokom obućom pošto sam prosječno visoka za žensko biće balavije kategorije (171 cm), no ponekad mi treba "onaj jedan par" da se osjećam armed & ready za izlaske. Umjetna koža također, po mogućnosti.

10 - Pripadajuća rokenrol torba, s pizdarijama po sebi, bitno da je crna da ju mogu nositi u svim prigodama. Plus su dodatni džepovi u koje mogu guram nepotreban šit poput ruževa, krema za ruke, računa, mačje hrane i testera (Jenna Marbles anyone?). Cross-body tip torbe.

11 - Illamasqua Nymph rumenilo. Prekrasno čisto rozo rumenilo koje sam probala prošli tjedan s Eurydicom  koje se savršeno slaže s dotičnim ružem. "Promaja me propuvala" izgled, taman za nadolazeće zimske dane. Nepotreban kolekcionarski primjerak jer svako (ne)normalan poput mene mora imati 100-to rozo rumenilo po redu.


7 komentara:

  1. uffff sve mi je odlično! ja sam prije par dana imala rođendan,isto poželjela dobar mp4 i dobila ga :D

    ReplyDelete
  2. Ove druge cipelice su odlične. :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Illamasqua overdose, ha :D ? Lijepe stvarčice, moram priznati! Moje srce pati za RT kistovima... :'( Već su mi na wish listi, a kad ću ih kupiti to samo nebo zna...

    ReplyDelete
  5. Pokvario mi se Ipod rpije 2 tjedna.
    Život je tako grozan kad slušaš glazbu i knjige preko mobitela.

    Ajed želim da dobiješ barem trećinu stvari za ročkas :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata